دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان با بزرگ‌نمایی مشکلات داخلی کشور دست به تبلیغات هنگفت و عجیبی در شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در دنیا زده‌اند.

محسن رضایی در جمع مردم آمل در مسجد هدایت اظهار داشت: تهدیدات و تحریم‌های دشمن علیه ایران اسلامی از نوع شدیدترین تهدیدات آنها برای براندازی است که بار دیگر اهداف شوم بیگانه راه به جای خاصی نبرد. دشمنان همواره برای بزرگ‌نمایی مشکلات کشورمان دست به تبلیغات هنگفت و عجیبی می‌زنند. آنها علیه نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، امام راحل و عدم کارآمدی نظام دست به تبلیغات گسترده جهانی زدند.
وی افزود: عده‌ای در این بین امیدوار به برون‌رفت از مشکلات موجود هستند ولی با شعار دادن نمی‌توان راه به جایی برد و کاری کرد گروهی دیگر نیز علاوه بر امیدواری با افکار ناب خوب راهکارهای زیادی برای بیرون رفتن از مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده است دارند و همیشه با توکل بر خداوند و در راه رضایت او مستحکم گام بر می‌دارند.
اهم سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به نقل از فارس می آید:
  • دشمنان استکباری برای ایران اسلامی مسائل بین‌المللی و تحریم‌های اقتصادی را به راه انداختند که اگر هر کشوری با این تهدیدات مواجه می‌شد مطمئنا سقوط می‌کرد.
  • ( با اشاره به ناسازگاری برخی از مسئولان سیاسی ارشد کشور) متاسفانه برخی مسائل داخلی که دلیلی برای وجود آنها نیست در کشور مشکلاتی را به همراه داشته است. عدم تحمل برخی مسئولان کشور، منازعات سیاسی مسئولان، عدم توجه، گفت‌وگو و همکاری بین یکدیگر نمونه‌هایی از این ناسازگاری‌ها است.
  • هم‌اکنون مهم‌ترین مشکل جامعه ما بحث اقتصادی و گرانی است که گریبانگیر مردم شده است. بعد از مشکلات اقتصادی کشور ما با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند زیرا تحصیل‌کرده‌های زیادی از مدرک لیسانس، فوق‌لیسانس تا دکترا در کشورمان بیکار بوده و چند سالی در صف افراد متقاضی کار جای گرفته‌اند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =