شبکه خبر دانشجو نوشت:

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: در کشور ما گوش شنوا کم است، چرا که اگر این گونه نبود بسیاری از سوالات شما دانشجویان و جوانان پاسخ داده می‌شد و به نظرات شما جامه عمل پوشانده می‌شد.
وی با اشاره به اوضاع ایران بعد از انتخابات 88 گفت: من معتقدم بعد از انتخابات 88 یک جریان اجتماعی در کشور شروع شد، ولی بعد تبدیل به فتنه بزرگی شد که سران این فتنه، مقاصد شوم خود را بر این موج اجتماعی مسالمت آمیز سوار کردند که این را یک خیانت بزرگ می‌دانم.
وی یادآور شد: پس از انتخابات کروبی و موسوی با من تماس گرفته و مرا هم به موضع خود دعوت کردند که من قبول نکرده و جواب رد دادم.
این مقام مسئول در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر سکوت وی در فتنه 88 اذعان کرد: من در فتنه88 تعبیر خاص خود را داشتم و هرگز سکوت نکردم.
رضایی در رابطه مذاکره با امریکا گفت: مذاکره با امریکا در اختیار مقام معظم رهبری است و دولت روی کار به هیچ عنوان نباید در این حوزه خطیر اظهار نظر کند، چون این موضوع کاملا حاکمیتی است.

29212
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ....... IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    الان میخوایی اینجوری رای جمع کنید؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    ما سه تا رو كجا ميبرين....
  • فرزاد IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    43 8
    حاج محسن شما هميشه سر بزنگاهها جا خالى داده ايد و محافظه كارانه رفتار كرده ايد
  • آرش IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    2 19
    محسن رضايي تنها كسي است كه لياقت رياست جمهوري را دارد ولي خيلي ها اين را درك نمي كنند چون به جاي مطالعه سابقه ايشان دست به تخريب مي زنند عيب نداره اينقدر تخريب كنيد كه يكي مثل احمدي نژاد صحابتون بشه تا بفميد كه عاقبت گناه كبيره اي مثل غيبت چيست