کیهان در ستون اظهارات خوانندگان خود نوشت:

·         آقای رئیس جمهور و حلقه انحراف ایشان که این روزها مرتب به فکر برپایی مراسم تبلیغاتی هستند توجه داشته باشند رهبر معظم انقلاب از آنان خواسته اند که گزارش بدهند در مورد حل مشکل گرانی چه کاری کرده اند. بنابراین باید به این ندای رهبری لبیک بگویند و دست از حاشیه سازی بردارند.
·          به اعتقاد بنده و خیلی از دلسوزان نظام و انقلاب رسیدگی رئیس جمهور و مسئولین به حل مشکل گرانی و اقتصادی مردم خیلی بهتر از برگزاری جشنواره ها و مراسم های پرهزینه تحت عناوین مختلف می باشد.
·          همه ساله مردم در ایام نوروز به سفر می روند و دستگاههای ذی ربط نیز براساس وظیفه ذاتی و بدون چشم داشت به یاری هموطنان می شتابند؛ امسال چه اتفاق نادری افتاده که میراث فرهنگی تصمیم به برگزاری این میتینگ سیاسی کرد؟ چرا سالهای گذشته چنین اتفاقی نیفتاد؟ آیا بوی انتخابات به مشام نمی رسد؟
·         در سال حماسه اقتصادی انتظار این است که دولت جلوی گرانی و تورم لجام گسیخته را بگیرد ولی برعکس، خود و مسئولین اعلام کردند که روغن نباتی مورد نیاز خانواده ها را 40 درصد گران می کنند و بلافاصله این کار را انجام دادند. واقعا نمی دانیم چه بگوییم.
·         وقتی برخی از مسئولین مشغول بازی های سیاسی بشوند گرانی و تورم هم افسار گسیخته می شود و ملت را رنج می دهد. لطفا بنویسید حق این مردم انقلابی و حاضر در تمام صحنه ها نیست که از سوی مسئولین مورد بی توجهی و کم لطفی قرار بگیرند و پشتشان زیر بار فشار گرانی خم بشود.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    7 0
    چرا هیچ پیامی برای خبرهای کیهان نمیذارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ناصر IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      5 0
      باهات موافقم خبر آنلاین تازگیا هرکی راجع به کیهان نظر میذاره ،نظرش رو منتشر نمیکنه من خودم چند بار نظر گذاشتم منتشر نشد جالب تر اینه که چند روز پیش یه خبر راجع به سوروس و خاتمی از زبان کیهان بود ،تا قبل از ظهر قسمت نظرات داشت ولی بعد اظهر قسمت نظراتش رو حذف کردند (البته این نظر منم منتشر نمیشه)