صبح یکشنبه دو عضو برجسته حزب کارگزاران سازندگی و موتلفه اسلامی مهمان کافه خبر خواهند بود.

به گزارش خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان و حسین مرعشی درباره «انتخابات ریاست جمهوری یازدهم» و «امکان تشکیل دولت ائتلافی» با یکدیگر مناظره آنلاین خواهند داشت. وجه مشترک این دو نفر در فعالیت سیاسی از قبل از انقلاب تا کنون و نمایندگی مجلس در ادوار مختلف است.
بادامچیان با تجربه قائم مقامی حزب موتلفه اسلامی از چهره​های تعیین کننده در اردوگاه اصولگرایان و مرعشی با سابقه سخنگویی حزب کارگزاران از چهره​های شناخته شده اصلاح طلبان است.
کاربران محترم می​توانند سوالات خود از این دو نفر را در بخش کامنت​های این خبر منتشر کنند تا در مناظره​ای که صبح یکشنبه ساعت 10 در کافه خبر برگزار می​شود، مطرح شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    12 0
    سلام میخواستم از آقای بادمچیان وکلا حضراتی که این 8 سال پدر ائتلاف رو در آوردن سوال کنم برای انجام چه کاری میخوان ائتلاف کنن . ائتلاف برای رقابت با یه گروه دیگه! مگه کسی هم مونده .شما که همه رو لولو معرفی کردین دیگه اعتلافتون سر چیه؟
  • بدون نام IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    21 0
    چرا بعضی ها از قول مردم می گویند مردم دیگه به خاتمی رویکرد مثبتی ندارند ؟؟ااا کدام مردم ؟؟اااچرا عده ای ارزوی باطل خود را به مردم نسبت می دهند . چرا هنوز ثبت نام کاندیداها شروع نشده عده ای صحبت از عدم تایید خاتمی توسط شورای نگهبان می زنند . اینها حساب شده برای قلع و قمع خاتمی نیست ؟؟ااا
  • جورابلو IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    8 0
    اگر فقط تعداد انگشت شماری مثل آقای سید حسین مرعشی در این برهه از زمان داشتیم وضع کنونی مملکت یقیناً خیلی بهتر از این بود و کشور تو این باتلاق گیر نمیکرد.