دو تیم پیکان و کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در حالی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی درگیری شدیدی بین بازیکنان، تماشاگران و حتی کادر فنی دو تیم رخ داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دو تیم والیبال پیکان و کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال بعد از ظهر چهارشنبه 2 اسفند در خانه والیبال به مصاف هم رفتند و در پایان تیم کاله موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.
این دیدار در حالی برگزار شد که حدود 2 هزار تماشاگر در سالن حضور داشتند و نیروی انتظامی برای جلوگیری از ازدحام احتمالی، بخشی از ظرفیت سالن را خالی نگه داشته بود.
پس از شکست تیم پیکان، پیمان اکبری مربی پیکان و بازیکنان این تیم نسبت به داوری اعتراض کردند. در پایان بازی حتی برخی مربیان و بازیکنان دو تیم هم به شدت با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت نیروهای حراست حاضر در سالن همراه بود.
در همین رابطه محمود افشاردوست دبیر فدرسیون والیبال که روی خط تلفنی برنامه ورزش و مردم آمده بود، گفت: «بازیکنان ملی پوشی که در درگیری های بعد از بازی شرکت داشتند، از تیم ملی محروم خواهند شد، حتی اگر نامشان در فهرست جدید تیم ملی باشد. مطمئن باشید ما این برخورد را با خاطیان می کنیم و پای عواقبش هم می ایستیم.»
در دعوای بازیکنان تیم های کاله می شد چهره های سرشناس ملی حضور داشتند که ولاسکو برای بازی های لیگ جهانی روی آنها حسابی ویژه باز کرده است.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
    10 2
    عجب سرویسی داره میزنه!!
  • ...... IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    11 0
    همشون هم میان شک نکنید!!!!!مگه میشه از بازیکنان بزرگمون بزنیم نزدیک لیگ جهانی؟!!!!
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    0 2
    رضا قرا پتنگ آمل هوای سر