فارس نوشت:

احمد خورشیدی سخنگوی ائتلاف پیشرفت و عدالت با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: انتخابات ماه آینده در شرایط ویژه‌ای انجام می‌شود چراکه در حوزه بین‌الملل در حالت تحریم و تشدید تحریم‌ها قرار داریم و در حوزه داخلی نیز ضعف و سوء مدیریت از یک سو و وضعیت خاص اقتصادی و معیشتی باعث ایجاد نگرانی‌های فراوان در بین مردم شده است.
وی با تاکید بر اینکه رییس جمهور آینده باید ولایتمدار باشد، تصریح کرد: رییس جمهور آینده باید در عرصه بین‌الملل و در مقابل استکبار نترس و شجاع و در عرصه داخلی نیز دارای برنامه مدون و قابل اجراء و گره‌گشا باشد و از حاشیه‌سازی و تئوری‌پردازی نیز مبرا باشد و بطور کلی کارنامه و برنامه منطقی و قابل قبولی داشته و بتواند از ظرفیت‌های فراوان کشور استفاده نماید
خورشیدی خاطرنشان کرد: در شورای‌های شهر به ویژه شهر تهران نیز عناصری بر سر کار بیایند که مسیر طی شده خدمات 8 سال گذشته شهرداری تهران را با سرعت بیشتری ادامه بدهند و اهل فکر و برنامه و تدبیر باشند. تلاش کنیم عناصری غیر متخصص و بی‌تجربه هرچند تحت عناوین مقبول در این عرصه مهم وارد شوند{نشوند}، چراکه اداره شهر نیازمند افراد کارآمد و کاردان است که به موضوعات شهری احاطه کافی داشته باشند.
وی در ادامه افزود: این ائتلاف که تاکنون به 70 فقره تشکل خودجوش و مردمی رسیده و در اولین جلسه مرتضی طلایی را به عنوان دبیرکل ائتلاف انتخاب کرد و از سویی آمادگی خود را جهت پیوستن سایر تشکل‌ها و مجموعه‌ها نیز به ائتلاف اعلام و استقبال می‌کنیم.
/29295
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    11 0
    كشور نياز به رييس جمهور نترس وشجاع از نوعي كه شما ميگيد نداره كشور نياز به رييس جمهوري داره كه در عرصه جهاني منافع ملي را اولويت كاري خود قرار بده
  • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    6 0
    ولی سیاستمدار باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    5 0
    سياست داشته باشد وبر اساس منافع ملي حرف بزند