چرا هیچ سایتی درست باز نمی شود. سوالی است که این چند روزه بارها مورد تاکید قرار گرفته اما اگر در حال حاضر هم مشترکان اینترنت بازهم این مشکل را دارند باید با 2020 تماس بگیرند.

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد:ای دی اس ال ازمخابرات استان تهران دارم، حدود 20 روز هست که از ساعت 11 صبح به بعد عملا سرعتم 1/3 میشود و هیچ سایتی درست باز نمیشود، روزهای تعطیلم که دیگه هیچ، لطفا مخابرات تکلیف من و امثال مرا روشن کنید.
این درحالی است که مدیرروابط عمومی مخابرات تاکید می کند: در حال حاضر مشکل برطرف شده اما اگر مشترکی به هر دلیلی در حال حاضر با مشکل مواجه است باید با 2020 تماس بگیرد تا هر چه زودتر برطرف شود.
/45221

کد خبر 272224

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    10 0
    مگه این دو ماه که تماس گرفتیم چی شد ؟؟؟ دل خوشی داری خبر آنلاین !!!
  • دلال مرکزی EU ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    8 0
    کاهش سرعت اینترنت ربطی به سیمهای زیر و روی زمین ندارد که میگویند تماس بگیرید این موضوع کاملا" کنترل شده از طریق اتاقهای امن شرکت محابرات که در هر منطقه وجود دارد بوجود میآید و امری کاملا" عمدی میباشد. خودتونو ناراحت نکنید و سرکار نروید.
  • رضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    5 0
    این مشترک کاملا درست می گفت.. برای همه اینجوری شده بود آن هم نه مدت دو یا سه روز بلکه نزدیک به یک ماه! هیچ کس هم پاسخگو نبود تا اینکه چند وقت پیش اعلام کردن ، چند روز پیش به دلیل زلزله در خارج از کشور ارتباط با اپراتور روس قطع شده و چند روزی هم طول میکشد تا درست شود! واقعا می بینید بعد از سه هفته قطعی می گویند یک هفته و اخیرا این اتفاق افتاده!!! واقعا مردیم تا دزست شد...
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    5 0
    یک ماه است داریم تماس میگیریم. تا حالا چه نتیجه ای داشت که بخواهد از این به بعد داشته باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    2 0
    هیچوقت نیستن تا دو نفر بگن قطعی داره دیگه هیچ اپراتوری کاری نمیکنه چون جوابی نداره مسخره کردن مردم رو
  • اينترنتي IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    3 0
    با سلام بنده هم يكي از مشتركين ADSL در منطقه 8 مخابرات تهران هستم . البته اگر بشه اسم اون رو اينترنت گذاشت روزهاي پايان هفته كه اصلا قطع است و هيچ سايتي را باز نميكند.سايت هاي خبري داخلي هم بيشتر اوقات مشكل دارد . روزها كه زنگ ميزني پشتيباني اپراتورهاي محترم راهنمايي هاي عجيب و غريبي ميدهند و عصرها كه شيفت عوض ميشود هم يكسري ايده هاي نوين و متفاوت خلاصه مانديم معطل .چند بار تصميم گرفتم سرويس را انصراف بدهم و از ساير شركت ها سرويس بگيرم ولي وضعيت انها هم بهتر نيست و پول رو هم جلوتر دادي و كلا پاسخگويي وجود ندارد .خلاصه من فكر كنم ما با تعريف واقعي اينترنت فاصله اي داريم پرمعنا و تامل برانگيز .اگر هدف سرويس دهنده رضايت مشترك باشد اين وضع وجود ندارد ولي معلوم است كه اصلا چنين چيزي نيست. ممنون
  • برنا IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    2 0
    من هم مشترک اینترنت 512 مخابرات هستم مدت طولانی هست که سرعت من تا حد 128 هم پایین میاد ولی به قول شما هرچی با 2020 تماس میگیرم تنها این جواب رو میگیرم که کندی سرعت به ما مربوط نیست وقتی میگم پس به کی مربوطه میگن مخابرات! میگم پس اونجا شما چه پشتیبانی میکنید و اصولا مگه اونجا مخابرات نیست در نهایت میگن درساعات اداری زنگ بزن مرکز مخابراتت. من میگم الان من مشکل کندی دارم بعدا به مرکز مخابراتی زنگ بزنم؟؟؟؟ متاسفانه اختلاف کیفیت خدمات مخابرات با بقیه سرویس دهندگان خیلی زیاده و
  • احمد IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    1 0
    38 هزار پول اینترنت یه مگا بایت گرفتن حداقل نصف روز سرعت 256 میشه!
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    3 0
    من خودم پیمانکار مخابراتم برای اینترنت هر کسی زنگ میزنه میگیم با 2020 تماس بگیرید ولی بهترین جوابی که 2020 میده میگه هیچ مشکلی ندارین یا اینکه میگه اصلا به ما ارتباطی نداره تازه از ایرانسل هم پیگیر شدیم دیدیم اونها هم همینو میگن!!!!!!
  • میلاد US ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    4 0
    من هم از اینترنت مخابرات استفاده میکنم ده روزه که اینترنتم سرعتش در حد گریه کردنه هیچ مشکلی هم برطرف نشده
  • بدون نام IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    4 0
    خواهش میکنم از همه دوستان به 190 زنگ بزن و به بازرسی مخابرات اعتراض کنند تا شاید حداقل بشه زیر فشار رسانه ها و مشترکین برای جبران خسارت مشتری های یه اقدامی بکنیم چون مثلا خودشون خیلی ادعا دارن ما خصوصی شدیم و برامون مشتری مداری مهمه!!

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین