مهر نوشت:

 حجت الاسلام سید رضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت با کاندیداهای احتمالی اصولگرایان رایزنی می کند، گفت: توصیه ما به اصولگرایان، توجه به نتایج نظر سنجی در میان کاندیداهای احتمالی و انتخابات است تا اقبال بیشتری در میان مردم داشته باشد.
وی در پاسخ به اینکه سازو کار و مکانیزم جامعه روحانیت برای انتخاب و معرفی کاندیدای اصلح از میان نامزدهای احتمالی اصولگرایان چیست؟، گفت: از هر طرحی که منجر به وحدت میان اصولگرایان شود، استقبال می کنیم، وظیفه اصلی جامعه روحانیت به وحدت رساندن اصول‌گرایان است. البته بستگی به این دارد که چه میزان اصولگرایان برای رسیدن به وحدت تلاش کنند. در جامعه روحانیت شاخص هایی وجود دارد که طبق آن که به هر یک از کاندیداهای اصول گرا امتیاز می دهیم که بخشی از آن بر طبق منشور وحدت که در مجلس نهم تدوین شده است و بر طبق آن تصمیم گیری می کنیم.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با بیان اینکه توصیه جامعه روحانیت به کاندیداهای اصولگرا این است که کسانی که اقبال مردمی ندارند، کنار رفته و به یاری کسانی بیایند که در نظر سنجی ها آرا بیشتری کسب کرده اند، ادامه داد: عده ای از اصولگرایان به لحاظ شخصیتی، شاخص های لازم را برای ریاست جمهوری دارند اما شانس رای آوری آنها کم است.
تقوی با بیان اینکه تعدادی از کاندیدای احتمالی اصولگرا با اعضای جامعه روحانیت دیدار داشته و این دیدار ها هم چنان ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: جامعه روحانیت در این دیدارها نظرات نامزدهای احتمالی را بررسی می کند تا با توجه به شاخص ها به وحدت میان اصولگرایان برسید.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =