درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد:من می خواستم ببینم این شرکت مخابرات چرا کیفیت تماس هاش رو پایین آورده؟ من الان هر وقت میخواهم شماره موبایل بگیرم باید بیست بار تکرار رو بزنم تا شاید تماس برقرار بشود.احتمال میدهم میخواهند تعرفه ها رو بالا ببرند برای همین می خواهند بهانه ایجاد کنند.
این درحالی است که مدیرروابط عمومی مخابرات تاکید می کند: کیفیت تماس ها نه تنها پایین نیامده بلکه بالاهم رفته است.
به گفته زارعییان، با بررسی های متعدد برروی شبکه میزان تماس های موفق نسبت به دوسال گذشته بسیار افزایش یافته است و براساس برنامه های موجود میزان تماس های ناموفق کمتر خواهد شد.
وی متذکرشد: اما اگر در منطقه ای مشکل و یا اختلالی در شبکه وجود دارد در صورت اطلاع رسانی قطعا وضعیت آن منطقه به طور ویژه بررسی خواهد شد.
/45221
این روزها به نظر می رسد کیفیت تماس ها بالاخص از تلفن ثابت به تلفن همراه کاهش یافته است.
کد خبر 272240
نظر شما