۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

مایکل سی. هال بازیگر نقش اصلی سریال «دکستر» سریال «ماشین رویاسازی آمریکا» را برای شوتایم تولید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا چند وقت دیگر فصل آخر سریال «دکستر» روی آنتن شبکه شوتایم می‌رود، اما این به معنی خداحافظی مایکل سی. هال با این شبکه نیست.

شبکه شوتایم این روزها مشغول کار کردن روی پروژه «ماشین رویاسازی آمریکا» براساس رمانی نوشته متیو اسپکتور است و قرار است سی. هال مدیرتولید این مجموعه باشد.
 
داستان این سریال جدید در هالیوود دهه 1970 می‌گذرد و با پیش رفتن داستان، ماجراهای سریال بین زمان حال و گذشته رفت و برگشت دارد.
 
کتاب که بهار امسال منتشر شد داستان یک استعدادیاب و پسران دردسرسازش است و بدین ترتیب دو نسل از هالیوودی‌ها در کتاب تصویر شده‌اند. کتاب را به دلیل روایت روانش درمورد برخورد پدران و فرزندان، سازوکار دنیای سینما و فرازونشیب‌هایی که هالیوود را ساخته است، تحسین کرده‌اند.
 
اگر سریال از سوی مدیران شبکه چراغ سبز تولید را بگیرد، به احتمال بسیار زیاد سی. هال در قسمت اول و آزمایشی آن حضوری کوتاه خواهد داشت. سی. هال در این پروژه بیشتر درگیر کارهای تولید خواهد بود. هال اخیرا یکی از اپیزودهای فصل آخر سریال «دکستر» را هم کارگردانی کرده و به نظر می‌رسد می‌خواهد بیشتر به کارهای پشت صحنه روی بیاورد.
 
سی. هال برای سرپرستی تیم نویسندگان «ماشین رویا سازی آمریکا» اسکات باک را در نظر گرفته که سرپرست نویسندگان سریال «دکستر» بود. فیلمنامه سریال را خود اسپکتور می‌نویسد.
 
اسپکتور نویسنده کتاب‌های دیگری از جمله «آوای فصل تابستان» و کتابی غیرداستانی درباره فیلم «نیش» است. او سردبیر ارشد و یکی از موسسان نشریه وزین «لس آنجلس ریویو آو بوکس» است.
 
هالیوود ریپورتر / 6 مه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    28 0
    خودش بازی نکنه فایده نداره! از فکر تموم شدن دکستر عضه ام میشه .