خانه ملت نوشت:

محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به ایجاد اغتشاش و تنش در جلسه سخنرانی روز 22بهمن رییس مجلس گفت: چنین رخدادی وقیحانه و زشت بود و از دست‌اندرکاران امر انتظار می‌رود از تکرار این رویه‌های غیراخلاقی که موجب وهن نظام و انقلاب اسلامی و سوء استفاده دشمنان می‌شود، جلوگیری کنند.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: این بداخلاقی‌ها توسط برخی گروه‌های تندرو و افراطی، مسبوق به سابقه است و چنین افرادی در مقاطعی به خود جرأت دادند با شخصیت‌هایی که جزو سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند، برخورد کنند. اگر وقوع چنین اتفاقاتی در سال‌های گذشته و بی‌حرمتی و هتاکی نسبت به شخصیت‌های ممتاز انقلابی و سرمایه‌های انسانی کشور با واکنش لازم مجموعه دست‌اندرکاران امر روبرو می‌شد، امروز شاهد بروز این وقایع تاسف بار نبودیم.
به گفته وی، باید از آغاز شکل‌گیری چنین جریانی در برابر مسئولان نظام، با آنها برخورد می‌شد و دستگاه‌های امنیتی آنها را شناسایی می‌کردند تا گروه‌هایی اجازه پیدا نکنند خود را فراتر از قانون بدانند و مکنونات قلبی خود را با روش‌های خشونت‌بار اعلام کنند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از اینکه این وقایع تاسف‌بار به یک رویه تبدیل می‌شود، تصریح کرد: اگر کسی حرف و بحثی دارد باید در چارچوب قوانین منطقی بیان کند و همه انسان‌ها و شهروندانی که زندگی و فعالیت در ذیل قانون اساسی ایران را پذیرفته‌اند، باید از حرمت برخوردار باشند و قانون نیز پاسدار و حافظ حریم حرمت آنها باشد.
اخلالگران حتی حرمت حرم حضرت‌معصومه(س) را رعایت نکردند
همچنین سیدرضا اکرمی نماینده مردم در مجلس هشتم، با تأکید بر ناپسند بودن اخلال در مراسم سخنرانی رئیس مجلس، گفت: وقوع چنین بداخلاقی‌هایی در حرم حضرت معصومه(س) که حریم امن و قدسی محسوب می‌شود، زشتی این رفتار مذموم را دو چندان کرد.
این نماینده مجلس هشتم، با تأکید بر اینکه جایگاه حقوقی رئیس مجلس متعلق به ملت است، افزود: بی احترامی به ریاست مجلس و اخلال در مراسم سخنرانی وی، رفتاری زشت و ناپسند و توهین به مردمی بود که دکتر لاریجانی را به عنوان نماینده شهر خود برگزیدند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =