ایسنا نوشت:

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان‌شریف معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان کرمان با تشریح و تحلیل رویدادها، حوادث و شاکله سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی کشور و منطقه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مقطع انتخابات هم برای ما و هم برای دشمن فرصت است، مهم این است که این فرآیند توسط چه کسی و چگونه مدیریت شود.


وی افزود: از توطئه‌های دشمن القای فضای دو قطبی در جامعه و نظام است و با القای این تضاد و دوگانگی قصد بهره‌برداری و سوءاستفاده از فضای انتخاباتی و در نهایت ضربه به نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را دارد که باید همه مسوولان، دلسوزان و آحاد مردم ایران با هوشیاری و درایت این توطئه را خنثی کنند.
وی تصریح کرد: تمام دستاوردهای ملت ایران دستاوردهای ناشی از مقاومت، انقلابی‌گری و پیروی از ولایت است، هرگاه در مقابل دشمن یک قدم عقب نشستیم، آن‌ها چند قدم جلو آمده و مطالبات خود را مطرح کرد‌ند، اما هرگاه قاطع عمل کردیم دشمن مجبور به عقب‌نشینی شده است.
وی افزود: مقاومت ملت سوریه از ایران الهام گرفته و مقام معظم رهبری دو سال قبل اعلام فرمودند «محور مقاومت در سوریه مستحکم خواهد ماند» این در حالی بود که همه می‌گفتند بشار اسد تا چند ماه دیگر سقوط می‌کند و دیدیم که چگونه ملت و دولت سوریه با الگوگیری از انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از دو سال در حال مقاومت و پایداری است و روزنه‌های پیروزی مردم مسلمان سوریه مشاهده می‌شود.
معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه در پایان تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک نقطه عطف در روند تحولات و رویدادهای منطقه و کشورمان است که با حضور مردم و خلق حماسه ماندگار برگ زرینی بر تاریخ سراسر حماسه و ایثار و مقاومت ملت ایران اضافه می‌شود.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسکندر A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    8 1
    همردیف دانستن حکومت بشار با انقلاب اسلامی ایران و تاثیر پذیری این دو هیچ امتیازی برای نظام محسوب نمی شود ممکن است مفسده هم داشته باشد! در خانه اگر کس است .... یک حرف بس است!
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    10 0
    مردم سوریه؟
  • کیوان A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    8 2
    این تغییروتحولاتی که تو سوریه انجام میشه .برای روسیه، لبنان،و بیشتر برای آینده کشورمون (جمهوری اسلامی ایران) و مردم مسلمان ایران مهمه به علت جایگاه جغرافیای سوریه تو خاور میانه ودولت اسد که طرفدار فلسطینه (همانطور که پدر بشار اسدحافظ اسد هم بود) جمهوری اسلامی ایران طرفداردولت بشار اسد به خاطرفلسطین .درغیر این صورت سوریه فرقه های زیادی داره که در مورد اعتقادات بعضی ازگروها مطالب ضد ونقیض زیاده.تا اونجای که من میدونم مردم سوریه از ایرانی ها زیاد خوششون نمیاد.؟(درمورد فضای دو قطبی هم باید اول به این رسانهای تند رو مثل کییییییییییییییییییهان هشدار داد
  • سید IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    اگر خواسته مردم در زمان خودش به وقوع نپیونده وای بر حاکم.