محسن بهرامی از احتمال تعدد لیست نامزدهای اصلاح‌طلب در انتخابات شورای شهر تهران خبر داد.

محسن بهرامی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری که برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام نامزدی کرده است در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره لیست نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها گفت: لیست 31 نفره اصلاح‌طلبان هنوز نهایی نشده است. چرا که تعداد اصلاح‌طلبانی که برای شورای شهر تهران اعلام نامزدی کرده‌اند زیاد است. باید صبر کنیم تا نام نهایی همه افرادی که ثبت نام کرده اند مشخص شود.
وی در ادامه افزود: برخی از افرادی که ثبت نام کرده اند وابستگی حزبی دارند و برخی دیگر به صورت مستقل ثبت نام کرده‌اند اما در جامعه به عنوان اصلاح‌طلب شناخته می‌شوند. بعد از اینکه اسم همه این‌ افراد نهایی شد و نتیجه تایید صلاحیت‌ها هم آمد، چهره‌های شناخته شده تر اصلاح‌طلب اقدام به نهایی کردن لیست می‌کنند. البته در انتخابات شورای شهر خیلی نگرانی از تایید صلاحیت‌ها نداریم. چرا که تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها ارتباطی با شورای نگهبان ندارد.
بهرامی درباره ملاک‌های قرار گرفتن اسامی افراد در لیست‌های اصلاح طلبان هم گفت: قطعا برای شورای شهر تهران تخصص‌های مختلفی نیاز هست و امکان اینکه مثلا 10 ورزشکار یا 10 هنرمند در لیست اصلاح‌طلبان باشد وجود ندارد. شورای شهر نیازمند تخصص هایی نظیر عمران و حمل نقل، سیاست ، فرهنگ ، رسانه و ... است. ما امیدواریم لیست نهایی ترکیبی از همه این چهره‌ها باشد.
وی همچنین درباره احتمال حضور اصلاح‌طلبان با چند لیست مختلف در انتخابات شورای شهر تهران گفت: همانطور که گفتم برخی از دوستانی که در انتخابات اعلام نامزدی کرده‌اند وابستگی حزبی ندارند و در هیچ تشکیلاتی نیستند. ممکن است در صورتی که احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب به یک لیست نهایی برسند و برخی از این چهره‌ها را در لیست خود قرار ندهند، آن‌ها در لیست‌های دیگر قرار بگیرند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    0 0
    آ خه چرا این اقای دبیر برای همه نظر میده که کی بیاد کی نیاد .