ایسنا نوشت:

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که موضع بسیج درباره ارتباط با آمریکا همان موضع امام خیمنی (ره) است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که ما با آمریکا ارتباط برقرار نمی‌کنیم، مگر این‌که آمریکا آدم شود.
سردار محمدرضا نقدی در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات بسیج در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که موضع بسیج درباره ارتباط با آمریکا همان موضع امام خمینی (ره) است،‌ اظهار کرد:‌ آدم شدن آمریکا به معنای آن است که از حمایت اسراییل دست بردارد و به مردم فلسطین اجازه دهد آنها آزادانه تصمیم بگیرند.
وی افزود:‌ آمریکا باید پایگاه‌های نظامی، جاسوسی و شکنجه‌گری خود را در منطقه جمع کند. در این صورت می‌توانیم با آمریکا دوستانه و همانند سایر کشور‌ها ارتباط برقرار کنیم.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آریا KW ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    28 94
    انتظار میرفت ایشان ملاک را نظرات رهبری اعلام کنند- معنای آدم شدن را هم همینطور .
  • علیا A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    چه عجب یه نفر به جای مرگ بر فلان و مرگ بر بیسار یه حرف منطقی زد. من هم عقیده دارم تا آمریکا به شکل عملی پشیمونی خودش رو از رفتار های خصمانه ی گذشته ی خدش ابراز نکنه ما نباید بهش اعتماد کنیم. این عقیه ی من در مورد انگلیس هم صدق میکنه. این یه درخواست عادلانه از طرف ملت ایران میتونه باشه.
  • ali IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    1 4
    به نظر بنده آمریکا برای مقابله باایران از همه امکانات وترفند های خود استفاده کرده ودر این شرایط ایران در حال مقاومت مقتدرانه است وامریکا برای اینکه این اقتدار را خدشه دار کند پیشنهاد مذاکره داده است .آمریکا در شرایط فعلی خوی وحشی گری دارد زمانی از قلدری دست برخواهد داشت که ایران دارای قدرت باشد. در آخر تصمیم گیرنده مذاکره کردن یا نکردن با امریکا بعهده رهبر خردمند وباهوش ایران است.