امیررضا خادم می‌گوید رفتن مارتینتی و روی کار آمدن آلکساندر کارلین تأثیر چندانی در مناسبات کشتی دنیا برای بازگشت به المپیک ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر خادم قهرمان سابق کشتی دنیا و المپیک در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره استعفای مارتینتی از فیلا گفت: من خیلی قائل نیستم که یک جابه‌جایی بتواند مشکلات کشتی را برای تعامل با ioc حل کند اینکه یک نفر قهرمان کشتی بوده دلیل نمی‌شود که بتواند رئیس خوبی هم برای فیلا باشد. آن‌چه در این مدت به عملکرد مارتینتی ضربه می‌زد ساختار غلط فیلا بود. شبکه‌ای که باید تغییر کند تا کشتی بتواند مسیر درست در پیش بگیرد.
خادم درباره احتمال جانشینی کارلین قهرمان نامی روسی به جای مارتینتی هم گفت: به این اتفاق هم خیلی خوش‌بین نیستم درست است که کارلین یکی از اسطوره‌های کشتی دنیا بوده اما آیا او مدیریت هم بلد است؟ زبان می‌داند؟ ساختار فیلا را می‌شناسد؟ اینها پرسش‌هایی هستند که پیش‌روی این انتخاب وجود دارد.
کارلین کشتی‌گیر خوبی بود من خیلی از کشتی‌های او را از نزدیک دیدم ولی این دلیل نمی‌شود که بگوییم به دلیل قهرمانی‌هایش حتماً می‌تواند یک رئیس خوب برای فیلا باشد.
خادم ادامه می‌‌دهد: فیلا برای نجات کشتی نیاز به این دارد که بدنه‌اش را تغییر دهد باید فضای صمیمی‌تر، تعاملی‌تر و فنی‌تر در ساختار این نهاد بین‌المللی حاکم شود. موافقان مارتینتی خیلی پیر بودند و توان اجرایی نداشتند جوان‌ترها هم که با او مشکل داشتند این اتفاقی بود که به فیلا لطمه زد و درباره کارلین هم با توجه به اینکه سابقه روشنی از مدیریت ورزشی او در دسترس نیست نمی‌توانم این اتفاق را خوشایند بدانم اینکه او نماینده مجلس روسیه بوده به دلیل شرایط خاص این کشور و مناسبات حزبی که وجود دارد خیلی دلیلی بر کار مدیریتی او نمی‌شود و باز هم تأکید می‌کنم فاکتور تسلط به زبان یک ویژگی مهم است. آیا کارلین این ویژگی را دارد؟ من که خیلی امیدوار نیستم.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    1 4
    اینقدر پشت سر مارتینتی حرف زدیم او هم گذاشت رفت حالا ببینیم چه کسی جانشین او میشود که اگر روس باشد هر طوری دلشان بخواهند میتازند اگر از اروپای شرقی باشد که تحت نفوذ روسها هستند اروپای غربی هم که خیلی کشتی باز نیستند اگر ایرانی هم معرفی شود براحتی ابخوردن از داخل ایران او را میزدند گمانم دوباره مارتینتی را برگردانند بد نیست بر خلاف بعضی جو زده های ما فکر می کنیم در خیلی از جا ها هوای ما را داشته و کشتی ایران را خوب میشناسد صربستان چه میداند کشتی چیست