تسنیم نوشت:

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 11 به مسئولین ‌شعب ثبت نام و اخذ رأی اعلام کرد ‌در شناسنامه‌های موجود، صفحه چهارم یا آخر، اختصاص به انتخابات دارد که دارای 30 خانه است لذا باید مهر انتخابات در اولین مربع خالی بعد از مهرهای ثبت شده انتخابات گذشته در صفحه مخصوص انتخابات زده شود.

ضمناً چنانچه صفحه مزبور کاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات در قسمت مناسبی از صفحه توضیحات شناسنامه ضرب می‌گردد. توجه نمایید که کارت‌های منضم به شناسنامه که مخصوص ضرب مهرهای اضطراری است، هیچگونه ارتباطی به انتخابات ندارد و به هیچ عنوان نباید در این امر از آن استفاده شود.

فارس هم نوشت:

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، طی اطلاعیه‌ای آمادگی خود را به منظور دریافت گزارش‌های مردمی اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اهمیت نظارت بر انتخابات و نقش تعیین‌کننده گزارش‌های مردمی در حفظ سلامت انتخابات و صیانت دقیق‌تر از آرای ملت، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری آمادگی خود را به منظور دریافت گزارش‌ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات عموم مردم از طریق شماره تلفن‌های 4-64363531 و تلفن گویا به شماره 66401012 اعلام می‌کند.

همچنین مردم برای ارائه گزارش‌های خود می‌توانند گزارشات خود را به پست الکترونیکی info@shora-gc.ir نیز ارسال کنند.

آدرس پستی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تهران، خیابان امام خمینی (ره)، روبه‌روی دانشگاه افسری امام علی(ع)، خیابان فلسطین جنوبی، شورای نگهبان برای ارسال گزارشات مردمی اعلام شده است.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    1 0
    مهر ما رو که در قسمت مهرهای اضطراری زدن، مشکلی داره حالا؟