خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال که این روزها خوش اخلاقی اش به اوج رسیده، خیلی سریع به انجام مصاحبه رضایت می دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ او از همه چیز راضی است: «همه بچه ها خیلی خوب کار می کنند. انگیزه بالایی هم دارند.» او درباره برنامه تمرین تیم می گوید: «یک روز در میان برنامه تغییر می کند. یک روز بازیکنان یک پست کار می کنند و روز بعد نوبت پست های بعدی است.بعد هم، همه باهم تمرین می کنند.» او پیشرفت تیمش را به پیشرفت بازیکنانش در پست های خود ربط می دهد: «تغییر ذهنیت بازیکنان اولین چیزی است که برای من مهم است .خوشحالم که آنها خیلی خوبند.من از بازیکنان خواسته ام تا در یک تکنیک پیشرفت کنند،چرا که اگر هر بازیکنی در تکنیکی پیشرفت کند،می تواند به رشد تیم کمک کند. به طور حتم ما کار می کنیم تا گروه همه جوره خوب باشد و پیشرفت تیم هم سریع اتفاق بیفتد.»
او معتقد است برای انتخاب تیمش فعلا فرصت دارد: «تا اواخر خردادماه و قبل از بازی با بلغارستان فرصت داریم. ولی می دانید که انتخاب 12 بازیکن برای لیگ جهانی خیلی سخت است. به همین خاطر ما بیشتر از 12 بازیکن استفاده می کنیم.یعنی برنامه برای بازیکنان زیر 23 سال گذاشته ایم. به بازیکنانی که ذخیره تیم ملی محسوب می شوند،شانس بازی در تیم زیر 23 سال را داده ایم تا حودشان را نشان دهند.»
او درباره حضور بازیکنان ملی پوش کاله در تمرین این تیم می گوید:«نه. حضور آنها لطمه ای به تمرینات تیم ملی نمی زند.به هر حال ما بازیکنان دیگری هم داریم .ایران میزبان جام باشگاه هاست و می دانم که برایشان مهم است.به همین خاطر من می خواهم به کاله کمک کنم.» سرمربی تیم ملی خیلی مطمئن نیست که نبود علیرضا نادی در لیگ جهانی صدمه ای به تیمش نمی زند:«الان نمی دانم. به هر حال می خواهم این شانس را به بقیه بازیکنان بدهم. بعد از لیگ جهانی نگاه دیگری داریم.البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست شاید هم مشکل پیش بیاید و شاید هم نه. در پست سرعتی زن،عادل غلامی با تجربه وعلیرضا جدیدی و آرمین تشکری جوان را دارم. در تیم زیر 23 سال هم مسعود غلامی و سامان فائزی هستند.من در جلسه با او و خوش خبر همه چیز را برایش توضیح دادم.»ولاسکو اما با حرف‌هایش نشان می دهد که بازیکن محور نیست: «ممکن است مشکل در همه پست ها داشته باشیم.ولی بیشتر تیم های خوب بازیکن محور نیستند. بلکه نیاز به چند بازیکن خوب در یک پست دارند.معلوم نیست چه اتفاقی می افتد. شاید یک بازیکن خوب مصدوم شود.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =