ایسنا نوشت:

 رییس مجلس شوری اسلامی در ابتدای ورود به لارستان برای شرکت در مراسم آیت‌الله موسوی لاری در جمع خبرنگاران گفت:‌ آثار آیت‌الله موسوی لاری تاثیر بسیاری در بین نخبگان جهان داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری بین افراد شناخته شده در ایران و سایر کشورهای دنیا و خدمات آن مرحوم در طول این نیم قرنی که برای مسلمانان آثار متعددی را به زبان‌های مختلف ارائه کرده بودن باعث شناخت افراد نخبه نسبت به معارف اسلامی و اهل بیت شد. همین طور برخی شخصیت‌های معتبر جهان اسلام از تحقیقات فراوان ایشان تاثی کرده بودند.
لاریجانی با اشاره به مرکز ترویج نشر معارف اسلامی درجهان که توسط آیت‌الله لاری در قم تاسیس شده گفت: چند سال قبل با فعالیت‌های این مرکز آشنا شدم و نامه‌های مختلفی از سراسر دنیا که به این مرکز ارائه شده بود دیدم به همین خاطر میزان ارادت تاثیر پذیری ایشان دربین مسلمانان نقاط مختلف دنیا حیرت‌آور بود.
وی خاطر نشان کرد: وی جزو افراد سرشناسی بود که بی سروصدا اما پرکار کارهای عمیق اسلامی را انجام داد و فعالیت‌های فراوان ایشان در بین نخبگان جهان باعث شناخت معارف اهل بیت(ع) در بین کشورهای جهان شد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =