۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

تا دیر نشده است جهان اسلام از خواب غفلت برخیزد و دوست و دشمن خود را باز شناسد و ببیند که سر از کجا در آورده است؟ فاین تذهبون؟

 
 جسارت و گستاخی و اهانت به مقام و مزار صحابی بزرگ و گرانقدر پیامبر اسلام (ص) و با خاک یکسان کردن آن و از آن فراتر در نوردیدن همه مرزهای دینداری و ارزش های اخلاقی در تجرّی و توهین به جسم پاک ایشان و نبش قبر و جابجایی جسد این صحابی شهیدِ مدفون از دوران صدر اسلام در این منطقه، به مکانی مجهول، حکایت از آن دارد که جهان اسلام با موج خطرناک جدیدی از لشکریان جهل و تعصب مواجه است که به تعبیری می توان آنان را خوارج دوران معاصر نامید. خوارجی که با چماق تکفیر و با شعار اسلام به جنگ اسلام و با شعار توحید به جنگ توحید آمده اند. اینان لشکریان ابوسفیان هستند که با ظاهری اسلامی و باطنی پلید، قران ها را بر سر نیزه کرده اند تا اسلام اصیل و سنت پیامبر و پرچم توحید را مخدوش و امت محمدی را دچار شکاف و گسیختگی کنند.

اینان مأموریت دارند تا با شنیع ترین رفتار نسبت به رموز و نمادهای اسلامی، احساسات امت اسلامی را جریحه دار و تعصبات مذهبی را تحریک و افکار عمومی جهان اسلام را به خود مشغول کنند تا اربابان آنان بتوانند در واشنگتن، تحت عنوان هیئت اعزامی اتحادیه عرب با اعلام موافقت با مبادله سرزمینی، فلسطین را به ثمن بخس به لابی صهیونیستی و رژیم اشغالگر قدس بفروشند تا شاید طاغوت بزرگ جهان، امریکای جنایتکار برای نابودی مقاومت ضد صهیونیستی و ساقط کردن سوریه به عنوان قلعه مقاومت، گامی پیش فرا نهد. غافل از آن که امریکا و مزدوران منطقه ای آن از ترک و عرب و صهیونیست هر آن چه توانسته اند برای در هم شکستن قلعه مقاومت، بی هیچ دریغی کرده اند و هر آن چه نکرده اند، نتوانسته اند و نه این که نخواسته اند. اما سؤال این است که این مدعیان توحید ناب، چرا سر از کاخ های سردمداران شرک و کفر در آورده اند و به طاغوت بزرگ قرن، توسل جسته اند. چگونه توسل به پیامبر و اولیا حرام است ولی به طواغیت حلال؟

اما این خوارج دوران معاصر، پیروان همان خوارج دوران صدر اسلامند که چون «عبد الله ابن خبّاب ابن اَرت فرزند صحابی رسول خدا(ص) » با آنان همرأیی نکرد، او را به شهادت رسانده و همسر او را که باردار بود، کشتند و جنین را از رحم خارج کرده و به قتل رساندند، و این خوارج دوران معاصر، همین رفتار را با مزار و قبر و پیکر صحابی پیامبر( ص) ، جناب حجر بن عدی تکرار کرده و گویا این صحابی بزرگ یک بار دیگر در مرج عدرا در حالی که غل و زنجیر بر گردن و دست و پای وی بسته شده، به دست تبار ابوسفیان و سفیانیان به شهادت رسیده است.

منطقه مرج عدرا که شهادتگاه حجر و محل مزار وی است بر اساس اسناد تاریخی ابتداءا در قلمرو امپراتوری روم قرار داشت و این صحابی بزرگ، سردار فاتح آن بود و اولین کسی بود که ندای توحید و الله اکبر و آوای آرام بخش اذان را سر داد تا امنیت و حفظ حرمت ساکنان آن را در زیر سایه پرچم اسلام ، اعلام کند. اما شگفتا که در همان مکانی که ندای توحید سر داد به دست مدعیان دروغین توحید به شهادت رسید.

اینک این تنها حجر و مزار او نیست که پایمال لگدهای خوارج دوران معاصر شده است، این اسلام و پیامبر اسلام و امت اسلام است که در معرض فتنه آفرینی ها و اهانت های این کوردلان متعصب قرار گرفته اند چرا که اگر فرصت به آنان داده شود، بارگاه پیامبر را نیز به بهانه توحید ناب با خاک یکسان می کنند، و انتقام خون ابوجهل و ابولهب را از پیامبر (ص)می گیرند.

قطعا اگر امت اسلام، هنگامی که مزارات اهل بیت اطهار و اصحاب کرام در بقیع با خاک یکسان شد، در مقابل عاملان آن، سکوت نمی کردند، امروزه شاهد تکرار آن در سراسر جهان اسلام نبودیم.

همانان که آن مزارات و مقامات را ویران کردند، اینک حامیان و اسلاف این خوارج دوران معاصرند و تجهیز کنندگان آنانند. 
تا دیر نشده است جهان اسلام از خواب غفلت برخیزد و دوست و دشمن خود را باز شناسد و ببیند که سر از کجا در آورده است؟ فاین تذهبون؟
 
تقریب
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین GB ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    13 4
    فسیعلم الذین ای منقلب ینقلبون