فارس نوشت:

نایب رئیس مجلس با اشاره به شرایط فعلی جهان، گفت: کسانی که امروز قدرت را در دست دارند بر سلاح تکیه کرده‌اند و با انسانیت و عدالت جز در لفظ و کلام ارتباطی ندارند.
حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته با حضور در مجتمع فرهنگی اجتماعی ارامنه تهران در مراسمی که به مناسبت بیست و چهار آوریل سالگرد کشتار ارامنه توسط دولت عثمانی برگزار شده بود، شرکت کرد.
نایب رئیس مجلس در این مراسم با بیان اینکه کسانی که دیروز دستشان به خون ارامنه آلوده شده، امروز دستشان به خون برادران و خواهرانمان در سوریه آلوده است، گفت: کسانی که در فلسطین جنایت کردند و باعث کشتار مردم و آواره شدن میلیون‌ها نفر شدند، هم‌اکنون مورد دفاع قدرتمندان هستند، متأسفانه قدرت در دست کسانی است که بر سلاح تکیه دارند و با انسانیت و عدالت جزء در لفظ و کلام ارتباطی ندارند.
این عضو هیات عالی حل اختلاف قوا با یادآوری این نکته که اگر قدرت سیاسی، نظامی و ثروت با ارزش‌های متعالی انسانی و الهی همراه نشود، جنایات هولناکی مانند نسل‌کشی خواهران و برادران مسیحی و ارمنی ما را به همراه خواهد داشت، تأکید کرد: آنچه می‌تواند قدرت را مهار کند، ارزش‌های متعالی دینی است؛ اگر حضرت مسیح و یا پیامبر اعظم در جهان حکومت کنند، هیچ ظلمی دیده نمی‌شود و هیچ حقی ضایع نمی‌شود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =