در حالی که حدود پانزده روز تا آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یا به اعتقاد بسیاری بزرگترین فروشگاه فرهنگی کشور باقی مانده چند خبر از این رویداد را در ادامه می​خوانید.

نقشه جانمایی ناشران تا پایان فروردین

نقشه نهایی جانمایی ناشران حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا پایان فروردین ماه به معاونت اجرایی نمایشگاه تحویل داده می شود.  مسئول کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام این مطلب گفت: امسال مکان ناشران حوزه دانشگاهی در نمایشگاه کتاب تغییر خواهد کرد. احمد کمالی نژاد افزود: کار جانمایی ناشران کودک، آموزشگاهی و دانشگاهی هم به اتمام رسیده و در حال اجراست. همچنین غرفه های خود ساز متناسب با سال های گذشته زودتر از موعد مقرر تحویل متقاضیان می شود و در حوزه ناشران عمومی نیز کار جانمایی به دلیل کثرت و تعداد ناشران در حال انجام است که تلاش می کنیم تا اواسط هفته آینده نقشه این بخش هم تحویل معاونت اجرایی نمایشگاه شود.  کمالی نژاد با اشاره به اینکه محل حضور ناشران عمومی، آموزشی و حوزه کودک نسبت به سال گذشته تغییری نداشته تصریح کرد: امسال ناشران دانشگاهی در محل قبلی حوزه ناشران بین اللمل مستقر می شوند.
وی با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در نمایشگاه به پایان رسیده از ذخیره ناشران متقاضی جامانده خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تقاضاهایی از سوی نهادها و ناشران به دست ما می رسد که اسامی متقاضیان ذخیره می شود تا درصورت انصراف ناشری یا مهیا شدن فضای جدید بتوانیم ازحضور آنان هم بهره مند شویم.

پاسخگويي كارشناسانه به شكايات بازديدكنندگان
مسوول بخش رسيدگي به شكايات ارزيابي عملكرد بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، از آمادگي كارشناسان اين بخش، براي پاسخگويي به درخواست ها، پيشنهادها و انتقادات بازديدكنندگان از اين نمايشگاه خبر داد. حسين ملكي با اعلام اين خبر اظهار کرد: گروهي از كارشناسان پاسخگويي به شكايات، به صورت تمام وقت در ايام برپايي نمايشگاه كتاب، در مصلاي امام خميني (ره) مستقر خواهند شد.
وي ادامه داد: اين كارشناسان، از ميان اعضاي دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انتخاب شده و آماده پاسخگويي به بازديدكنندگان بيست وششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران خواهند بود.
مسوول بخش رسيدگي به شكايات ارزيابي عملكرد نمايشگاه كتاب تهران، با اشاره به اهميت ارتقاي سطح رضايت بازديدكنندگان از اين نمايشگاه خاطرنشان كرد: در صورت بروز هر گونه شكايت از بخش هاي مختلف نمايشگاه، اقدامات لازم براي ارجاع و رفع نواقص، صورت خواهد گرفت.
 

زمان ثبت نام برای دریافت بن الکترونیکی
تاریخ ثبت نام برای متقاضیان دریافت ین کارت الکترونیکی نمایشگاه کتاب اعلام شد. دانشگاهیان، محققان و طلاب می توانند تا 31 فرودین با مراجعه به سایت www.ketabkhaneh.ir برای دریافت بن کارت الکترونیکی ثبت نام کنند. ‏‏‏ رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: امسال حدود 400 هزار نفر یعنی جمعیتی بالغ بر 10 در صد کل دانشجویان کشور مورد حمایت یارانه ای بن کارت الکترونیکی قرار می گیرند. وی همچنین اعلام کرد اکنون برنامه ای برای اهدا بن کاغذی وجود ندارد و هر در خواستی از سوی ناشران و دانشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد و با توجه به میزان اعتبار تخصیصی تصمیم گیری می شود. بانک صادرات نیز به عنوان بانک عامل معرفی شد.


سی دی نمایشگاه مجازی
سی دی نمایشگاه مجازی امسال در نمایشگاه کتاب عرضه می شود. طرح تولید سی دی نمایشگاه مجازی در صورت تصویب نهایی در نمایشگاه بیست و ششم به علاقمندان عرضه می شود. علاقمندان می توانند از طریق این سی دی ضمن بازدید مجازی از نمایشگاه، کتاب مورد علاقه خود را نیز انتخاب کنند.


بيست وششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، 11 تا 21 ارديبهشت ماه 92 در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد شد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =