پلیس سئول به دفتر مرکزی بخش فناوری های OLED سامسونگ وارد شده و دست به تحقیق زد شاید فناوری OLED به سرقت رفته شده از ال جی را در آنجا بیابد.

سامسونگ تایید کرد پلیس به دفتر این کمپانی در Asan در جنوب پایتخت رفته و اسناد و مدارک این کمپانی را بررسی کرد تا شاید فناوری به سرقت رفته از ال جی را پیدا کند.
چندی پیش ال جی گزارش داد فناوری ال ای دی های ارگانیک این کمپانی توسط کمپانی های شریک ال جی سرقت شده است و به همین خاطر سامسونگ بعنوان ذینفع در این مسئله مورد اتهام قرار گرفت.
ناتان کیم یکی از سخنگویان سامسونگ  موضوع بازرسی دفتر این کمپانی توسط پلیس را تایید کرد.
از سال گذشته که فناوری تحت امتیاز ال جی به سرقت رفت، دو کمپانی انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه رفته اند.
در ماه جولای سال گذشته 6 کارمند ال جی به اتهام سرقت فناوری OLED از سامسونگ بازداشت شده و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و حالا داستان جدید کاملا برعکس شده و این بار سامسونگ متهم شده است.
جون اون سان یکی دیگر از سخنگویان سامسونگ در آسان به بلومبرگ گفت وقتی ما بهترین فناوری OLED را داریم، دلیلی برای سرقت وجود ندارد.
از سوی دیگر سون یانگ جون سخنگوی ال جی در سئول نیز گفت ما هیچ گزارشی در باره سرقت فناوری به پلیس نداده ایم. ال جی بازداشت 6 کارمند خود در ماه جولای را عادی توصیف کرده و گفت بازداشت ارتباطی به سرقت اسرار فناوری نداشته است.
گفتنی است دو کمپانی ال جی و سامسونگ، دو تولید کننده عمده پنل های تلویزیون هستند که بدلیل افت فروش جهانی تلویزیون سعی کرده اند با ورود به فناوری OLED جبران فروش را کرده باشند.
این فناوری جدید، اسکرین های به مراتب ظریف تر ساخته و مصرف برق را پایین آورده و به ای تصویر کریستالی-مایع، تصاویر موسوم به Vivid و واقعی تر و شفاف تری را به مشتری عرضه می کند.
سامسونگ بعنوان بزرگترین تولید کننده تلویزیون بعد از معرفی فناوری OLED توسط ال جی ، عقب افتاد.
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    3 3
    کمپانی های شریک ؟! احتمالا منظور تان کمپانی های رقیب است