۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۲

انتشار یک ویدیو در شبکه های مجازی از خشونت بی حد و حصر یک فرمانده سلفی در سوریه رسانه های جهان و مخاطبان را شوکه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین یک فرمانده سلفی سوری به نام ابوصقر که تا کنون چندین ویدیوی خشن از خود در فضای مجازی و خصوصا وب سایت یوتیوب منتشر کرده این بار این خشونت را به اوج خود رساند.

شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی گفت این ویدیو که نشان می دهد ابوصقر سینه یک سرباز علوی را می شکافد و قلب او را در آورده و به دندان می کشد خشن ترین و هولناک ترین ویدیویی است که تا کنون از وقایع سوریه بر روی فضای مجازی منتشر شده است.

پیش از برخی شبکه های تلویزیونی نیز صحنه هایی از این ویدیوی خشن را که در آن این سرکرده شورشیان مسلح سوریه در مرکز حمص از جسد یک سرباز کشته شده سوری، قلبش را در می آورد و می خورد را پخش کرده بودند.
ابو صقر که فرمانده گردان عمر فاروق است در هنگام انجام این عمل وحشیانه می گوید: به خدا سوگند که ما قلب و جگر شما سربازان بشار اسد ... را می خوریم ... وی با اشاره به شورشیان گردانش می گوید: ما قهرمانان باباعمر هستیم.
پیتر بوکارت از اعضای دیده بان حقوق بشر که ویدئوی اصلی این اقدام وحشتناک را دیده است، می گوید: منابع وابسته به مخالفان هویت ابو صقر رئیس گردان عمر فاروق را تایید کرده اند.
معاذ الخطیب رئیس مستعفی شورای مخالفان سوری بارها جنایات گروه های تروریستی را رد کرده بود.
4949

کد خبر 293032

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 135
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    این ها همون فرزندان هند جگر خوار هستند خدا لعنتشون کنه
    • بدون نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      حرف شما درست ولى اون بشار اسد هم چيزى كمتر از اينا نداره
    • بدون نام US ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      این ها به مراتب پست تر و وحشی تر از هندچگر خوار هستند چرا که در ان زمان امکانات برای ادم شدن کم بود اما الان این همه وسایل ارتباط جمعی وجود داره که دست کم میتونه ادم ها رو تعلیم بده که دست زدن به روش ها می تونه باعث بدنامی اسلام و مسلمانان بشه
    • بدون نام IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      همين بشار اسد بود كه توي 8 سال جنگ با دنيا يار وياور ايران بود نميدونم چرا بعضي ها كاسه ي داغ تر از اش شدن بحث سر ماندن يا نماندن اسد نيست!
    • بدون نام US ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      سگ بشار اسد به این ها می ارزه امیدوارم گیر این ادم نیفتی چون مطمئنم به خاطر ایرانی بودن و نه حتی شیعه بودن قلبت رو می دره و اونوقت موقعی که قلبت داره زیر دندوناش خورده میشه روحت می گه کاش اسد این ها رو زودتر زنده زنده کشته بود که جهان از شرشون راحت شن
    • بدون نام IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      عزیز من که میگی بشار اسد کمی از اینها نداره.مطمئنا جنگ ندیدی ما هنوز 30 سال از جنگمون نگزشته.همه ایران باید پشت اسد مردونه واسته.فکرشو بکن اگر اینها پیروز بشند فردا اون روز که قتل عامها شروع میشه.هرچی غیر سنی وجود داره میکشند.اونوقت من و تو ایرانی امنیت نداریم.اینها جرات میکنند به سرزمین ما بیاند.آخرش این میشه که در سوریه شد فقط دیگه اسمش ایران میشه.اونوقت دیگه حسرتمون اومدن هاشمی نیست...
    • محمد IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      56 5
      خدا قوم ظالم رو لعنت کنه .با نظرتون موافقم فقط یه چیزی؛ این دوست آخری "بدون نام" که نوشته: "کاش اسد این ها رو زودتر زنده زنده کشته بود" ببخشید مگه کسی رو کشته کشته هم میکشن که اینارو باید زنده زنده بکشه؟!
    • جواد IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      62 14
      شما هم موافقید این نواده هند جگر خوار ، آدمو یاد سفیانی می اندازه که تو ماه رجب قیام می کنه !!!
    • بدون نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      51 59
      عزیزم موقع 8 سال جنگ بشار اسد کجا بود آخه ، همین جوری ردیف میکنی
    • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      42 3
      حافظ اسدو ميگه دكتر تو سخت نگير
    • حسین از دزفول US ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      53 9
      در جواب شما دوست عزیز که میگین اسد اون موقع کجا بود در 8 سال جنگ نظامی و اقتصادی علیه ایران که تحریم ها به مراتب از این تحریم ها بیشتر بود و زمانی که کل عالم از فروش یک فشنگ به ایران امتناع میکردند ولی از اون طرف به صدام میراژ و بمب شیمیایی و میکروبی میدادند و حتی فرانسوی ها در عراق در اوسیراک مشغول ساخت بمب اتم برای نابودی ایران به دست صدام بودند که با حمله هوایی شمشیر سوزان نیروی هوایی دفع شد تنها کسی که بی هیچ منافعی وحتی ضرر کنار ملت ایران مردانه ایستاد همین حافظ اسد پدر بشار بود
    • بدون نام GB ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      14 30
      به همسر پیامبر توهین نکنید..قبل از اسلام اوردن هر کاری انجام دادن ، ولی بعد از اسلام اوردن توبه کردند!! درست نیست به امهات المومنین توهین شود
    • احمد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      36 15
      منظورش خانواده اسد هست دوره جنگ حافظ اسد به ما واقعا کمک کرد، ما هم باید تا اوجایی که می تونیم جبران کنیم
  • بدون نام IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    بايد اينو پيدا كنن و از وسط نصفش كنن
    • رضا IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      71 56
      واكنش امريكا در برابر اين كار چيه ؟ بازم حمايت !!!؟؟ اوباما ديگه شورشو دراوورده ! خبر نظرمو بذار
  • بدون نام IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    حيف كه نمي تونم خانوادمو تنها بزارم وگرنه مطمئن باشين ميرفتم پيداش ميكردمو خودم 100تا تير بهش ميزدم
    • بدون نام US ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      جوگیر نشو عمویی
    • بدون نام EU ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      47 35
      اونوقت فرق تو و اون حیوون چیه
    • وحید IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      9 14
      اللهم عجل لولیک الفرج والنصر خدایا مارا از یاوران ویاران حضرت مهدی (عج) قرار بده دوستان خداوند تمامی نشانه ها ی قوم بد و بدکاران عالم را به ما نشان داده و میدهد و همه اینها را باید در ذهن داشته باشیم که ایران اسلامی الان در بالاترین درجه امنیت قرار دارد و من شکر گذار این امنیت هستم و از بانیان و زحتکشان تشکر میکنم .
  • بدون نام IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    با حيوان هيچ فرقي ندارن اين وهابي ها
    • کرد سنی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      109 4
      دوستان! سلفی ها اقلیت کوچک و بشدت منفوری در میان سنی ها بشمار می آیند. حتی چند بار در شهرهای کردنشین مردم کتابفروشیهایشان را به آتش کشیده اند. اینها مفهومی دارند تحت عنوان جاهلیت جدید. بر اساس این مفهوم نخستین دشمنان آنها سنی های غیر همفکر انها هستند که از دیدگاه حضرات گرفتار جهل وشرک شده اند. این توضیح را نوشتم تا خدای نکرده این تصور پیش نیاید که هموطنان سنی با این جماعت عقل گریز نسیت خاصی دارند.
    • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
      7 9
      دوست سني عزيز شما خيالت راحت باشه كه ما مردم ايران هيچ مشكلي با هم نداريم هيچ برادر هم هستيم . مسئله اي كه پيش اومده اصلا مربوط به سني ها يا شيعيان نيست . الان مسئله انسانيته كه داره به طور وحشيانه اي توسط عده اي جاهل زير پا گذاشته مي شه. فرقي هم نمي كنه كي عاملشه. مهم اينه كه فردي كه مرتكب چنين جنايتي مي شه اصلا انسان نيست كه بخواد مسلمون باشه .
  • بدون نام IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    خدارو شكر تو ايران از اين آدما نداريم
    • بدون نام US ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      آقا هولناکه هولناک. فیلمش رو نبینید که واقعا تا چند روز رو اعصابتون راه می ره. من نظرم درباره سوریه عوض شد. کاش زودتر اسد این ها رو بزنه تمومشون کنه. شورای امنیت باید در دفاع از اسد وارد میدون بشه
    • بدون نام IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      30 6
      مطمینی
    • بهروز IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      43 20
      زیاد مطمئن نباش! طی حدود ده بیست سال گذشته عده ای سرمایه دار قدرت طلب خون هزاران ایرانی را در شیشه کرده سر کشیده اند نگاهی به مردم مستضعف حومه شهرت بینداز خودت متوجه میشوی!
    • حقیقت گو IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      65 16
      بر خلاف آقای بدون نام من اصلا نظرم عوض نشده. از همون اول هم طرفدار بشار اسد بودم و هستم نه فقط به خاطر اینکه توی جنگ به ما کمک کرد و حتی نه فقط به خاطر اینکه علوی هست و... . در اصل به خاطر اینکه از همون اول می دونستم دموکراسی که قطر و عربستان با دلار های گاز و نفت و مهمات آمریکایی ازش حمایت می کنند هیچ وقت یک دموکراسی واقعی نخواهد بود. آخه مضحک تر از حمایت "امیر و پادشاه" از دموکراسی چی می تونه باشه! مضحک تر از "جنگ و خون ریزی" برای "آزادی انسان" وجود داره؟!! اگه این امیرهای دموکراسی خواه طرفدار واقعی دموکراسی بودند از خودشون شروع می کردند. اگه بیل زن بودند، زمین خودشون رو بیل می زدند.
  • بدون نام IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    كاش ميتونستم برم سوريه و اين جور آدما رو آدم كنم با مهارتم تو شليك كردن
  • نیما CN ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    من تا قبل از این فکر میکردم مخالفین اسد از مردم مظلوم هستند که بشار داره به اون ها ظلم میکنه ولی این ویدیو رو که دیدم نظرم عوض شد اینها واقعا وحشی هستند لعنت بهشون نامردا اصلا بویی از انسانیت نبردند
    • بدون نام CN ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      36 66
      هر دو طرف وحشی هستن، از هر دوطرف ویدئوهای وحشتناکی در اینترنت میتونی ببینی...هر دو عین هم هستن
    • حقیقت گو IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      49 19
      من از همان اول می دانستم از دل دلارهای قطر و حمایت های سیاسی عربستان که درد دموکراسی خواهیشون فقط برای سوریه است، تنها چیزی که در نمی آید "دموکراسی" است. ترکیه هم واقعا خر شد
  • adam DE ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    امریکا و اروپا اگر در کشوری کسی بچه اش رو ختنه کنه اون رو مغایر با اصول بشریت اعلام و محکوم میکننند.الان خفه خون میگیرند. من متاسفم برای ما مسلمانان که همچین وحشی هایی رو هم اون ها مسلمان حساب میکنند. پس دروغ نیست و نباید بر بوخوره به این کشورها که بهشون بربر بگن همشون وحشی اند اون از بریدن سر مفتی طرفدار بشار اسد و اویزان کردنش رو مسجد اون از نبش قبرهاشون اینم از ادمخواری . در اسلام برای نشان دادن کراهت غیبت کردن گفته شده آيا شما حاضرید گوشت برادر مومن خود را بخورید{که غیبت میکنید} حالا ببینید این جاهل ها چه کار میکنند وحشی ها .
    • احمد A1 ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      18 20
      نكنه تو صفحات فارس و كيهان دنبال واكنش آمريكا و غرب مي گردي دوست من!؟ اون ها اگه واكنش هم نشون بدن تو و من به آسوني خبردار نمي شيم...
    • بدون نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      16 4
      آره خب،انگلیس دیروز اعلام کرد کشتی های حامل مهمات برای معارضین پهلو گرفته اند...این یعنی چی عزیزم...برو
    • بدون نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      14 1
      يعني اينكه اين هند جگرخوار با تسليحات اينا داره اين كارا رو ميكنه
  • بدون نام US ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    شیعه و سنی باید هوش‌یار باشیم و متحد. هوش‌یار تر و متحد تر از همیشه. همون‌طور که کتاب ما، قرآن ما گفته، این ها دشمن اسلام ما هستند و هدفشون دشمن کردن مذهب‌های اسلام و در نهایت خاموش کردن نور خدا است، ولی خداوند قادر، نور خود رو حفظ می‌کند : يريدون ليطفئوا نور الله بأفواههم والله متم نوره ولو كره الكافرون
    • max IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      10 36
      " هدفشون دشمن کردن مذهب‌های اسلام " کجای قران نوشته مذهب ها؟ دین پیامبر, اسلام است.دین اسلام یعنی مذهب شیعه.والسلام
    • ایرانی IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      9 3
      اقای maxهویتت مشکوک میزند مطمئنم که شیعه هم نیستی
    • amirox7 IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
      0 0
      هی max, با این حرفات می خوای وحدت شیعه و سنی رو از بین ببری. منم مثل دوستمون مطمئنم تو شیعه هم نیستی.
  • بدون نام IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    194 7
    اوج وحشيگرى !
    • بدون نام US ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      دست اسد درد نکنه. خدا کمکش کنه که ریشه این بی پدر و مادرهای وهابی سلفی تکفیری کثافت رو که از خر نفهم تر و از دراکولا خونخوار تر و وحشتناک ترند رو بخشکونه. این ها روی طالبان در افغانستان رو سفید کردن
  • بدون نام IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    وهابی سلفی علوی حنفی جعفری سنی شیعه !!! ما که بیشتر علیه خودمونم تا ابرقدرت ها
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    94 12
    این رفتار ها ربطی به دین مذهب نداره - تربیت خرابه توهش قشری گری غقب افتادگی جهان سوم
  • بدون نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    143 6
    وای به روزی که جهان بدست این حیوونها بیوفته
    • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
      2 0
      به مقام شامخ حیوون توهین نکن برادر حیوون کجا این کجا
  • بدون نام IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    68 8
    عجب لشگری داره این اقای فاروق. روشنگری پس از قرنها. خدایا شکرت.
    • نيما EU ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      26 32
      گودرز و شقايق چه ارتباطي دارن ؟
  • سعید IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    این کارها جنایت هست اما برای رسالت خبرگذاری های شما هم بد نیست جنایت های بشار اسد رو هم به نمایش بذارید .
    • بدون نام IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      برو تو هم توهمت زده بالا بعد اين همه قضايا نفهميدي چي به چيه؟ از نبش قبر گرفته تا خوردن جگر و... بحث سر ماندن اسد نيست شايد اسد اشتباهاتي داشته ولي مطمئن باش از اين هند جگر خوارها خيلي بهتره الان حقوق بشر امريكا كجاست؟ سلاح داده دست اينا ..... اينا اينقدر احمق هستن كه نميدونن حتي با پيروزي هم قدرت بهشون نميرسه وامريكا نميزاره چنين افراد تندرويي حكومت رو در دست بگيره چون مثل چاقوي دولبه هستش
    • بدون نام US ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      اقای سعید. این کثافت های آدم خوار جگر خوار از همون روز اول مستحق توپ و تانک بودن بیخود ژست روشنفکری از خودتون در نکنید. حالم بهم خورد. این حروم زاده ها رو نمی شناسید که چقدر خونخوار و وحشی هستند شک نکن که امریکایی ها می دونن که اسد سگش به این ها می ارزه و الا تا الان می اومدن و با بمب اتم هم که شده اون رو از قدرت بر می داشتند.
    • Amir IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      29 13
      کاسه ی داغ تر از اش اگه همین اسد و پدرش نبودن الان داشتیم جلو صدام سر تکون میدادیم. امسال تو هستن که امریکا و غرب رو ناجی خودشون میدونن.اما کور خوندید. من افتخاره اینو نداشتم که ی بسیجی واقعیی باشم اما اگه پاش بیوفته با همین صورت هفت تیغ لباس خاکی میپوشم میرم جلوشون وایمیسام. از ایرانی بدان چی میدونین؟ ایرانی کسی نیست که دم از تمدن میزنه و میره سنگه دشمن ایران رو به سینه میزنه. ایرانی کسی بود که با دست خالی هشت سال جلو دنیا ایستاد.ایرانی امسال شهید همت ها بودن که دشمنو تا پشت در خونش عقب روندن.
    • علی IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      24 3
      ننگ بر چنین حیوان هایی که اسمشون رو آدم گذاشتین... قدرت دست من بود تا حالا تیکه تیکه کرده بودمشون اون بشار اسده با ملایمت رفتار میکنه حالا این یکی از کثافت کاری های این حیون هاس
    • مانا IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      16 2
      بدون نام اول عزیز! من برخلاف نظر شما فکر می کنم، اتفاقا اینها همانهایی هستند که آمریکا می خواهد بر سر قدرت در کشورهای اسلامی بیاورد. در نهایت قساوت و وحشی گری و خودفروختگی! اینها برای گرفتن انتقال از شیعیان حاضرند دریوزگی آمریکا را هم بکنند برای آمریکا چه بهتر که از یکطرف این حکومتها و کشورها مردم دنیا را از اسلام هراسان کرده و دیگر اینکه چون خودشان آنها را بر سر کار آورده اند در اصل قدرت را هم در دست خواهند داشت مثل وضعیتی که در همه کشورهای دست نشانده شان دارند. کاملا مشخصه که مسئله حقوق بشر برای آمریکا اصل نیست برای آنها "منافع" آمریکا اصل است.
    • حقیقت گو IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      15 1
      بالاخره نباید منکر شد که در جنگ به هر حال انسان های بی گناه زیادی هم به اشتباه کشته می شوند. ولی اگر چنین صحنه ای را از ارتش یا حامیان بشار اسد دیدی آنوقت بیا حرف بزن. بالاخره همون طور که بین کشته شدن با سلاح شیمیایی و خمپاره فرق هست و واکنش های بین المللی به این دو کاملا متفاوت است، بین کشته شدن افراد در درگیری ها و این عمل وحشیانه ی سلفی ها هم خیلی خیلی خیلی فرق وجود داره
  • بدون نام IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    55 19
    واقعا خدا از روحش در انسانها دميده؟واقعا منجي هست؟خدا وقتي اين صحنه رو ديد جي فكر كرد‏↳‏ اصلا ديد؟حالم خيلي بده
    • بدون نام US ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      125 5
      در قرآن می فرماید که برخی از انسانها از حیوان هم پست تر می شوند. اولئک کالانعام بل هم اضل
  • عرفان IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    71 4
    نهایت شقاوت یه به اصطلاح انسان...
    • بدون نام US ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      75 15
      خوب کرد اسد زد این ها رو شل و پل کرد. دستش درد نکنه این ها مستحق بدتر از این هاش هستند. امریکای بیشعور باید تازه به اسد برای کشتن و نابود کردن این ادمخوارهای وحشی از طالبان بدتر جایزه هم بده.
  • بدون نام IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    141 4
    متأسفانه عمده جهانیان این رفتار را به پای اسلام می گذارد.
    • بدون نام US ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      76 9
      اسلام وهابیت و اسلام سلفی جز همین نادانی و جهالت و خشونت و عقب افتادگی چیزی ندارد. اسلام واقعی نزد برادران اهل سنت غیر وهابی و شیعیان است. مسلمانان جهان باید متحدشده و از این سلفی ها و وهابی های احمق ابراز برائت کنند. این ها مسلمان نیستند.
    • بدون نام US ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      می گن اسد انسانها رو می کشه ولی من فکر کنم این ها رو اگه کشته این ها انسان نیستند این ها هیولا و زامبی هایی هستند که مثل فیلم های امریکایی باید حتما اون ها رو کشت و به هیچی کمتر از این نباید رضایت داد. اسد بکش همشون رو که دستت درد نکنه.
  • محسن IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    از نظر من بشار اسد از لحاظ جنايتكار بودن و شقاوت هيچ فرقي با اين وحشي انسان نما نداره ... داره ؟؟؟
    • بدون نام US ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      84 35
      نظرت رو برای خودت نگه دار . امیدوارم گیر ابو صقر بیفتی پس.
    • بدون نام IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      23 6
      داداش بیا یه بازی بکنیم.اون دنیا من پشت سر بشار اسد می رم شما هم پشت سر این آقا برو.قبوله؟!...اصلا فرض کنیم شما بهشت میری من جهنم ولی من یا این آقا حتی حاضر نیستم تو بهشت برم!
    • محمد IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      15 5
      واقعا الان رو چه حسلبی این حرف رو زدی؟! آخه یه کم فکر کنی بد نیست.
    • بدون نام IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      18 7
      به نظر من کمی از رسانه های غربی فاصله بگیر و هر چی گفتن سریع باور نکن کمی هم خودت تحلیل کن تا علت و معلول ها رو بخوبی بفهمی
    • بدون نام IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      14 5
      به نظر من کمی از رسانه های غربی فاصله بگیر و هر چی گفتن سریع باور نکن کمی هم خودت تحلیل کن تا علت و معلول ها رو بخوبی بفهمی
  • ali IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    68 20
    بالاخره مردم یک روزی باید بفهمند این ملعون ها فرزندان قاتلان دختر پیغمبر خدا، محسن بن علی، علی اصغر امام حسین ، حضرت رقیه و دیگر اولاد پیامبر هستند که به جرم تسلیم نشدن در برابر زورمداران حاکم حقه باز به شهادت رسیدند و بدنهاشان توسط همین وحشی ها تکه تکه شد! از فرزندان هند جگرخوار و یاران مکتب ظلم و خباثت چه انتظاری دارید؟
  • رسول IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    95 11
    لعنت بر وهابیون
  • بدون نام IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    69 18
    من کارشناس سیاسی نیستم.نابغه هم نیستم.پیشگو هم نیستم ولی همون روزهای اول شروع جنگ در سوریه گفتم که اگه بشار اسد سقوط کنه کسانی حکومت رو به دست میگیرین که وهابی ها بهشون بگن تندرو! (هر بچه دبستانی هم میتونست بفهمه البته اگه خودش رو به نفهمی نمی زد).چون بر خلاف تمام کشورهای عربی حتی عراق و لبنان که اکثریت شیعه هستند شیعیان و علوی ها نفوذ زیادی در حکومت اسد داشتند و دارند(علی رغم سنی بودن اسد) و هر گونه تغییر حکومت یا حتی سست شدن اون(وضعیت الان سوریه)باعث انتقام شدید سلفیها می شد(همین طور که می بینید!).از طرفی به قول معروف "هر که باد کاشت طوفان درو می کنه".ما شیعیان که خرده شدن جگر و قلبمون چیز تازه ای برامون نیست کشورهایی که از این ها حمایت می کنن باید بترسند!(آقای اردوغان اصلا با شما نیستم!)
    • سامی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      16 3
      اسد علوی نه سنی
  • جواد IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    63 17
    شمام موافقید این نواده هند جگر خوار آدمو یاد سفیانی می اندازه که تو ماه رجب قیام می کنه !!!
  • عثمان شیخ IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    27 3
    این ها وحشین ...نه سنی هستن ..نه شیعه.... گروهی آدمخوارن ...
  • مهرداد IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    11 32
    از كجا معلوم اين فيلم ساختگي نباشه.شايد هم ميخوان با اين فيلم ساخته گيشون مخالفان سوري خراب كنن.بشار هم كم ادم نكشت.
    • حقیقت گو IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      16 3
      یعنی شما عقلت رسید، اما پیتر بوکارت از اعضای دیده بان حقوق بشر عقلش نرسید؟!!! معمولا در این موارد تحقیق می شه. دیگه دم خروس زده بیرون عزیز جان!!! سلاح شیمیایی رو بزرگ کردند، بعد که گندش در اومد حالا ساکت شدند. همان اوایل هم اتحادیه عرب ناظر فرستاد، وقتی دیدند گزارشش علیه بشار اسد نیست، گزارش ناظران خودشون رو هم قبول نکردند!! واقعا از دموکراسی قطری و عربستانی چه انتظاری دارید؟!!!
    • حقیقت گو IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      7 2
      یعنی شما عقلت رسید، اما پیتر بوکارت از اعضای دیده بان حقوق بشر عقلش نرسید؟!!! معمولا در این موارد تحقیق می شه. دیگه دم خروس زده بیرون عزیز جان!!! سلاح شیمیایی رو بزرگ کردند، بعد که گندش در اومد حالا ساکت شدند. همان اوایل هم اتحادیه عرب ناظر فرستاد، وقتی دیدند گزارشش علیه بشار اسد نیست، گزارش ناظران خودشون رو هم قبول نکردند!! واقعا از دموکراسی قطری و عربستانی چه انتظاری دارید؟!!!
    • بدون نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      12 3
      نوكرتم هويت اين اقا مجامع بين المللي تاييد كردن ايشون فرمانده يكي از گردان ها اون هاست متن رو كامل بخون
  • دلسوز IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    23 3
    سفياني اومده خبر ندارين نشانه هاش معلومه اينها همون لشکر سفياني هستند .
  • مهرداد IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    14 25
    چطور مطمئن باشيم اين كار مخالفان هست.؟شايد ساه بازيه خود بشار باشه.
    • حقیقت گو IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      8 3
      متن خبر رو درست بخون بعد نظر بده. هویت شخص تایید شده و ثانیا توی متن خبر هم ذکر شده که "پیتر بوکارت از اعضای دیده بان حقوق بشر در این مورد اظهار نظر کرده". این اخبار رو که کیهان منتشر نکرده!! دیده بان حقوق بشر هم که شریعتمداری نیست!!! مطمئن باش دیگه دیده بان حقوق بشر (البته اگر این مجامع بین المللی رو قبول داری) به این راحتی اظهار نظر نمی کنند و با توجه به ساختار این مجامع، حتما هم اولین احتمالی که می دهند معمولا ضد بشار اسده!! شما نگران نباش، حتما هواسشون بوده و بررسی شده!!دقیقا مثل مسئله ی سلاح های شیمیایی که حالا که دیگه گندش در اومده مسئله مسکوت ماند! دقیقا مثل ناظران اتحادیه عرب که اول برای محکوم کردن بشار اسد فرستاده شدند اما وقتی گزارششون در اومد، خود عرب ها گفتند دیگه قبول نداریم!!!
    • پدرام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      12 3
      این آقا مهرداد فک کنم رجب طیب اردوغانه که نظر داده
  • كريم IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    14 3
    2 سال قبل من از خودم سئوال ميكردم كه دليل حمايتهاي غرب ازحركتهاي آزاديخواهانه چي ميتونه باشه حالا معلوم شد كه چطور اين حركتها به بيراهه رفته است نتيجه اش معلوم است اين صحنه همه آن چرا ها را پاسخ ميدهد.. و اين ادامه همان سناريوي اسلام هراسي در غرب در اين دهه اخير ميباشد
  • بي طرف IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    10 26
    دراينكه كار وحشتناكيه شكي نيست ولي ظلم چندين ساله و مرگ عزيزانشان آنها را وحشي كرده و ربطي به جنگ شيعه وسني ندارد انشالله اسد هم مانند بقيه ديكتاتورهاي عرب كه ازشون بد ميگيم بزودي داره سقوط ميكنه . مردم خواهشا از عوامگري و چشم بسته گري در هر چه ميبينيد دست برداريد !! پخش كن اينم ببينيم
    • حقیقت گو IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      7 3
      پخش شد، حالا دیدی؟!!!
  • بدون نام IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    20 12
    اين منفي دهندگان يعني كي هستن اخه اين ديگه منفي داره (با حيوان هيچ فرقي ندارن اين وهابي ها) !اين نشون ميده وهابي در بين خودمون هم هستن!
  • ناشناس IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    13 25
    کی میدونه تو گوشی سربازی که کشتنش چی بوده کی میدونه تو گوشیش دست و پای یه مادر رو بسته بودن و جلوش به دخترش تجاوز کردن؟؟؟؟این ظرف قضیه رو هم بگیرین هر چند با خشونت مخالفیم ولی از کثیف کاری های سربازای بشارم نمیشه گذشت
    • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      16 6
      عجب استدلالي تو گوشيش چي بوده؟ حالت خوبه عمو جون نوستر اداموسي چيزي هستي داري پيش بيني ميكني اين مثال شما عين اين ميمونه كه كه بيخودي يكي رو بكشي بعدا بگي از كجا معلوم ايشون به يكي تجاوز نكرده !واقعا با ديدن اين ها بازم دست از لجاجت برنميدارين!
  • مريم IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    17 7
    من اين جنايت و اين شخص بيمار را بعنوان حيوان مي بينم ولي خدا ميدانه و خدا ميدانه و باز هم خدا ميدونه كه جه بر سر اين انسان نما رفته و جه كشيده تو اين دو سال كه به اين سقوط تن دادن !!!!!واى بر من واى بر ما أصلا نمى شه حرفى زد من متاسفم من شديدا متاسفم
    • طوبا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      12 4
      مریم جون همه میدونیم که چیزی بر سر این سلفی انسان نما نیومده که باعث بشه کارش به آدمخواری برسه .علت اصلی بخاطر نطفه این اقاست .مشکل از نطفه است عزیزم نه از چیزای دیگه .اینها از نطفه شیطانن دخترم
    • بدون نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      9 5
      نوكرتم در ايران ريگي سر ميبريد مثل گوسفند چي كشيده بود؟! به هر نحوي دارين از كساني حمايت ميكنين كه اگه بشنون شيعه هستي بدتر از اين باهات ميكنن
    • حامد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      8 4
      کاملا با نظر شما مریم جان موافقم توی کشور ما نه آگاهی جایی داره و نه مطالعه فقط ادعا و هارت و پورته که حرف اول رو میزنه بیشتر مردم ما مطالعه چندانی ندارن ولی درمورد همه چی اطلاعات دارن و همچنین درود بر شما
  • azad US ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    6 2
    دوستان يه جنگ هست بين روسيه و امريكا تو دست بالا و ما و عربستان و اسراييل در سطح پايين همه هم منافع خودشون رو دنبال ميكنن واسه همين هم نيروها تو سوريه اين تركيب رو پيدا كردن سرنوشت سوريه مثل افغانستان خواهد شد مطمين باشيد هدف كوبيدن اسد نيست براي حاميان خارجي هيچ كدوم از طرفين درگير هم بشار هيچ اهميتي نداره حتي ايران تنها چيز مهم نابودي كامل سوريه براي ايجاد فرصت براي ايديولوژيهاي درگير در اين جنگه براي سر شاخ شدن با طرف مقابل با هزينه سورده
  • علی IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    13 4
    در ابتدا مردم سوریه که در صحنه بودن واقعا انقلابی بودن ولی وقتی هم که ارتش آزاد ایجاد شد و درگیری ها بالا گرفت مردم انقلابی به کشورهای دیگر پناهنده شدن و این وهابی ها با پول عربستان و قطر ماندند و این نایات را کردند هر چند در ارتش آزاد واقعا مردم انقلابی هم وجود دارند اما کم هستند . در ضمن چند نکته است اولا نباید با کاری که یک نفر میکند همه ی جامعه را در این چشم دید و دوما در قران هست که هر کس غیبت میکند گوشت برادر خود را میخورد پس کسانی که غیبت میکنند چندان فرقی با این یارو ندارند و سوما نخست وزیر ژاپن راست میگه که مسلمان ها فقط در الله مشترک هستند و دائما با هم در جنگ هستند
    • بدون نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      6 1
      "نباید با کاری که یک نفر می کنه همه جامعه رو به یک چشم دید"این یعنی چی؟چند تا کلیپ دیگه از این وحشی بازی های شگفت آور لز این جانی ها می خوای تا قانع بشی؟20 تا خوبه ؟50 تا خوبه؟بیشتر از این هم روی لپ تاپم دارم...
    • حسن US ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      3 1
      شما میگی "نباید کاری که یک نفر میکند همه ی جامعه را در این چشم دید " بعد میگی نخست وزیر ژاپن درست گفت که .... خوب نخست وزیر ژاپن هم غلط کرد ! چون همه را از یک چشم دید اگر وهابی ها را از مسلمانان منها کنیم دیگر چه تروریسمی و چه کشتار و خشونتی در کل جهان اسلام می مونه؟ یک نگاهی دور و برت بنداز ببین همه خشونت ها به قطر و عربستان ختم میشه و وهابیت.
  • بدون نام EU ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    19 7
    اینا از حرومزاده هم یه رده بالاترن.یادم به فیلم اخراجی ها افتاد که میگفت دست خودشون نیست یکی در میون بچه ی باباشون نیستن. من خودم تا الان دلم نیومده حتی ضبح شدن یه بره رو ببینم حالا این یارو ... اخداییش بشار اسد هر چی هم جنایتکار باشه بهتر از این هست .چون اگر یکی مثل این حاکم شد مردمش بدبخت تر از بدبخت میشن.
  • عبدالله IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    14 30
    آیا بریدن سر کودکان سوری جنایت نیست که این چنین برآشفته اید. آیا بریدن دست و پای و سر افراد بی گناه توسط الشبیحه (نیروهای جانی حامی اسد) جنایت نیست. جالب اسد که اسد برای شما پیشوای دین اسلام است.
    • محسن IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      12 5
      اتفاقاً بریدن سر کودکان از همچین تفکرهایی بر میاد که نمونشو داری میبینی کجای شیعه میتونی پیدا کنی که فتوا داده باشه سر کودکان دشمنانتون رو ببرید مباحه ولی اینا دارن به فتواشون عمل میکنن به قول خودشون قربتاً الی الله سر میبرن توی جنایت حوله هم گفتن کودکان با گلوله تانک ارتش کشته شدن بعد کاشف بعمل اومد دستای بچه های کوچیک رو از پشت بستن و با اسلحه کمری تیر به سرشون زدن ! جایی که تحت کنترل همین افراد بود
    • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      6 4
      عزيزم از اينا فيلم داري كه به اين صراحت ميگي؟ بابا بسته ديگه!
  • بدون نام IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    11 35
    دلیل این شقاوت را در جنایات حامیان اسد باید جست.
    • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      18 4
      برو بابا تو هم تا كي خودتون رو به خواب ميزنين
  • بدون نام IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    17 5
    این فراتر از یک خبر است نمی شود فقط ان را خواند یا شنید یک فراخوان است باید کاری کرد ولی نمیدانم چه
  • saeed US ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    20 7
    واقعا نظرم راجع به سوریه عوض شد ، مشخص شد رسانه های دروغی جهان همه ما رو شستوشوی ذهنی دادن ....حق با بشار اسد ه تک تک این تروریست های خونخوار و جانی های خطرناک سلفی باید از کره زمین محو بشن ...اگر جلو این قضیه رو نگیریم سوریه نه تنها برای منطقه بلکه جهان تبدیل به بزرگترین خطر تروریستی می شه... تصور کنید بشار اسد لائیک و مدرنیست از این کشور بره اون زمانه که سوریه از افغانستان طالبانی بسیار بدتر می شه ...
  • بدون نام AE ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    36 4
    بدبختی به اسم اسلام تموم میشه ، بابایی اروپایی ، یا انکه تو آلاسکا نشسته چه میدونه سلفی کیه
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    33 6
    من نتونستم فيلمشو ببينم.اين طايفه وهابي انقدر وحشي هستند كه حد نداره. تمام دنياي اسلام بايد براي نابودي آنان متحد بشن چون حركات جنايتكارانه آنان به نام اسلام تموم ميشه.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    8 3
    یه کم واقع بینانه نگاه کنیم همه این قبیل کارها در جوامع مسلمانان اتفاق می افتد. چرا در غرب جنگ نیست بمبگذاری نیست حملات انتحاری نیست ترور نیست اینها همه از واپس گرایی تحمیل خرافات بر مردم فقر وجهل بیسوادی است که به وسیله زمامداران حکومتهای دیکتاتوری بر مردم اعمال میشود تا بتوانند برانها حکومت کنند
    • حقیقت گو IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      1 0
      اگه شما نخواهی بزرگترین جنگ تاریخ بشریت (یعنی جنگ جهانی دوم) رو نادیده بگیری اونوقت میشه گفت درست گفتی!!! ولی شما که می خواهی به قول خودت "واقع بینانه" نگاه کنی یک کم به نظر بی انصافی می آد که "بزرگترین" جنگ تاریخ بشریت رو کنار بگذاری و نادیده بگیری!!! این دیدگاهی که شما داری ترویج می کنی و اتفاقا از خیلی های دیگه هم شنیدم چیزیه که بیست سی ساله که داره ترویج میشه و تعمیم دادن رخدادهای این بیست-سی سال و نادیده گرفتن سایر مقاطع تاریخ بشریت برای قضاوت کردن خیلی "واقع بینانه" به نظر نمی رسه!! بله، امروز متاسفانه دنیای اسلام دچار درگیری زیادی است که البته نمی شه از جنگ های بزرگی که در غرب تا همین اواخر رخ داده چشم پوشی کرد
  • فرشاد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    18 4
    لعنت خدا بر وهابیون این حیوون روباید بگیریش زنده زنده آتیشش یزنی میان دختر بچه ها و پسر بچه های شیعه رو فقط به خاطر این که بچه شیعه هستن سر می برن و ازشون عکس می گیرن میان صحابه بزرگ پیامبر رو با نهایت شقاوت از قبر در میارن و عکس جسدشو منتشر می کنن.. اگه جلوشونو نگیرن یقینا به قبر مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه هم رحم نمی کنن... خدا هر 124000پیغمبرشو واسه این عربهای حیوون صفت فرستاد هنوز آدم نشدن یک میلیون پیغمبر دیگه هم واسشون بفرسته بازم آدم نمی شن... به قول حضرت حافظ: عرب در بیابان ملخ می خورد سگ اصفهان آب یخ می خورد
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    12 16
    عاقبت ستم با مَرد او را خواهد کرد نامَرد من هم میتونم با رفتار بد و خشن و گرسنه نگهداشتن یک حیوان، اونو از یک حیوان اهلی و رام یک وحشی درنده بار بیارم
  • عماد IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    13 16
    با هر موجودی اگه رفتار بد داشته باشی و بهش ظلم کنی وحشی میشه
  • احمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    14 2
    اینا توی کشورهای مختلف به نسبت اون کاری که میکنن برای ما عوض میشن مثلا توی افغانستان جهادگر مسلمانن، توی عراق مبارز ملی و سوریه هم جنایتکارن
  • بدون نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    12 5
    فکر لشکر سفیانی در حال شکل گرفتن است، خدایا ما را جزو سربازان امام زمان قرار بده
    • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
      0 1
      در مورد حوادث ظهور باید فوق العاده محتاط بود و بی خودی مصداق تراشی نکرد. این شکل نظرات بسیار فتنه بر انگیزند عزیزم!
  • موتوری IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    10 5
    وهابی ها القاعده همگی نوکران ومجری دستورات ارباب آمریکا هستند.این نوکران به شکلهای مختلف در دنیا نوکری میکنند.یکی.همه مجری چشم بسته ارباب.ازاین نوکرا تو کشورخودمان کم نداریم.
  • عباس IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    19 7
    سلام ،نميدانم دليرمردان بسيج وسپاه براي يکسره کردن قضيه سوريه چرا تعلل مي کنند؟ در فاجعه کربلا به مولايمان حسين(ع)خطاب مي کرديم که يا حسين جان يا ابا عبدالله نشددر صحراي کربلا در کنار توباشيم ودرکنار ياران با وفاي تو جانمان را خالصانه فداي الله و وجود مبارک تو کنيم ولي اکنون مثله کردن فرزندان فاطمه (ع)را مي بينيم وصدايمان در نمي آيدونظاره گر وعافيت طلب شده ايم ؟! اين موجود پليد را به هر قيمتي بايد دستگير کرد ودر حضور خانواده اين شهيد که اکنون در بهشت سر بر دامان فاطمه (ع) دارد همين بلا را بر سرش آورد وقصاصش کرد.
  • مهدی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    21 7
    به عنوان یک ایرانی یک سئوال از دوستانی که منفی دادند . به نظر شما حکومت بشار اسد دیکتاتوری است ولی حکومت های عربستان و بحرین و قطر و اردن و ... که 200 یا 300 سال یک یک خاندان دارن حکومت می کنن دیکتاتوری نیستن من خودم موافق اسد نیستم . آیا آدمکشی اسد مهم است ولی کشته شدن شیعیان بحرین مهم نیست . شما چطور می تونید کشته شدن مردم سوریه رو محکوم کنید ولی نسبت به کشته شدن شیعیان تو پاکستان فلسطین لبنان و ... بی تفاوت باشید یعنی اینقدر سیاست زده شده اید که به دلیل مخالفت با مواضع رسمی ایران حاضرید از قاتلان حمایت کنید . به قول امام حسین اگر دین نداریم لااقل آزاده باشیم فراموش نکنید اینها بدون شک از پیروان یزید و معاویه و ابی سفیان هستند همانها که امام حسین را شهید کردند
  • بدون نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    18 9
    زنده باد اسد مرگ بر وهابیت ما شیعه های علی از این کارهاشون هیچ واهمه ای نداریم و پاش هم باشه به میدان میرویم و نابودشون میکنیم
  • تركمن سني IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    7 2
    من با نظر برادر كردم موافقم
  • بدون نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    5 10
    جنگ سوریه طولانی شده و مشخص نیست کدام برنده شده اند و ایا اقای اسد دارد در جا میزند یا اینکه میتواند وحشیها را نابود کند؟ بهتر است چند تکه شوند و قضیه فیصله یابد. تا 30سال اینده امکان بازسازی نیست و فقط به دست ما نگاه خواهند نمود.
    • بدون نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
      11 2
      احیانا ارزوهای اقای اردوغان که در فکر است به جز ترکیه (به جز باکو)تمام کشور های همسایه اش بهتر است تجزیه شوند.را بازگو نمیکنی؟؟؟
  • رامین IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    15 9
    نمیدانم سپاه چراتعلل میکنه وکارهایی که این وهابیان دارند میکنند تحمل میکنه مگه درزمان جنگ سوریه به ماکمک نکرد الان نوبت ماست
  • تبریزلی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    16 5
    کسانی که تا نام ترکیه(هم پیمان با سلفی ها) را میشنوند شروع به کف وهورا میکنند در این باره چه چیز میگویند.؟؟؟؟اخیرا در اینترنت مد شده است که انگار که هر کسی به ترکیه یا نوچه هایش را نقد کند به 30 میلیون اذربایجانی هموطن(راجع به این رقم تعصبی ندارم.اصلا 60 میلیون )توهین کرده است...چه توهینی چه اشی چه کشکی؟؟؟چه کسانی هستند که میخواهند تقدس را از قران ودین وایران عزیزمان بگیرند ولی به نام ترکیه وباکو تقدس بدهند؟؟؟ من خودم اذری هستم نزاد و رگ و خونم در گرو ایران عزیز است..زمانی که ما در ایرانمان مدنیت داشتیم اجداد( اردرروغ ان) در صحرای ترکمنستان ومغولستان مشغول وحشی گری بودند...یاشاسین ایرانیم.یاشاسین اذربایجان
    • عباس IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      3 3
      دوست عزيزم براساس منابع تاريخي مستدل وتحقيقات فنوتيپي وژنوتيپي انجام شده دردانشگاههاي دنيا وازجمله اکسفوردومسکوآذريهاي ايران اصالت100% ايراني آريايي دارند وخون ايراني دررگهاي آنان جاري است.آذربايجان همان آتروپاتن وآذرآبادگان وآذربايگان است که ايرانيهاي ساکن درآنجاتاقبل ازحمله مغول زرد نژاد100%به زبان آدري پارسي وپارسي پهله وپارسي جاويدان صحبت مي کرده اند.بعداز حاکميت مغولها (وبعد از آن سلاجقه )با توجه به وحشيگري وخشونت حکام مغول در طي صدها سال تغيير گويش دادندبلايي که برسر مردم عراق پارسي زبان ومصر وشمال افريقا باحاکميت اعراب آمد وهمه عرب زبان شدند.اگر حاکميت خلفاي ظالم عباسي ادامه پيدا مي کرد ما پارسي زبانان که اکنون نيمي عرب زبانيم 100%به عربي صحبت مي کرديم والان جزو اتحاديه عرب بوديم.
    • عجب شير لي A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
      0 0
      ياشاسين ايران يشاسين اذريايجان
  • حافظ IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    7 1
    نمیدونم چرا خیلی ها گول سیاست انگلیس رو خوردن و فکر می کنند که عرب ها دشمن ما هستند این انگلیس پلید است که ما و اعراب رو به جون هم انداخته تا خودش همچنان حکومت نامحسوس داشته باشه . لعنت خدا بر وهابی هاااااااااااااااااااااااااااااا
  • محمود IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    8 3
    همیشه بهترین ها بدست پست ترین ها بشهادت میرسند
  • محمد EU ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    10 3
    اینها آدمخوار و زامبی هستند. خدایا، دردناکترین و هولناکترین عذابهایت را به این وهابی های کثیف نازل فرما و نسل آنها را نابود فرما. به نظر من، این وهابی ها از اسرائیل هم بدتر هستند.
    • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
      2 1
      زامبي رو خوب اومدي...
  • نمکو IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    8 9
    ثابت کردند که از نسل ابوسفیان و هند چگر خوار هستند
  • علی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    5 7
    بی سواد هند جگرخوار همسر پیامبرنبود
    • بدون نام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      3 2
      درسته
  • ملك IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    11 7
    اگه تو ايران هرج ومرجي بشه همين وحشيا كه ميبينيد سر ملت همين بلارو ميارند. پس الكي حمايت نكنيد. لعنت بر وهابي كه از كافر بي دينم بدتره.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    1 0
    خدا لعنتت کنه..یه صاعقه ای سیلی طوفانی چیزی نبود اینو همراهاشو نابود کنه
  • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام. من غرب شناس نیستم .امامیدونم تمام این اشغالگریها وبراندازیها جهت تنگ تر کردن حلقه محاصره ایرانه. اول بازوهای ایران رو میزنند.اسلام روهم مثل سایر حکومتها(کومونیسم فاشیسم نازیسم و...) سعی درحذفش دارند اما من مسلمان (اگر خداقبول کنه )اعتقاد دارم خدا قرآن(اسلام ناب) روخودش آورده ،خودشم حفظ میکنه اما روسیاهیش به خیلیا میمونه.بسم ا...الرحمن الرحیم:نحن نزلناالذکر ونحن لحافظون
  • meya IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام .بنده غرب شناس نیستم .اما تمام این براندازیها وشورشها درجهت حذف بازوهای حکومت اسلامی ایران وتنگ تر کردن حلقه محاصره ودر نهایت حمله نظامی اثربخش به ایران وجایگزینی لیبرال دموکراسی بجای اسلامه. (مثل فاشیسم نازیسم کومونیسم شوروی و...)اماغافلند ازاینکه خدامیفرماید ((نحن نزلناالذکر ونحن له لحافظون)).این نیز بگذرد مثل زمستان ،لیک ماند روسیاهی به زغالان

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین