معمولا بنا به هر دلیلی هر کدام از ما گذرمان به بیمارستان افتاده است یا خودمان مریض بوده ایم و یا مریض داشته ایم برای همین با پرسنل بیمارستان به نحوی برخورد داشته ایم.

اما گاهی در این رابطه با مشکلاتی مواجه می شویم که خیلی خوشایند نیست برای مثال زهرا از شیراز برای خبر آنلاین نوشته:

در بیمارستان شهید فقیهی شیراز وقتی می خواهی نوبت بگیری خیلی دیر نوبت می دهند اما در عین حال می گویند اگر زودتر وقت می خواهید برو طبقه پایین به جای 1000 تومان 5500 تومان بده درسته هزینه زیادی نیست اما اگه نوبت دارید چرا نوبت رو می فروشن. لطفا بررسی کنید.
واما صحرائیان مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید فقیهی در پاسخ به مشکل مطرح شده گفت:چنین چیزی وجود ندارد و ما از کسی پولی بابت گذاشتن وقت نمی گیریم اگر هم مدت زمان نوبت دهی زیاد است به دلیل تراکم مراجعین است و دلیل دیگری ندارد. ضمن این که باید بگویم اگر کسی مشکل و یا شکایتی دارد می تواند به واحد رسیدگی ما در بیمارستان و یا دفتر رئیس بیمارستان مراجعه وآن را نیز بیان کند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
45236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    1 0
    من نظر زهرا خانم را تاييد ميكنم خانم من بيماري خاص داره زياده مراجعه ميكنم اول از همه كاركنانش بابت زحماتي كه براي خانمم كشيدند سپاسگزارم ولي من با چشم خودم يك قسمت رو توي قسمت درمانگاه جراحي ديدم كه سمت راست سالن قرار داره وروي يك تكه كاغذ هم نوشته با اينقدر پول راحت نوبت بگيرد دوتا خانم هم اونجا مشغول كار بودند..با اين حال سرشون خيلي شلوغه از حق نگذريم زحمت زياد ميكشن خدا اجرشون بده متشكرم خصوصا از سركار خانم دكتر قهرماني و منشي دكترمحمديان پناه سركارخانم فرخي