عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت که به دوستان همراه ائتلاف هیچ تعهدی ندارم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام در پاسخ به سوالات متعدد آنها با بیان اینکه وامدار هیچکدام از اعضای ائتلاف پنج نفره نیست، ادامه داد: اما به اصول تشکیلاتی پایبندم.
این نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری افزود: در صورت موفقیت، اولین کاری که پس از تشکیل دولت انجام می​دهم، احیای سازمان برنامه و بودجه خواهد بود. باهنر متعهد شد که از نیروهای تشکیلاتی به شرطی استفاده کند که نیروی قویتری خارج از تشکیلات نداشته باشد و در عین حال گفت: انتخاب شدن من بهترین ظرفیت را برای کشورو اصولگرایان رقم می زند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین که می​گفت به شدت معتقدم که احزاب قدرتمند جدی باید وجود داشته باشند، به کنایه گفت: اگر احزاب جدی و قدرتمند وجود داشتند این طور نبود که هم من و هم احمدی نژاد را اصولگرا بخوانند! باهنر همچنین در پاسخ به دانشجویانی که او را در رئیس جمهور شدن احمدی نژاد موثر می خواندند، گفت: اگر قرار باشد در ارتباط با رئیس جمهور شدن احمدی نژاد مسئولیت خود را بپذیرم، سهم من حداکثر در حد نمایندگی مجلس است و نه بیشتر.
وی انتقاداتی جدی هم در ادامه به دولت وارد کرد. از جمله اینکه «دولت توان رفتن به عمق را نداشت، از جامع نگری برخوردار نبود و فکر می​کرد مشکلات کشور را می​توان پروژه​ای حل کرد».
انتقاد دیگر باهنر متوجه فعالیت​های دیپلماتیک دولت بود که گفت: یک روز می​گویند هولوکاست واقعیات ندارد، یک روز می​گویند ملت بزرگ اسرائیل! یک روز می​گویند تحریم​ها کاغذ پاره​ای بیش نیست و حالا می​گویند همه مشکلات به دلیل تحریم​هاست! این یعنی چی؟
گزیده سخنان باهنر از این قرار است:
·         {در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجوز تلویزیون خصوصی صادر می​شود؟} رسانه​های صوتی تصویری طبق قانون اساسی در ایران در اختیار حاکمیت هستند. اما اینکه ساعاتی در اختیار بخش خصوصی خارج از حاکمیت قرار گیرد، قابل تحقق است.
·         برخی فکر می کنند بودجه یعنی فقط اقتصاد، در حالی که بودجه یعنی دفاع امنیت ملی، مسائل سیاسی اقتصادی و ... من در تصویب بیش از 20 سند بودجه کشور نقش اساسی داشته ام.
·         هر دولت، مخالفینی دارد. دولت باید با وجود مخالفین بتواند کار بکند و هر عذری دال بر اینکه مخالفین نگذاشتند من کار بکنم حرف بی ربطی است.
·         به دو شاخه موی خانم​ها کار نداریم، به بیش از این دو شاخه هم کار نداریم. اما تا آنجا که هنجارشکنی صورت نگیرد. تفکیک جنسیتی در دانشگاه​ها اتفاقا عین ناهنجاری است.
·         ممکن است کسانی از رهبری خرج کنند، حتی ممکن است روابط فامیلی با رهبری داشته باشند اما قطعا رهبری در انتخابات بی​طرف هستند.
·         به برخی از رسانه​هایی که به نوعی دایره فعالیتشان در سطح کل کشور است توصیه می کنم عدالت رسانه​ای را رعایت کنند و دامنشان را از محل مانور تبلیغاتی کاندیدای خاص پاک نگه دارند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    247 5
    اين جملات در انتخاباتهاي قبلي مصرف شده اند!!!حرف تازه بزنيد آقاي باهنر...
  • بدون نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    یکی از مقصران اصلی وضعیت کنونی کشور افرادی امثال شماست که با حمایت های کورکورانه از احمدی نژاد باعث چنین وضعیتی شدید.
  • محمد IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    138 4
    آقای باهنر خودتان هم میدانید که این ائتلاف ها سهم خواهی است مگر شما در هنگام انتخاب احمدی نژاد چندتا وزیر واستاندا ر سهمیه نداشتید که بیشترشان برکنارشدند فقط استاندار اردبیل فعلا سرکارهستند واگر سرکار بودند الان احمدی نژاد برایتان مقدس بود و انتقادی هم از او نمیکردید .
  • علی US ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    108 4
    کلا در بین ما دانشجوها خیلی پرهیجان صحبت میکنین و تمام قد از دولت انتقاد میکنین (که البته خیلی هاش هم درسته) شما نامزدها ولی خیلی وقته که دانشجوها با این صحبتا هیجان زده نمیشن و سمتتون نمیان یک ذره مردمی صحبت کنین!!!
  • بدون نام EU ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    13 66
    باهنر کشور را باید اداره کرد
  • کامران IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    111 3
    احمدی نژادم در مورد پوشش از این حرفا زده بود. اینا مصرف انتخاباتی داره مسیله اینه که این کلمه هنجار مرز نداره و کاملا سلیقای هست. اگه میتونین مرزشو مشخص کنید
  • علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    155 3
    فکر کنم آقای با هنر زیادی اعتماد به نفس دارند.
  • علی GB ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    احمدی نژاد هم در تبلیغ انتخابات میگفت ما با پوشش دختران وپسران کاری نداریم وبعد از انتخابات گشت ارشاد و....
  • بدون نام IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    88 2
    خدایا شکرت که یک آدم ساده ومعمولی هستیم
  • بدون نام GB ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    126 1
    اینا که تکراریه، خودمون میدونیم "واقعا مشکل مردم کشور ما، شکل موی جوانان ما است"؟!
  • سیدشهاب الدین IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    91 2
    اقایه باهنر شما اگه به فکر مردم بودید و قصدتون خدمت بود با چه اجازه ای در روز سوال از وزیر اقتصاد اجازه ندادین رای گیری انجام بشه؟ شما هم در جلسه در برابر نص صریح قانون اساسی گفتین اجتهاد کردین پس شما چه فرقی با اقایه احمدی نژاد که میفرماین قانون رو قبول ندارن دارین؟
  • علی.خ IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    72 15
    "تفکیک جنسیتی در دانشگاه​ها اتفاقا عین ناهنجاری است" مثل این که شما گلایه های اقای مکارم شیرازی -قرائتی و ... رو نشنیدی؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
      8 0
      شما نامزدها اگر به اندازه ذره ای خدا را در نظر داشته باشید وعده ای که توانایی انجام ان را ندارید نمی دهید
  • علی.خ IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    58 10
    "ممکن است کسانی از رهبری خرج کنند، حتی ممکن است روابط فامیلی با رهبری داشته باشند اما قطعا رهبری در انتخابات بی​طرف هستند" اقای حداد عادل رو میگه!!!! ایشون تا حالا تو صحبت های انتخاباتی حرفی از این نسبت نزدند
  • بدون نام IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    93 2
    اتفاقا احمدي نژاد هم سال 84 اين حرفا رو ميزد ولي بعدش....
  • بدون نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    8 0
    شما كه در مجلس هر طرحي كه به نفع كارمندان دولت مطرح شده نظر منفي داشتيد حالا انتظار داريد كارمندان دولت به شما راي بدهد؟اصلا
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    10 0
    شما و امثال شما بیشترین سهم را در بوجود آوردن این شرایط برای کشور هستید و نمی تونید بگید نبودید مدارکش موجوده
  • بدون نام US ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    9 0
    ایران خودرو ورشکست شده ؟ خبر بدهید می خواهم شیرینی بده ولی خدایی ماشین چینی وارد نکنید
  • هادی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    8 0
    چقدر حرفات آشناست و به دل میشینه...یاد رییس جمهور سابق افتادم
  • بدون نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    11 0
    حرفهای قبل انتخابات
  • بدون نام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    13 0
    خدا بخیر کنه اگه این تایید صلاحیت بشه