۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰

زنان عرب خریدار اصلی مازراتی هستند.

زنان سعودی همچنان حق رانندگی ندارند، اما جالب است بدانید مشتری پرو پاقرص خودروهای مازراتی هستند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی عربین بیزنس، زنان سعودی در مقایسه با زنان سایر کشورها، خودروهای اسپرت مازراتی را بیشتر خریداری می‌کنند.
اومبرتو چینی، مدیر بازاریابی خارجی شرکت به خبرنگار عربین بیزنس گفته است که بیش از یک چهارم فروش برند ایتالیایی مازراتی در کشورهای عربی بوده است. در همین حال نیمی از همۀ مازراتی‌هایی که در کشورهای نفتی همسایه فروش رفته، خریداران آن زنان بوده‌اند.
چینی در این باره می‌گوید: مازراتی طرفداران زیادی در میان زنان دارد. در مجموع فروش مازراتی خاورمیانه بسیار بالاست و از همه جالب‌تر اینکه خریداران اصلی آن در خاورمیانه زنان هستند که کویت از جمله آنهاست. در کویت نزدیک به 50% و در عربستان سعودی نزدیک به 25% از خریداران مازراتی را زنان تشکیل می‌دهند که تاکنون این مسئله اعلام نشده بود و شما حتی تصور آن را نمی‌کردید.
فروش مازراتی در کشورهای خاورمیانه همواره بیشتر بوده و در واقع دلیل افزایش تولید این برند ایتالیایی نیز همین مسئله بوده است. مازراتی امیدوار است میزان فروش جهانی خود را تا سال 2015 از 6.200 (رقم سال گذشته) به 50.000 عدد برساند.
گفتنی است فروش خودروهای مازراتی سال گذشته (با 417 عدد خودرو) در مقایسه با سال 2011(304 عدد) از افزایش 37 درصدی برخوردار بوده و این خودرو را در میان پرفروش‌ترین قرار داده است. 
3152 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    81 1
    باید دید شورای رقابت قیمت این خودرو را چقدر اعلام می کند.
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    0 0
    مازراتی همیشه بهترینه