۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱

سید جلال فیاضی در مطلب تازه خود در وبلاگ نخبگان خبرآنلاین به نقد اختلافات و بداخلاقی‌های سیاسی شکل‌گرفته در میان مسئولان پرداخته است.

این استاد دانشگاه در آغاز مطلبش نوشته است:
«راهپیمایی 22 بهمن امسال از حال و هوا و شور و شعور ویژه ای برخوردار بود؛ اگر چه از یک سو دشمنان انقلاب با تحمیل تحریم های شدید تلاش کردند تا فشارها را بر مردم افزایش دهند و آنها را در حضور حماسی خود مردد سازند، برخی اختلافات داخلی بین مسئولین و بداخلاقی های سیاسی کام ملت را تلخ کرد و برخی سوء تدبیرها و سوء مدیریتها فشار گرانی و تورم را بر دوش مردم سنگین تر کرده و مردم را با مشکل جدی مواجه ساخته است، اما هیچیک از این مسائل مانع حضور حماسی مردم نشد و ملت پرشور تر و با شکوه تر از همیشه به میدان آمد.»
این عضو وبلاگ نخبگان خبرآنلاین در ادامه مطلب خود نوشته است:
« صحنه های زشتی هم در حاشیه این حماسه بزرگ رخ داد که دستمایه زخم زبان دشمن شد و زشت ترین آن اختلال در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جلوگیری از ادامه سخنان لاریجانی در جمع موکلانش بود. آنچه بر زشتی این رویداد می افزود ادعای مهاجمان به طرفداری از رئیس جمهور و دولتی بود، دولتی که خود مسئولیت تامین امنیت وآرامش راهپیمائی را برعهده دارد! ... باور کنید حکایت امروز شما آقایان! حکایت کسی است که بر سر شاخ نشسته و بن می بُرد!»
برای خواندن متن کامل این مطلب، لطفا اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =