محدوده تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در مراسم سالگرد امام مشخص شد

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: در محدوده مراسم سالگرد ارتحال امام نامزدهای ریاست جمهوری نمی توانند فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام محمدعلی انصاری، دوشنبه شب ضمن حضور در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری و سید حسن خمینی در روز 14 خرداد در حرم امام خمینی(ره) گفت: مراسم امسال در اوج رقابت های انتخاباتی برگزار می شود.
وی افزود: لازم است در رینگ اصلی کسی جز استماع سخنرانی کار دیگری نداشته باشد ولی در بیرون پهنه مراسم و «رینگ 400» کاندیداهای محترم می توانند بر اساس قانون تبلیغات سالم داشته باشند.
انصاری تصریح کرد: عاجزانه از هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می خواهیم به حرمت امام و تربت شهیدان به انتظاری که از زائران می رود توجه داشته باشند و اقدامی که موجب رنجش کاندیداها می شود انجام ندهند.
وی با تاکید بر اینکه ستاد بزرگداشت حضرت امام ستادی مستقل و متعلق به همه در زیر چتر امام است گفت: در این ستاد از همه سلایق حضور دارند.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد: طرفداران نامزدهای محترم انتخابات اگر ابراز علاقه ای به کسی انجام می دهند این ابراز علاقه به نام ستاد بزرگداشتش حضرت امام تمام نشود.
انصاری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری یادآورشد: امیداوارم این مراسم مقدمه ای برای 24 خرداد باشد.

مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) امروز -سه شنبه - 14 خرداد ساعت ۹ صبح با تلاوت قرآن کریم و مدیحه سرایی در حرم ایشان برگزار خواهد شد.
این مراسم با سخنرانی سیدحسن خمینی یادگار امام خمینی(ره) ادامه پیدا خواهد کرد و سپس شاهد ایراد بیانات ارزشمند مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای خواهیم بود.
لازم به ذکر است که برخلاف سالهای گذشته دوشنبه شب و همچنین روز ۱۵ خرداد، حرم مطهر امام (ره) مراسمی نخواهد داشت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
    35 5
    چرا رییس جمهور سخنرانی نمیکنه!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
    29 8
    چرا رییس جمهور سخنرانی نمیکنه!!!!!!!!