مهر نوشت:

محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شما حاضر هستید برای حضور خاتمی در انتخابات تلاش کنید و آیا تاکنون هیچ تلاشی کرده اید؟، گفت: فکر می کنم این سئوال را با عملکردم جواب داده ام. من به شخصه مخالف آمدن روسای جمهور سابق هستم و فکر می کنم اگر کسی بیاید که بتواند از پتانسیل رئیس جمهورهای سابق استفاده کند این بهتر است.

وی در خصوص حضور خاتمی در انتخابات افزود: در سال 88 نیز همین روند را نشان دادیم. در ابتدا بنا بود من کاندیدای اصلاح طلبان باشم اما بعد از آمدن خاتمی من بلافاصله کنار کشیدم و رئیس ستاد انتخاباتی اش شدم.

عارف گفت: الان خاتمی اگر تصمیم بگیرد در انتخابات حضور یابد، با توجه به قول و قراری که گذاشته ایم امکانات و ستادم را در اختیار خاتمی می گذارم.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به این سئوال که نظر شخصی شما در خصوص حبس خانگی موسوی و کروبی چیست، گفت: هر دوی این دوبزرگوار را از بزرگان انقلاب می دانم. کروبی از یاران نزدیک امام بود و مهندس موسوی نخست وزیر 8 سال جنگ بود. من در دوران معاون اولی ام بارها نزد مهندس موسوی رفته و از رهنمودهای او استفاده کردم. تاسف می خورم جامعه نمی تواند از حضور این دو استفاده کند. امیدوارم با توجه به نامگذاری امسال این مسئله حل شود.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    53 1
    اصلاحات بیاد حداقل از این وضع اقتصادی بیرون میایم نه اینکه بگیم دیگه ایران گلستون میشه چون این 8 سال کشور عملا اداره نمیشد پس کار زیاد داره حتی اگر هم از اصولگرایان بیان کشور رو نجات بدن!!!
  • سهند IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    91 2
    احسنت به این مرد بزرگ که برای پیروز شدن به هر دروغ و آدم فروشی دست نمی زند. احسنت!
  • خالق EU ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    9 0
    مدت ها بود با این ادبیات وزین و صادقانه بیگانه شده بودیم. درود بر شما که لااقل با انصاف حرف می زنید.