به زودی مسیرخیابان شهیدصدوقی اسلامشهر بازمی شود، این پاسخ مسئول بازرسی شهرداری منطقه 2 اسلامشهر به خوانندگان در گفت و گو با خبرآنلاین بود.

شعبانی یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« با سلام، ضمن تشکرازبازگشایی سرخیابان شهیدصدوقی اسلامشهر توسط مسئولین این شهرستان متاسفانه مالک مجتمع تجاری درحال ساخت مجددا نیمی است.از این رو خیابان را با داربست مسدود کرده است. اینموضوع دوباره باعث ایجاد اختلال در رفت و آمد ساکنین شده است لذا تقاضا می شود این موضوع را پیگیری نمایید.»
سروی مسئول بازرسی شهرداری منطقه 2 اسلامشهر در پاسخ به این خواننده گفت:« شهرداری به مالک این ساختمان درباره ساخت و سازهایش اخطار داده است. به همین دلیل قرار شده تا هرچه سریعتر کار ساخت و ساز این ساختمان را به اتمام برساند. همچنین شهرداری نیزشخصاً مسئولیت پرکرد گود برداری قبلی و آسفالت ریزی را برعهده می گیرد.زیرا این محوطه به دلیل تردد خودرو ها باید روی اصول پر شود.»
وی افزود:« پس ازورود شهردار جدید بخشی از این محوطه خریداری شد.امروزاین ساختمان عقب نشینی ها را انجام داده است. شهرداری نیز در آینده قطعاً نسبت به آسفالت ریزی این خیابان اقدام خواهد کرد.»
این مقام مسئول افزود:«این مالک اکنون درحال سیمان کاری وگچ کاری است.همچنین برای اینکه کسی در این چاله سقوط نکند داربسی زده شده و روی آن نیزبا گونی پوشیده شده است. زیرا خاک برداری قبلی این ساختمان درحدود یک متربوده است و ممکن است تردد ماشین ها در این محوطه دچار مشکل شوند و با کوچکترین بی احتیاتی نیز دراین چاله سقوط کنند.انشالله به زودی مشکل مرتفع خواهد شد.به نظرمی رسد که کاراین ساختمان درحال اتمام باشد. کاراین ساختمان امروز در مرحله نمای سنگ و سیمان است.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =