فارس نوشت:

سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ در سوریه یک حلقه جدید از زنجیره دشمنی با سوریه در محور مقاومت است.
عدنان محمود در همایش همبستگی طلاب حوزه علمیه قم با مقاومت سوریه که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد اظهار داشت: ما به نقش جوانان جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت‌های عادل و به پا خاسته از عدل افتخار می‌کنیم.
سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این صحنه جنگی که ما در آن هستیم قبل از هر چیز جنگ فکری و معرفتی و جنگ افکار است، خاطرنشان کرد: جنگ سوریه، جنگی است که به واژگون کردن حقایق و مفاهیمی که با آن عادت داریم تکیه می‌کند.
وی همچنین از رهبر معظم انقلاب و ملت ایران به سبب موضع گیری‌های صورت گرفته علیه حملاتی که ضد کشور سوریه انجام می‌شود تقدیر و تشکر کرد.
محمود با بیان اینکه شکی نیست که جوانان پایه اصلی برای دفاع از حرف‌های حقی هستند که ما بیان می‌کنیم، یادآور شد: ما در سوریه از ارزش‌های مشترکی بین کشور ایران و سوریه دفاع می‌کنیم؛ ارزش‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تثبیت و پایه گذاری شد به ویژه بعد از تبدیل کردن سفارت اسراییل به سفارت فلسطین که یک تحول استراتژیک محسوب می‌شود.
سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این جنگ جدید در سوریه یک حلقه جدید از زنجیره دشمنی با سوریه در محور مقاومت است.
وی با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم قضیه سوریه را از سایر قضایا مثل آنچه در ایران می‌گذرد و آنچه که در بقیه محور مقاومت می‌گذرد از هم جدا کنیم، اظهار داشت: این هجمه غربی - آمریکایی علیه سوریه یک هجمه علیه محور مقاومت در منطقه است و در رأس این محور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که به همراه سوریه دو پایه و رکن اساسی را علیه محور ایالت متحده آمریکا تشکیل داده‌اند.
219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =