سومین مناظره آنلاین خبرآنلاین میان محمد کاظم انبارلویی و الیاس حضرتی در کافه خبر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین، الیاس حضرتی با بیان این که بحث اخلاق در رقابت انتخاباتی یک حداقل و حداکثر دارد، گفت: اجرای قانون اوج اخلاق و ارزش است و نباید نباید زد و اگر قرار باشد به اخلاق ملتزم شویم همه باید گردنمان باریک تر از مو باشد.
وی ادامه داد: اگر قانون مشکل دارد راه اصلاح قانون مشخص است. این که چه کسی با چه شکلی وارد انتخابات شود و کارکرد نهادها دست نامزد نیست.
حضرتی با بیان این که این باید این موضوع را که شروع کنیم نامزدها را تهدید کنیم و بگوییم پرونده علیه شما ارائه می کنیم، نامزد احساس کند آبرویش می رود را باید بررسی کنیم، گفت: هر کسی احساس کرد برنامه و رای و توان دارد باید بدون هیچ مشکلی وارد صحنه شود.
وی با بیان این که رسانه ها در تمام بخش ها ناظر عالیه هستند به عنوان نماینده افکار عمومی فعالیت می کنند. افکار عمومی اصل است و رسانه ها باید قوی باشند. متاسفانه رسانه ها را به عنوان یک پدیده غربی نگاه می کنیم فکر می کنیم به روش های سنتی توجهی نداشته ایم. توجه به افکار عمومی در فکر عده ای جایگاهی ندارد، گفت: خبرنگاران فرزندان این ملت هستند. همانطور که از این مجموعه نظامی ها هم به کشورهای دیگر رفتند چند خبرنگار هم رفته اند اما آنها را تایید نمی کنیم و رفتن به آن کشورها جاسوسی نیست. باید دید را اصلاح کنیم.
حضرتی افزود: روز گذشته اتفاقی در زنزوئلا رخ داد. خبرنگار با این اتفاق چگونه باید رفتار کند؟ خبرنگار باید با اتفاقاتی که هفته های قبل در مجلس رخ داد و از رادیو مجلس پخش شد چطور باید رفتار کنند؟

مدیرمسئول روزنامه اعتماد کشف حقیقت و نشر حقیقت را وظیفه رسانه ها عنوان کرد و گفت: تعدد خط قرمزهای من در آوردی مشکلی است که وجود دارد.الیاس حضرتی با یادآوری اینکه من فرمانده لشکر بودم و جزو بهترین مقاطع زندگی ام حضور در جبهه است گفت: مسولیت در ورزش داشته ام، 11 سال است که با خبرنگاران هستم. عشق و علاقه ای که در خبرنگارانی می بینم در اقشار دیگر نیست. خبرنگاران مثل بسیجیان هستند. هیچ وقت نشده درباره حقوق و بیمه و مزایا حرف نمی زنند.
الیاس حضرتی در مناظره با کاظم انبارلویی تصریح کرد: خط قرمزهای من در آوردی مشکلی است که وجود دارد. اگر آقایی جاسوس است مجوز ندهید. هر روز به تعداد مسئولان و نهادها مطبوعات را بالا و پایین می کنند.
 

وی خطاب به انبارلویی با بیان اینکه مشکل کشور ما این است که دوست دارید تقصر را گردن دیگران بیاندازیم گفت: آدمی مثل سازگارا و بهنود نقش اصلی را در جریان اصلاح طلبی نداشتند و ندارند. شخصیتی مثل آقای هاشمی رفسنجانی چقدر در چند سال اخیر ضربه خورده است؟
وی افزود: آقای انبارلویی! آدم های آن طرف را خودمان بزرگ می کنیم. وقتی صدا و سیما چهره ای ندارد همین می شود.

حضرتی با یادآوری مناظره های بعد از سال 88 گفت: بعد از انتخابات تلویزیون چند شب مناظره گذاشتند ما در اعتماد نوشتیم در بی بی سی تخته شد! مردم می نشستند ببیندد چه کسی چی می گوید. اما وقتی رسانه حرفی نداشته باشد و از صبح تا شب می گویند همان طور که استاد قلم فرمودند، همانطور که استاد فرمودند، این چه فایده ای دارد؟

وی با اشاره به مناظره امروزش گفت: صحبت های امروز ما به کجای نظام بر می خورد. نظام جمهوری اسلامی از قوت ها و قدرت های زیادی برخوردار است.
/27295
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =