مهر نوشت:

وزیر کشور گفت: ملت ایران در ساعات آغازین روز جمعه 24 خردادماه، در صفوف به هم فشرده در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر می‌شوند و سعی می‌کنیم نتیجه انتخابات را سریع‌تر از قبل به سمع و نظر مردم برسانیم.

مصطفی محمدنجار وزیر کشور صبح امروز در جمع فرمانداران سراسر کشور اظهار داشت: برابر قانون ما مجری قانون هستیم و نباید دخالت و اعلام نظر در انتخابات داشته باشیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مشارکت گسترده مردم دشمن شکن است، تصریح کرد: در واقع این مشارکت وحدت ما را بالا خواهد برد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: باید کاری کنیم که حضور مردم در انتخابات سهل باشد و در واقع فرآیندهای اجرایی را سخت نکنیم.

محمدنجار بر همین اساس به آسان بودن محل شعب و همچنین برخورد با روی گشاده با مردم اشاره و اضافه کرد: برخی فقط انرژی منفی می‌دهند که نباید اینگونه باشد و در واقع باید انرژی مثبت بدهیم و خدمات نظام را بیان کنیم.

وزیر کشور افزود: کسی که خدمات دولت را زیر سوال ببرد خدمات نظام را زیر سوال برده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور گسترده مردم استفاده کنیم، گفت: بهره‌برداری از دستگاه‌های فرهنگی، فعال کردن رسانه‌ها و شبکه‌های محلی و ترغیب برنامه‌سازان برای ساخت برنامه درباره انتخابات و همچنین برنامه منظم با استانداران در دستور کار قرار گیرد.

محمد نجار تصریح‌کرد: همچنین لازم است بین فرمانداران رقابت ایجاد شود و فرمانداران پیش‌بینی‌های خود را از مشارکت مردم در انتخابات بیان کنند و ما به هشت نفر اول که مشارکت بالایی در استانشان وجود داشته باشد پاداش خواهیم داد.

وزیر کشور تاکید کرد: حال که روزهای آخر دولت است، باید وسیع‌تر و گسترده‌تر و با دقت بیشتری کارها را انجام دهیم و تا آخرین لحظات، همه پای کار باشیم.

وی همچنین گفت: ان‌شاءالله در ساعات آغازین روز جمعه 24 خردادماه، ملت رشید ایران در صفوف به هم فشرده در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر می‌شوند و سعی می‌کنیم نتیجه انتخابات را سریع‌تر از قبل به سمع و نظر مردم برسانیم.

نجار در بخش پایانی صحبتهای خود تاکید کرد که برگزاری انتخابات نباید مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) را تحت الشعاع قرار دهد و هرکدام در جای خود قرار بگیرد.

/2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    !!!!!!! یعنی چی؟
  • حمید IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    به امید روزی که قبل از برگزاری انتخابات نتیجه اعلام شود !!!!!
  • ماهور KR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    یعنی مثلا کی؟ شب قبلش چه طوره؟
  • یکی مثل همه SE ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    یعنی چی که به فرماندارانی که بیشترین مشارکت در استانشان باشد پاداش می دهیم!!؟ قلبم درد گرفت از دست این حرفها و تمسخرها. خدایااااااااااااااااااا
  • بی نام A1 ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    چقدر سریع ؟مثلا چند ساعت ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ايشالا تا 20 خرداد اعلام كنن كه با آرامش بريم راي بديم