ایسنا:

علی‌اکبر ولایتی گفت: مشی دولت ما اعتدال خواهد بود و در این راستا از افراط و تفریط پرهیز می‌کنیم.
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم بیرجند با بیان اینکه "در دولت خود از افراد متدین استفاده خواهم کرد"، گفت: فساد ادارای و مالی یکی از مشکلات کشور است که مردم از آن رنج می‌برند و باید این مورد خاتمه داده شود.
وی با بیان اینکه "در دولت آینده از افراد با تجربه و متخصص استفاده خواهیم کرد"، افزود: جوانان سرمایه بزرگ کشور هستند که در کنار افراد متخصص و باتجربه به بکارگیری خواهند شد.
ولایتی با بیان اینکه "نباید فقط حرف زد بلکه باید عمل کرد"، گفت: مردم به اندازه کافی از دولتمردان حرف شنیدند. بنده از کاری که دولت فعلی تحت عنوان مسکن مهر انجام می‌دهد حمایت می‌کنم و آن را ادامه خواهم داد اما مشکلاتی دارد که باید اصلاح شود.
وی استیجاری بودن مسکن مهر را از مشکلات این پروژه عظیم دانست و افزود: مسکن مهر نباید استیجاری باشد بلکه باید به مردم واگذار شود که بنده در دولت خود با دادن یک لایحه یک فوریتی به مجلس این کار را خواهم کرد و این پروژه از حالت استیجاری خارج به ملکیت مردم درخواهد آمد.
ولایتی با بیان اینکه "دولت باید مشورت‌پذیر باشد"، اظهار کرد: دولت ما مشورت‌پذیر خواهد بود یعنی اگر قرار است در رابطه با استانی تصمیمی گرفته شود با صاحب‌نظران و افراد دلسوز و متخصص همان منطقه و استان مشورت خواهد شد.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    37 9
    فقط ولایتی
  • بی نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    40 6
    احسنت