۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰

امروزه تلویزیون یکی از سرگرمی های مهم محسوب می شود وهر کسی بنا به نوع سلیقه ای که دارد برنامه ای را انتخاب وبه تماشا می نشیند

اما بعضی از نقاط ایران هستند که هنوز که هنوزه از داشتن شبکه های دیجیتال محرومند برای مثال سجاد در این زمینه برای خبر آنلاین نوشته:در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان 13 شبکه تلویزیونی به صورت دیجیتال قابل دریافت است و شبکه هایی مانند ورزش ، پویا ، نمایش ، تماشا ، سلامت ، آی فیلم و العالم قابل دریافت نمی باشند. لطفاً پیگیری نمایید چه زمانی این شبکه ها در شهرستان ما قابل دریافت خواهند بود؟

واما گودرزی مدیر کل فرستنده های صدا وسیما در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:فعلا ما کمبود فرستنده داریم وبرای همین هم بسیاری از شهر ها در ایران هنوز فرستنده دیجیتال دارند که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل بر طرف شود.
45236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    0 2
    عشق است کتوووووووووول
  • سجاد IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    2 0
    با سلام و عرض ارادت ؛ ضمن تشکر از خبرآنلاین عزیز بابت پیگیری سؤال بنده ، میخواستم خدمت آقای گودرزی عرض کنم شهرستان ما فرستنده دیجیتال داره و در حال حاضر هم ما 13 شبکه تلویزیونی و 17 شبکه رادیویی را به صورت دیجیتال دریافت می کنیم و از این بابت هم از ایشون و همکارانشون تشکر می کنیم ولی مشکل اصلی بنده اینه که چرا شبکه های مفید دیگه مثل ورزش و آی فیلم قابل دریافت نیستند؟! با سپاس فراوان.