فدراسیون فوتبال، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در اطلاعیه ای از همه کسانی که در کنارشان بودند تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ متن اطلاعیه فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی که توسط سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده به شرح زیر است:
منت خدای را عزوجل که در آستانه مبعث رسول اکرم (ص) که پیام آور صلح و دوستی و یکرنگی بشریت است، پیروزی دیگر را شاهد بودیم که جز با همدلی ، هماهنگی و دوستی به بار نمی نشست.
و باز هم سه شنبه ای دیگر که بازهم همه با هم بودیم و تقدیر چاره ای جز نوشتن با قلم سپید را متصور نبود و تجلی لحظات یکرنگی و در کنار هم بودن به پیروزی بر حریفی انجامید که با همه امکانات و حیل به مصاف «ما» آمده بود، دریغ که نمی دانست که اگر من و تو، «ما» شویم دیگر رقیبی را هماورد نخواهیم یافت.
فدراسیون فوتبال، کادر فنی و ملی پوشان تیم ملی بر آن شدند تا به پاس این همه یکرنگی، سپاسی جانانه داشته باشند از همه کسانی که به کنارمان آمدند و در وقت سختی تنهایمان نگذاشتند و خواستند تا «ما» شدن را معنایی دوباره کنیم. مسئولان وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر که آمدند و بودند در زمان سختی و پیشکسوتانی که پیش و پس از رویارویی تاریخی در کنارمان بودند و رسانه هایی که سرود همدلی را نوشتند و ملتی که در همه جا و یک دل و یک نوا دعایمان کردند.
اما گویا همه همدلی هایمان را سه شنبه شبها رقم می زنند و دوباره در شامگاه سه شنبه ی بیست و یک خرداد ماه باید و به ناچار یکدل شویم و سرودی بسراییم تا پژواک صدایمان چون فریادی توفنده در آزادی بپیچد، آنچنان که دلشوره ها به آرامش بدل شود و امیدوارتر از گذشته از آستانه بگذریم.
از همه ملت عزیز، همه بزرگان، پیشکسوتان و مسئولان می خواهیم که تنهایمان نگذارند و بیایند تا باز «ما» شویم و با دعای شما و همت جوانانتان ترانه پیروزی را بر بلندای ایران عزیز بسراییم و سه شنبه شبی دیگر با هم باشیم و دوباره در سکوهایی که یادآور خاطرات خوبمان است، بازهم یکی شویم و به شکرانه پیروزی دیگر شادی را به خانه همه مردم بیاوریم.
ان‌شاالله
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    39 2
    انشاءالله . اگر تو ٢٠ دقيقه اول گل بزنيم راحت ميبريم ولي اگه نزنيم لحظه به لحظه استرس بيشتر ميشه .
  • سید A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    19 7
    هروقت تماشاگران زیادی برای تشویق تیم ملی میروند جای اینکه خوب بازی کنن و اونارو دست پر برگردونن خونه هاشون بدتر حاله همه رو گرفتن یا مساوی میکنن (قطر) یا میبازن (ازبکستان) (بازی با کره هم بزور بردیم)
  • ehsan IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    21 6
    احساس غرور کردم.قشنگ بود
  • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    11 3
    چرا به ناچار؟
  • ح م IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    7 7
    به ناچار؟!!!!!
  • مهرداد از مراغه A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    25 7
    بگو یا علی...............................................................................................................
  • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    25 14
    اگر قرار هست شادی کنیم میگذاریم برای روز بازی با کره!! اگر لبنان را ببرید تازه اما و اگر و شاید و باید شروع میشه!! حقیقتش را بگم زیاد خوشبین نیستم مگر اینکه دوباره شانس در خونمون را بزنه!!!
  • sasan IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    فقط دعا کنین دفاع خوب عمل کنه اگه گل بخوریم عرب بازی و وقت کشی بیچارمون میکنهو به امید خدا میریم 3 تایی
  • ایرانی A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    9 0
    آخه من نمیدونم ما چرا باید از بازی با لبنان بترسیم !!!! بابا ایران قهرمان آسیاست اینو باید اول خودمون باور کنیم لبنان کجاست؟؟؟؟ ما تیم دسته سوم کشورمونم میتونه لبنان رو ببره چه برسه به تیم ملی .... به امید خدا امسال میریم جام جهانی....
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    سی و اندی سال پیش نه تو فوتبالمون پولی بود نه پورشه و بنزی . بازیکنانمون عشق داشتند و عشق و فقط عشق .تیمهای عربی که از ترسشون به ایران نمیامدند همین عربستان بازی برگشت با ایران رو نیومد چون میدونست له میشه کره ایها هم که مساوی میگرفتن کلی ذوق میکردند وژاپنی هم نبود اون موقع .حالا کار به جایی رسیده که بردن لبنان دعوت یکصدهزارنفر تماشاچی ، پاداش چند میلیونی (البته به گفته خبرگزاریها) میخواد .یادش بخیر اون روزا واقعا یادش بخیر
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    ما شادی الکی نمیخواهیم. ما نمیخوایم پول بیت المال بیشتر از این هدر بره امیدوارم هر چه زودتر حذف بشیم آمین
  • سید علی حسینی RS ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    خواهشا خواننده گان فاز منفی ندن. به روی چشم عزیزان ما. ما همیشه بودیم و هستیم و باز هم خواهیم بود. برای تجلی دیگربار غرورمان و جشن دیگربار حضورمان. ساق هایتان پرتوان باد و اراده تان مصمم.
  • امیر IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 1
    همه میریم آزادی، آزادی جهنم لبنان