همزمان با سفر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی دو فروند موشک به جنوب اسرائیل شلیک شد.

پلیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از شلیک دو راکت از نوار غزه به جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.
شلیک راکت همزمان با سفر باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی صورت گرفت.
میکی روزنفلد، سخنگوی پلیس اسرائیل با اشاره به شهری که به مرز غزه بسیار نزدیک است گفت : « یک راکت به سدیروت اصابت کرد و خساراتی وارد کرد، راکت دوم نیز به یک زمین خالی اصابت کرد. » اوباما در سفر قبلی خود به اسرائیل در سال دو هزار و هشت، وقتی که سناتور بود، از این شهر دیدن کرده بود.
اوباما چهارشنبه برای نخستین بار از زمان انتخاب به سمت ریاست جمهوری آمریکا وارد اسرائیل شد. وی قرار است پنجشنبه صبح به وقت محلی برای گفتگو با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به رام الله سفر کند.
این دومین حمله راکتی به فلسطین اشغالی از زمان پایان درگیری هشت روزه بین اسرائیل و مبارزان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ماه نوامبر محسوب می شود. درگیری اسرائیل و حماس در ماه نوامبر با برقراری آتش بس به میانجیگری مصر که تقریبا تاکنون رعایت شده است، پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، مبارزان فلسطینی بیست و ششم فوریه نیز یک راکت شلیک کردند که نزدیک شهر ساحلی عسقلان در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرد. مبارزان فلسطین حمله راکتی را واکنشی به شهادت یک زندانی فلسطینی پس از بازجویی توسط اسرائیلی ها دانستند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =