۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

تسنیم نوشت:

 منابع سوری از اعدام ۴۵ فلسطینی ربوده شده از اردوگاهی در شهر حلب از سوی تروریست های وابسته به النصره خبر دادند.
به گزارش پایگاه روسیاالیوم، منابع سوری اعلام کردند: درگیری ها میان گروه های مسلح در سوریه با اعضای حزب پ ک ک به کشته شدن چهار نفر منجر شد.همچنین عملیات آدم ربایی میان طرفین ادامه دارد.

از سوی دیگر منابع سوری بیان کردند: در کمین ارتش سوریه علیه گروه های مسلح در منطقه نزدیک به پل الصاخور در شرق حلب یازده نفر از تروریست ها کشته شدند.

این منابع اعلام کردند: گروه های مسلح کنترل مرکز پلیس ابوقصیب حدفاصل تل حمیس و شهر قامشلی در استان الحسکه را در دست گرفته اند.

منابع سوری از عملیات ارتش سوریه در حومه دمشق و کشته شدن افراد مسلح وابست به گردان های شباب الهدی در منطقه دوما و انهدام بمب های وابسته به تروریست ها در شهر حرستا خبر دادند.

ارتش سوریه همچنین به تعقیب گروه های مسلح را در مناطق البحاریه، دیر سلمان در غوطه شرقی و جوبر، القابون، حجیره و البحدلیه در حومه دمشق پرداخت.

از سوی دیگر شبکه المنار گزارش داد: جبهه النصره 45 فلسطینی را در حومه حلب اعدام کرده است.این افراد از اردوگاه الحندرات در حلب ربوده شده اند و جرم آنها وابستگی به نظام سوریه است.

این شبکه همچنین اعلام کرد: مسئولان سوری اخبار مربوط به فوت زندانیان در زندان مرکزی حلب به دلیل نبود دارو را تکذیب کرده اند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =