فارس نوشت:

سخنگوی ستاد حیات طیبه گفت: حال مجروحان حادثه تصادف خودروی همراهان سعید جلیلی در قزوین رو به بهبود است.
عبدالرحمان عبادی در خصوص حادثه تصادف رانندگی تیم همراهان سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: این حادثه در ساعت 2:20 دقیقه بامداد امروز در مسیر بازگشت دکتر جلیلی و تیم همراهان از قزوین به سمت تهران رخ داد.
وی افزود: علت حادثه تصادف که در کیلومتر 20 اتوبان قزوین ـ تهران افتاده انحراف به چپ یک دستگاه کامیون و هدایت خودروی L90 همراهان به سمت گاردریل میان اتوبان بوده که خودرو را در بین گاردریل قرار داده است.
سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین بیان داشت: فاصله طولی خودروی پراید سعید جلیلی از خودروی همراهان 10 متر بوده که هیچ آسیبی به خودروی وی و خود جلیلی وارد نشده است.
گفتنی است چهار سرنشین خودروی L90 بلافاصله به بیمارستان قزوین منتقل شده و حال دو تن از آنها که به صورت سرپایی مداوا شده‌اند بهبود یافته و صبح امروز مرخص شده‌اند.
همچنین یک نفر دیگر از مجروحان که دچار شکستگی شده است در بیمارستان به سر برده و پس از بهبودی کامل مرخص خواهد شد.
گفتنی است نفر چهارم از مجروحان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه به سر برده از ناحیه شکم دچار جراحت است که مداوا بر روی وی ادامه دارد.
در طی وقوع این حادثه سعید جلیلی شخصا از خودروی خود پیاده شده و علاوه بر هدایت خودروها در اتوبان در حمل مجروحان به سمت آمبولانس نیز کمک کرده است.
جلیلی تا لحظه آخر انتقال مجروحان به بیمارستان در صحنه حادثه حضور یافته و چند بار نیز به صورت تلفنی وضعیت مجروحان را جویا شده است.
لازم به ذکر است عکس و خبر‌هایی نیز در خصوص این حادثه منتشر شده است که هیچ کدام مورد تائید روابط عمومی این ستاد نیست و اخبار موثق از سوی روابط عمومی به رسانه‌ها مخابره می‌شود.
28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    30 1
    قطعا سرعت ماشین در این حالت بیش از 100 کیلومتر بوده است پس چرا فاصله طولی را رعایت نکرده اند؟ فکر نمی کنید 10 متر فاصله کمی است؟
  • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    52 3
    الان یعنی چی مثلا که"ایشون خود شخصا پیاده شد و بقیه ماشینها رو هدایت کرد"؟؟!!خیلی کار عجیبی انجام دادند؟!!یا تلفتی حال همکارانشون رو چند بار پرسیدند مثلا نشون دهنده چیست؟!!این ادمها برای رسیدن ایشون به قدرت داشتند تلاش میکردند و اونوقت شب تو اون جاده این حادثه براشون اتفاق افتاده اونوقت توقع داشتید مثلا اقای جلیلی از ماشین هم پیاده نشن ببینند چه بلایی سر تیمی که داره برای موفقیت ایشون کار میکنه اومده؟!یعنی کسی اگه کمک کنه همکارش،دوستش یا زیردستش یا اصلا هر کس دیگه رو تو امبولانس بذارند(اونهم کسانی که به خاطر اون شخص اون موقع اونجا بودند و دچار سانحه شدند)دیگه خیلی ادم خوبیه و باید رئیس جمهور بشه؟!!اگه اینطوریه خدا رو شاهد میگیرم که من هم به خاطر شرایط شغلیم که هر روز تو جاده هستم و تصادفات زیادی رو دیدیم و در امداد رسانی به مجروحان فعالانه حضور داشتم حتی چند بار شخصا مجروحان رو داخل امبولانس گذاشتم پس بذارید من هم رئیس جمهور بشم اینجور که معلومه من خیلی ادم خوبی هستم و لایق این مقام!!تازه اونهایی که من بهشون کمک کردم نه دوستم بودند نه همکارم نه به خاطر من تو جاده اومده بودند که اون بلا سرشون بیاد!!
    • بی نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
      12 1
      از بس به این ماشینا سوار نشدن بلد نیستن چجوری برونن :))
  • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    27 0
    آقای جلیلی با ماشین پرایدشون بودند؟؟؟؟؟ ولی ABS قوی داشته که تونسته جمع کنه!!! دست سایپا درد نکنه!!
  • مصطفی... A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    9 3
    واقعا سوار شدن بر پراید و جار زدن این موضوع در رسانه ها مهمترین شاخص برای انتخاب یک کاندیدا هست. من به سهم خودم از این روشنگری جناب جلیلی سپاسگذارم... چاپ کنید لطفا...
  • بی نام A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
    2 0
    جلیلی پراید سوار بوده مردم برا رای جه کارا می کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!