۰ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

در مقایسه با نمایشگاه سالانه CES در لاس وگاس و کنفرانس جهانی موبایل در بارسلوناMWC و در سطح پایین تر، جیتکس؛ نظم آلمانی در CeBIT2013 چیز دیگری است.

تمام رخدادهای داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و متخصصان، حول و حوش چهار پلتفورم دور می زند که شامل پلتفورم های CeBIT pro، CeBIT Gov، CeBIT Lab و CeBIT Life  می شود.
 
اما پلتفورم  CeBIT Pro بخش آی تی و کسب و کار است و هر نوع چاره جویی های جدید و تجربه شده برای عملیاتهای کسب و کار را در بر می گیرد. مواردی مانند مسائل زیر در آن مطرح می شود:
- قابیلت های آی تی برای موفقیت در کسب و کار
- وب سیتی، چاره جویی های اینترنتی برای کسب و کار
- جدید ترین چاره جویی های امنیتی در دنیای دیجیتال و آی تی
- تجربیات در زمینه زیرساخت های عمومی و حرفه ای
- شبکه و ارتباطات کسب و کار
- چاره جویی های سخت افزاری و بخش مدیا
- بازاریابی و فروش محصولات با استفاده از راه حل هایی که آی تی در اختیار ما می گذارد.
 
اما در پلتفورم CeBIT GOV؛ چالش های پیش روی حکومتها و دولتها برای بخش آی تی و آی سی تی، توسعه e-government ، مدرن کردن راهبری بخش های عمومی و دولتی در جامعه از جمله مسائل مطرح در این بخش است. بحث e-governmet 2 که بحث جدیدی است، پهنای باند، کسب و کار هوشمند، رایانش ابری، مدیریت منابع انسانی به صورت دیجیتال، برون سپاری، سرویس های شهروند دیجیتال، بخش بهداشت و تجهیز آن با آی تی، دولت الکترونیک و Mobile Government  ، Open Data/Open Government ، elnvoice از دیگر موضوعات  این بخش بود که در CeBIT2013 مطرح شد.
 
 
 
در پلتفورم CeBIT Lab تحقیقات و تکنولوژی های جدید عرضه شد. مراکز تحقیقی، کمپانی های صنعتی و دانشگاهها جدیدترین ابداعات خود را به معرض دید عموم گذاشتند. مسابقه بین محصولات ابداعی جدید، نشان دادن تحقیقات جدید دانشگاهی با ابزار جدید، آینده تکنولوژی و مدیریت بر ابداعات تکنولوژیکی از دیگ موضوعات این بخش بود.
 
و اما در پلتفورم CeBIT Life هر نوع محصول و چاره جویی برای بهتر کردن زندگی و سبک زندگی مطرح شد. موضوعاتی مثل سلامت ، انترتینمنت، طراحی ها، اپ ها و زندگی موبایل و نیز گیم ها از موضوعاتی بود که در این پلتفورم عرضه شده و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
آلمانی ها امسال با مطرح کردن بحث Shareconomy  اعتقاد خود را به این موضوع نشان دادند که با به اشتراک گذاری دانش اقتصادی، نه تنها دانش شما کم نمی شود، بلکه افزایش هم پیدا می کند و این موضوع باعث خلق تکنولوژی های برتر و نوین شده و در نهایت با کاهش هزینه ها، کسب و کارها را به سوی بهینه سازی خودکار هدایت می کند.
 
 
 
منبع: سبیت
5656
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =