علی اکبر ولایتی ضمن پاسخ به برخی شایعات در خصوص کناره گیری از انتخابات، این موضوع را «نشان دهنده اقبال عمومی به منطقی که در انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرده» دانست.

دکتر علی اکبر ولایتی در گفت وگو با خبرآنلاین در پایان سفر به چهاراستان گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل و البرز تاکید کرد: بر خلاف برخی بداخلاقی ها تا انتها در صحنه می مانم و به نفع هیچکس انصراف نمی دهم.
وی تاکید کرد: من به عنوان شخصی که بیش از 50 سال سابقه مبارزاتی و اجرایی دارم و در حوزه های مختلف خدمت کرده ام معتقدم برای وضعیت امروز کشور نیازمند به تجربه و تخصص هستیم.
وی تصریح کرد: با توجه یه اینکه ظرفیت ها و توانمندی را در خودم مشاهده می کنم با عزمی راسخ در رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری حضور یافته ام و به طور جدی تا انتها در صحنه انتخابات حاضر خواهم بود و به نفع هیجکس انصراف نمی دهم.
ولایتی تاکید کرد: «خواهم ماند و اگر مورد اعتماد ملت شریف ایران قرارگیرم دولتی محکم و استوار تشکیل خواهم داد.»
وی در پاسخ به اینکه چه کسانی به شما رای می دهند و چه توقعی از شما دارند گفت: فکر می کنم علاقه مندان به تحول اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و افرادی که آرزوی اعتلای نام بلند اسلام و ایران را دارند به بنده رای خواهند داد.
ولایتی با تاکید بر اینکه «همه ایرانیان علاقه مند رشد و تعالی ایران اسلامی به دنبال اعتدال و اجتناب از تنش هستند» گفت: آنهایی که می خواهند جامعه از لحاظ روحی و روانی به آرامش رسیده و بهداشت روانی جامعه تامین شود در انتخابات به صورت گسترده  و حماسی شرکت خواهند کرد.
وی با تاکید بر اینکه «مردم علاقه مند و منتظر رعایت اعتدال، آرامش و پرهیز از تنش در سطح داخلی و بین المللی هستند» اظهارداشت: این اعتدال در همه زمینه ها ضروری است. به نظرم بر همین اساس علمای معظم با توجه به نقش بالایی که به عنوان گروه مرجع در نزد مردم داشته اند بر روی بنده اجماع کرده اند.
نامزد ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به حمایت اکثریت قاطع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اکثریت جامعه روحانیت استان های مختلف کشور گفت: مردمی که علاقه مند هستند در وضعیت اقتصادی کشور گشایش حاصل شده و ایران در عرصه بین المللی بر اساس سه اصل حکمت، عزت و مصلحت سرفراز باشد در چند هفته اخیر حمایت های گسترده ای از منطقی که در انتخابات این دوره ارائه کرده ام داشته اند.
دکتر ولایتی تصریح کرد: این خواست و نظر اکثریت ملت شریف ایران است که روزهای آینده و سالهای در پیش آنها را مضطرب و نکران نباشند.
وی دربایه اینکه آیا می توانید از همه نیروهای کشور در دولتتان استفاده کنید اظهارداشت: قائل به دیوارکشی های تصنعی جناح های سیاسی نیستم که موجب خانه نشین شدن و هدررفت نیروها و چهره های توانمند می شود.
وی تاکید کرد:از ظرفیت و توانایی هر فردی که قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارد برای اداره کشور استفاده خواهم کرد.
ولایتی افزود: در دولت متمم ویژگی ها و صلاحیت های نیروهایی که با آنها کار خواهم کرد را مشخص کرده ام.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نبی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    درود بر دکتر ولایتی
    • محمد مهدی A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
      85 8
      درود بر هموطن فهیم.
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    رای ما ولایتی
  • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    6 93
    دکتر جلیلی در جمع پرشور مردم تهران: هرگاه به پشت خیمه دشمن رسیدیم آنها ترفند کهنه خود یعنی ایجاد تردید در درون را به کار بردند.
  • بی نام A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    جلیلی باغیرت دشمن باندقدرت.
  • س ع خامنه ای IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    30 5
    همه نامزدها خوب هستند باید اصلح را انتخاب کنیم ملت فهیم ایران قدرت تشخیص را هم دارند
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    3 3
    هر کی میگه کامنت ارسال نمیشه حتما یه مشکلی با مرورگرش داره...
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    1 8
    استقبال تاریخی تهرانی‏ها از مرد مقاومت/پناهيان: دروغ بزرگ اين انتخابات را با رای خودمان به جلیلی برملا می‌کنیم/آقاتهرانی:نگذارید مالک از پشت خیمه معاویه برگردد/به میدان از شما پایی که جا ماند* گواه بازگشت کربلا ماند
  • میلاد IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    0 15
    فقط جلیلی
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    26 3
    به کسی رای ندهیم تا مجبور شویم سر سفره به جای غذا به کودکانمان ظرفیت آزاد شده بدهیم.