در حوادث رانندگی که طی بیست و چهارساعت گذشته در کشورمان رخ داد، 16نفر کشته و 27نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 8 نفر و مصدومیت 15 نفر در تصادفات رانندگی دیروز پنجشنبه در جاده‌های کشور خبر داد و به فارس گفت: ساعت 21:55 پنجشنبه شب بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 52 جاده فرعی قلات پایین در استان هرمزگان 4 نفر کشته و 8 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند البته برابر گزارش دریافتی سواری پژو 405 حامل افاغنه غیرمجاز بوده است.
ساعت 14:15 دیروز پنجشنبه بر اثر تصادف یک‌دستگاه سمند و یک‌دستگاه سواری پژو 206 در کیلومتر 5 جاده فرعی تاج خاتون در استان قم، 3 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو 206 به میزان 50 درصد و راننده سواری سمند را به علت فرار به طرز غلط به میزان 50 درصد اعلام کردند.
وی در ادامه در خصوص حادثه‌ دیگری گفت: همچنین ساعت 16 دیروز پنجشنبه بر اثر تصادف یک‌دستگاه پژو 405 با یک‌دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر 45 جاده شیراز به سپیدان یک نفر جان خود را از دست داد و 5 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو 405 اعلام کردند.

3کشته و ۸زخمی در حوادث رانندگی امروز
سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 3 نفر و مصدومیت 8 نفر در حوادث رانندگی امروز جمعه جاده‌های کشور خبر داد و به فارس گفت: ساعت 8:20 صبح امروز جمعه بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 129 جاده شاهرود به سبزوار در استان سمنان، یک نفر جان خود را از دست داد و 3 نفر مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص حادثه دیگری گفت: ساعت 11:15 پیش از ظهر امروز جمعه بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری سمند با یک‌دستگاه وانت تویوتا در کیلومتر 12 جاده فرعی مختاران در استان خراسان جنوبی 2 نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده سواری سمند اعلام کردند.

2کشته درسانحه رانندگی محور شیراز - کازرون
بنا بر اعلام فرمانده پلیس راه های شمال استان فارس صبح امروز جمعه در تصادف یک دستگاه پراید و نیسان در محور شیراز - کازرون راننده و سرنشین پراید در دم جان باختند. در این سانحه سرنشین دیگر پراید و راننده وانت نیز زخمی شدند.سرهنگ سیروسی به واحد مرکزی خبر علت این حادثه را انحراف به چپ پراید عنوان کرد.

واژگونی مرگبار خودروی پراید
سرهنگ رضا سلبی به مهر گفت: ساعت 8 و 20 دقیقه امروز جمعه در استان سمنان محور شاهرود - سبزوار کیلومتر 112 یک دستگاه سواری پراید واژگون شد که در این حادثه 2 تن کشته و 2 تن مجروح شوند. کارشناسان پلیس پس از حضور در صحنه تصادف علت واژگونی را عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید اعلام کردند.

1کشته در تصادف رانندگی محوراهواز - مسجد سلیمان
رئیس پلیس راه خوزستان به واحد مرکزی خبر گفت: صبح امروز جمعه براثر واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در کیلومتر 155 مسیر اهواز- مسجد سلیمان، یک سرنشین این خودروجان باخت.
سرهنگ قدرتی علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پیکان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.
28245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    5 0
    تصادف جز لاینفک زندگی ایرانی است! مثل نقل و نبات !