۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

پوستر فصل هفتم مجموعه تلویزیونی «دکستر» و عکس‌های جدید آن منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، پوستر جدید «دکستر» تقریبا همه خط داستانی را برملا می کند و به نظر می‌رسد این بار دکستر، پلیس و پدر مهربان و قاتل سریالی جنایتکاران قربانی ماجرا باشد.
 
آیا این بار دکستر روی تخت مجازاتی که خودش قربانیان را روی آن به سزای اعمالشان می‌رساند، دراز می‌کشد؟
 
دکستر با بازی مایکل سی. هال برای انجام مجازات قاتلان شیوه ثابتی داشت، یکی اینکه پیش از کشتن آن‌ها با بریدن پوست گونه آنها، از قاتلان نمونه خون می گرفت. در پوستر فصل هفتم سریال این برش روی گونه خود دکستر دیده می‌شود و انگار قرار است دکستر هم قربانی بودن را تجربه کند، آیا او به آخر خط می‌رسد؟
 
 
فصل جدید درست از همانجایی شروع می شود که فصل ششم تمام شد. دبرا خواهر ناتنی دکستر با بازی جنیفر کارپنتر درحالی دکستر را می‌بیند که قصد دارد تراویس، قاتل زنجیری را به روش خودش به قتل برساند.
 
 
تهیه‌کنندگان سریال گفته‌اند دیگر زمان فاش شدن راز دکستر برای خواهرش رسیده بود و با توجه به اینکه دبرا خودش به پلیس درجه یک پلیس میامی بدل شده، رویارویی این دو جذاب خواهد بود.

دبرا به برادر ناتنی خود بسیار علاقه دارد و از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نیست و درست در همین زمان است که دکستر را در حالتی که اصلا انتظارش را ندارد، در حال کشتن یک قاتل زنجیری پیدا می کند.
 
 
سارا کالتن، مدیرتولید مجموعه زمان تولید فصل ششم سریال اعلام کرده بود ترجیح می دهند دبرا نه از طریق مهارت های پلیسی و تحقیقاتش به راز دکستر پی ببرند، بلکه رابطه خواهر برادری آن‌ها منجر به این امر شود.
 
در فصل هفتم که هنوز خط داستانی ان فاش نشده و در تیزرهای منتشرشده فقط به فاش شدن راز دکستر اشاره شده است. ایون استراوسکی، ری استیونسن و جیسن گدریک به جمع دیگر بازیگران مجموعه پیوسته‌اند.
 
 
فصل هفتم سریال 30 سپتامبر ساعت 9 شب (به وقت محلی) از شبکه شوتایم روی آنتن می رود.
 
هالیوود ریپورتر / 9 اوت / ترجمه: حسین عیدی زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیامک US ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    26 1
    فوق العاده است !!!! بی صبرانه منتظر فصل جدیدم که 30 سپتامبر پخش میشه !!
  • پریا IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    21 3
    سریال بی نهایت جذابیه . من هم بی صبرانه منترفصل بعدی هستم.