باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

وزير دفاع گفت: كليد واژه انتخابات آزاد كه چند وقتي از سوي برخي فتنه گران و دشمنان خارجي بيان مي شود فقط براي سو استفاده مطرح مي شود چرا كه انتخابات ايران هميشه آزاد بوده و حجم گسترده مشاركت مردم بهترين دليل اين ادعاست.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ظهر امروز در حاشيه جشنواره بزرگ قرآني وزارت دفاع در جمع خبرنگاران گفت: اين ادعاها حرف هاي كليشه اي دشمنان است انتخابات آزاد در كشور ما يكي از برجسته ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران است.
وي در خصوص رونمايي هاي وزارت دفاع در ايام الله دهه فجر افزود: علاوه بر رونمايي از يك جنگنده بومي پيشرفته و مركز مراقبت فضايي و پرتاب هايي در حوزه فضايي خطوط جديد پدافندي را راه اندازي خواهيم كرد و همچنين در حوزه هاي ديگر پروژه هايي را افتتاح مي كنيم.
وزير دفاع كشورمان در خصوص استقرار نيروهاي فرامنطقه اي و موشك پاتريوت در سوريه نيز اظهار ناخرسندي كرد و ادامه داد: اين كار را مفيد ندانسته و حضور خارجي ها در هر منطقه اي بويژه در كشورهاي اسلامي براي خود كشورها مضر است و باعث نقض حاكميت کشورها مي شود و هم براي كشورهاي همسايه مشكل ايجاد مي كند. بايد مراقبت كاملي از اتفاقاتي كه با حضور نيروهاي فرامنطقه اي بوجود مي آيد داشته باشيم و به كشورهاي منطقه خصوصا كشورهاي اسلامي توصيه مي كنيم كه بيگانگان و آنهايي كه نامشان به سلطه طلبي عليه مسلمانان شهره است را به منطقه نياورند.
وي در واکنش هجمه به نهادهاي انقلابي بويژه سپاه پاسداران تصريح كرد: انتخابات در ايران از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و هيچ انتخاباتي در جهان با اين شكوه برگزار نمي شود بنابراين طبيعي است كه دشمنان كشور و نظام سعي دارند سپاه پاسداران را به عنوان يك ركن مهم در تأمين امنيت كشور تضعيف كنند. دشمنان با اين شگردها تلاش دارند با ترفندهايي نخ نما شده افراد تأثيرگذار كشور را متهم به دخالت در انتخابات كرده و مردم را نااميد كنند اما مردم ايران هيچ وقت با چنين دورغ هايي دلسرد نخواهند شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =