مناظره الیاس حضرتی و کاظم انبار لویی با مطایبه و خاطره گویی این دو چهره سیاسی آغاز شد

به گزارش خبرآنلاین، سردبیر روزنامه رساللت که صبح امروز میهمان کافه خبر بود با اشاره به تجربه مناظره با الیاس حضرتی گفت: آخرین مناظره ما در رادیو گفت و گو انجام شد و به دلیل اینکه آنقدر دوستانه بود که منتشر نشد.
کاظم انبارلویی با اشاره به اینکه اصل بر گفت و گو است تصریح کرد: به آقای حضرتی ارادت دارم هرچند که از نظر فکری و سیاسی با هم متفاوت هستیم. آمده ایم اینجا با هم گفت و گو کنیم که تا از همدیگر چیزی یاد بگیریم.
وی با بیان اینکه ادب آن است که به هم احترام بگذاریم گفت: قانون وضع شده که ساز و کار گفت و گو در لاینی منطقی بیافتد. باید تابع مقررات و ساز و کار قانونی باشیم.
سردبیر رسالت با اشاره به اینکه گفت و گو دو ضلع «آ» و «ب» دارد گفت: امکان دارد خیلی ها می خواهند در این گفت و گو اخلال کنند. امریکا دشمن ملت ما است و وقتی ببنید گفت و گویی شکل گرفته است در جریان آن اخلال می کند.
وی با اشاره به برخی روزنامه نگاران که هم اکنون در رسانه هایی همچون بی بی سی و صدای امریکا فعالیت می کنند گفت: بعد از دوم خرداد روزنامه جامعه مدنی را آقای سازگارا و بهنود تشکیل دادند. اینها الان کجا هستند؟
انبارلویی با تاکید بر اینکه اصلاح طلب ها مجموعه ای هستند که مشروعیت سیاسی و کاری دارند و از برادران خودمان هستند اظهارداشت: چطور گفت و گو در سال 84 و 88 قهرآمیز شد؟ رسانه های خارج در مقطعی خط می دادند که رسانه های اصلاح طلب چه چیزی بنویسد. آن روز می توانستیم بگوییم اینها جاسوس سیا و انگلیس هستند؟ وقتی می گفتیم قبول می کردید؟
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =