پایگاه خبری وزارت ورزش نوشت:

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در خصوص تعلیق بعضی از فدراسیون‌ها گفت: در سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب دوست دارم بگویم از ابتدا نیز خطری فدراسیونهای ما را تهدید نمی کرده و نمی کند. بسیار متاسفم که بگویم تمام صحنه سازی ها توسط عده ای در داخل کشور انجام می شود و قطعا دراین خصوص اقداماتی را صورت خواهیم داد.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: قطعا در اسفندماه این انتخابات برگزار خو اهدا شد.

عباسی با تاکید بر برنامه های توسعه ای وزارت ورزش و جوانان در حوزه قهرمانی عنوان کرد: استعدادیابی و نخبه پروری از مهمترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است که این امر مهم از استان ها و شهرستان ها آغاز شده است. پتانسیل های زیادی در سراسر کشور وجود دارد که از دل چنین مسابقه هایی شناسایی و در مسیر قهرمانی تحت آموزش قرار خواهند گرفت تا برای کشور افتخار آفرین باشند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه برگزاری رویدادهای بین المللی در داخل کشور را اقدامی مهم دانست و به جام جهانی کشتی به میزبانی تهران اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقه های جام جهانی کشتی در دو رشته فرنگی و آزاد افتخار بزرگی برای خانواده ورزش به ویژه کشتی است. با توجه به حساسیت موجود، وزارت ورزش و جوانان تمامی برنامه ریزی ها را به دقت پیگیری می کند تا میزبانی شایسته برای این رویداد ورزشی باشیم.

عباسی با بیان اینکه هیچ مشکلی تاکنون دراین خصوص به وجود نیامده ،اظهارداشت: فیلا در مورد چگونگی میزبانی ها نمی تواند موردی را به کشور میزبان تحمیل کند. در خصوص هزینه ها نیز حداقل ها و حداکثرهایی برعهده کشور برگزار کننده است و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در بهترین شرایط جام جهانی کشتی را برگزار کنیم.
 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =