این روزها به نظر می رسد کیفیت تماس ها بالاخص از تلفن ثابت به تلفن همراه کاهش یافته است.

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد:من می خواستم ببینم این شرکت مخابرات چرا کیفیت تماس هاش رو پایین آورده؟ من الان هر وقت میخواهم شماره موبایل بگیرم باید بیست بار تکرار رو بزنم تا شاید تماس برقرار بشود.احتمال میدهم میخواهند تعرفه ها رو بالا ببرند برای همین می خواهند بهانه ایجاد کنند.
این درحالی است که مدیرروابط عمومی مخابرات تاکید می کند: کیفیت تماس ها نه تنها پایین نیامده بلکه بالاهم رفته است.
به گفته زارعییان، با بررسی های متعدد برروی شبکه میزان تماس های موفق نسبت به دوسال گذشته بسیار افزایش یافته است و براساس برنامه های موجود میزان تماس های ناموفق کمتر خواهد شد.
وی متذکرشد: اما اگر در منطقه ای مشکل و یا اختلالی در شبکه وجود دارد در صورت اطلاع رسانی قطعا وضعیت آن منطقه به طور ویژه بررسی خواهد شد.
/45221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    0 1
    سه ماه است که ودیعه تلفن ثابت را پرداخت کرده ام هنوز خبری از تلفن نیست بر کسی پو شیده نیست که چقدر به حرفها اعتماد هست
  • علی US ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    3 1
    کاشکی میگفتید به کجا اطلاع بدیم!!! احتمالا باید به بابا و مامانامون اطلاع بدیم!!!