باشدت گرفتن اعتراضات نسبت به محمد مرسی در مصر معترضین، به دفاتر اخوان المسلمین (اخوان المسلمون) حمله کردند.

تصویر متعلق به آتش زدن دفتر مرکزی اخوان المسلمین در قاهره توسط معترضین است.

اخوان المسلمین

نظر شما درباره عکس چیست؟
شما می توانید نظرات خود را به صورت کامنت در انتهای این مطلب ارائه کنید.

نظراتی که پس از ساعت 20 ارائه شوند صبح روز بعد به نمایش در می آیند.

منبع: نیویورک تایمز

4949

کد خبر 301557

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 154
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    دمش گرم هر کی کرده.... بابا انقلاب کردن تو این دور رو زمونه که ازون ور آمریکا ازون ور روسیه چشم به این کشورها دارند به چه دردی میخوره؟ طرفدار مبارک و سایر حاکم های سابق عربی نیستم اما بر اندازی کار درستی نیست. خواسته ها باید از طریق اصلاحات پله پله انجام بشه نه از طریق کودتا و انقلاب. انقلاب کشور ما فرق میکرد. مردم اینا مثل ما متحد نیستد. رهبری دینی مورد قبول عام مثل امام خمینی (ره) هم ندارن. لااقل مبارک که بود مردم امنیت داشتن. الان همه کشور های عربی که انقلاب کردن به بدبختی و بیچارگی افتادن
    • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      برادر من مصر کشور فقیر و بیچاره ای است که فقط اسمی از تمدن قدیم آن و شکوه و عظمت آن باقی مانده است هر کسی به جای اخوانی ها هم بیاید وضع از این بهتر نمی شه همینی هست که هست.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      مخالفم. با هرچی وحشیگری هست مخالفم. باید اعتراضات مسالمت آمیز باشه. این کار خیلی زشته که به دفتر یک حزب حمله بشه و به آتش کشیده بشه . بعد رسانه های غربی اون رو بزرگنمایی کنن و بگن مسلمونا این وحشی ها هستند.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      این تیر غیبی است که خداوند بعد از حمایت آنها از سلفی های خونخوار در سوریه و کشتن مظلمون شیعه در مصر به سینه اخوان المسلمین نشاند تا درس عبرتی بشود برای همه فرقه گرایان و افراطیون امیدوارم مردم مصر این بار در دام سلفی های سعودی محور نیفتند و یک انسان عاقل و غیر فرقه ای را برای ریاست جمهوری خود انتخاب کنند.
    • دلال مرکزی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      موضوع داشتن رهبر و یا غیره نیست، موضوع اینکه هرکی میاد میخواد صاحب کشور مصر بشه و حرف حرف خودش باشه! کشوری که یکی فقط حرف بزند و عمل کند و تصمیم بگیرد همین میشود.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      عاقبت دیکتاتوری و زورگویی به افرادی که اونها رو قبول ندارند همینه
    • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      اخوانی ها چنان با شیعه بد بودند و هستند که بهتر نباشند . خوشحال شدم که دفترشان را آتش زدند . وقتی به شبعه بد و بیراه گفتند همینه . شهادت مظلومانه شحاته هم نشون از سنگدلی این جماعت تندرو داره .
    • مسعود A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      61 81
      این اتفاق هیچ چیز نیست مگر تداعی کننده عبارت زیر : اللهم أشغل الظالمین بالظالمین ...
    • محمد A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      18 32
      حكومت اسلامي نياز به افراد مناسب داره وگرنه روزگارش اينچنين ميشه . هر كسي نميتونه حكومت اسلامي تشكيل بده . هر كسي هم نميتونه بعد از يك رهبر بزرگ جهاني راهشو به اسم رهبر ادامه بده حتي اگر صالح باشه.
    • mohsem A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      48 10
      دیگه انقلاب جواب نمیده انقلاب کردن بدون هدف اشباست فقط بگی انقلاب کردی کاری از پیش نمیره
    • شهاب IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      25 3
      کی به کیه. هر کی هرکیه!!!
  • امیر IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    حقشونه!!!
    • مرتضی A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      مرسی بر اساس نظر اکثریت حرکت میکند!!!
    • محمد A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      24 3
      ولي خودمونيم اينا آمادن به خاطر هرچي بريزن خيابون اعتراض. كم مونده به خاطر كارت زرد اشتباه داور هم بريزن خيابون.
  • mehdi!! IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    خيلي خوبه ! انشااله روزي تركيه ؛ قطر و عربستان هو بشه !!
    • م.ه.ا TR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      46 98
      انشاءالله این ارزوی کثیف خرابی و اشوب در کشور های مسلمان(ترکیه وعربستان و قطر و غیره) را بگور خواهی برد.منافق خدا نترس. شما به اسم اسلام وبیداری اسلامی داری خدمت به منافع اسراییل وامریکا میکنی. ما همان قدر که از کشتار مسلمانان در سوریه و مصرو میانمار اعلام انزجار و نفرت داریم به همان مقدار از برادر کشی و جنگ مذهبی بین شیعه و سنی که تو ومنافق صفتهایی مثل تو در مصر و سوریه به ان دامن میزنند اعلام انزجار نموده و محکوم میکنیم.
    • محمد A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      51 22
      در پاسخ به آقا یا خانمی که با پرچم ترکیه پیام گذاشتی و منافق منافق می کنی عرض می کنم که ما ایرانی ها اصولا اینقدر تعصبات مذهبی مثل اعراب نداریم احتمالا شما هم که ترک هستید و فارسی بلدید مثل مایید. اما لازم است که شما بدانید چیزی که عوض دارد گله ندارد وقتی کشور شما و سایر کشورهای سنی مذهب همه با هم متحد شده اند تا متحد ایران در منطقه یعنی اسد را سرنگون کنند و به ایران ضربه بزنند مردم ایران همه برای این کشورها اروزی مشابهی می کنند. حال بماند که این ارزوها اشتباه است یا درست. من از شما سوال می کنم ایا کشور شما که تخم این نفاق و برادر کشی در سوریه را کاشت به اختلاف بین مسلمانان و برادر کشی فکر می کرد؟؟ یا حالا که دودش به چشم شما رفته به یاد این حرف ها افتاده اید؟
    • موسوی IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      5 1
      اشتباهی به محمد منفی دادم کلا بعضیا عدالت و روشنفکری و وحدت رو به نفع خودشون تفسیر میکنن و وقتی سوار خر مراد شدند عکسش عمل میکنن در طول تاریخ از نجابت و خویشتنداری شیعیان خیلی سوء استفاده کردند چه در داخل و چه در خارج از ایران
  • مهرزاد A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    دستشون درد نکنه مردم مصر .یادمون نرفته همین هفته پیش این دارودسته عتیقه چه بلایی سرشیعیان اوردن. بیخود دفاع نکنید از این اخوانیا
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    من نظر ندارم اما یه سوال دارم/آیا مردم مصر به این نتجه رسیدند که انقلابی را که انجام داده اند اشتباه بود یا ...
    • یوسف IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      اخ گفتی . بدجور زدی به هدف
    • ghaem A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      13 41
      نه بد بختا انقلاب کردن امادیگران کنترلش کردن.امام گفت امریکا شیطان بزرگگگگگگ تا هست مگه میگذاره انقلاب اسلامی شکل بگیره.مردم اومدن ولی اون همه چی رو کنترل کرد.تا جایی که رئیس جمهور مسلمان انتقادی تو همایش سلفی های لعنتی بر ضد سوریه علیه شیعیان موضع گرفت و ....پس همه فریاد هارو بر سر امریکا بکشید
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    مشکل مصر نداشتن یک رهبر جهت هدفمند کردن خواستهای توده مردم است.
    • ایرانی GB ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      باید یارانه هاشونو هدفمند کنن که اینطور نشه!
    • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      35 5
      دقيقا نقطه قوتشون همينه وگرنه به ديكتاتوري مي رسيدن.
  • رضا IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    237 9
    دوران تندروها داره به پایان میرسه .
  • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    78 17
    آخه اینا قرار بوده چی کار کنن که نتونستن بکنن. کشور فقیر و بدبختی که محتاج پول آمریکا و قطره و یه پاپاسی از خودش پول و در آمد نداره می خواسته چی کار کنه خدا وکیلی؟ من کاری به اخوانی ها ندارم اونا هم کمی از سلفی ها نیستن اما مصر نه نفت داره نه گاز داره نه کشاورزی داره فقط یه صنعت توریسم داشته به خاطر اهرام ثلاثه اش که اونم فقط ایرانی ها می تونستن داغش کنن که خودشون خرابش کردن
    • سجاد رفاقت IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      73 2
      آره در نیم قرن گذشته، مصر یکی از ضعیفترین اقتصاد های خاورمیانه را با کمترین تولید ناخالص داخلی داشته، صنعت گردشگری فقط می تونست درآمدزایی داشته باشه که اون هم بخاطر سیاست های خصمانشون بدون صاحب مونده.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    اسرائیل و عربستان بانیان این نا آرامی هستند. مرسی احمق اگه به ایران روی خوش نشون می داد الان وضعش اینجوری نبود
    • بی نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      مثل سویه
    • فرهاد A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      عزيزم، انگار تلويزيون ايران رو زياد نگاه مي‌كني كه رو حرفات تأثير گذاشته!
    • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      مثل سوریه ؟
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      36 68
      اهان معلومه ایران آمریکای دوم دنیا شده وگرنه کارشون زاره.؟
    • reza A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      35 31
      بله مثل سوریه چون اگه ایران پشتش نبود تا الان صد باره دست این سلفی های خونخوار افتاده بود.
    • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      3 0
      وضعش مثل سوریه بود به قول صدا سیما هروز یک منطقه پاک سازی میشه ارتش سوریه ..
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    باید سکولارهایی مثل عمرو موسی و محمد البرادعی می اومدن از اولش هم معلوم بود که اخوانی ها با این تجربه کمی که در مصر دارن و همش در حاشیه یا در زندان بودن موفقیتی کسب نمی کنند.
    • العبد IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      1 7
      خبر آنلاین مواظب باش خبر اون لاین نشی،از واژه سکولار این تعداد نفر خوششون اومده تو رو خدا منصف باشید وگرنه منحرف میشیدا،منحرف شدن شاخ و دم نداره آزاده باشید.
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    94 49
    کار خوب و پسندیده ای بود
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    خشونت بد است، دشنام بد است، نفرين و شعار مرگ دادن بد است، فرقي هم نميكند مخاطب كه باشد! دنيا بايد به سوي آشتي و صلح حركت كند. افراط و تعصب بس است.
  • داود IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    81 7
    چیزی که عوض داره گله نداره
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    اسلام زورکی همین میشه
  • سجاد رفاقت IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    103 4
    اون شعله ها، شعله های خشم علیه دیکتاتوره، حالا این دیکتاتوری می تونه در سطح حسنی مبارک باشه یا در سطح محمد مرسی، و همچنین حامیان اونها هم در این شعله ها خواهند سوخت....
  • بهمن IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    119 9
    پايان غم انگيز يك انقلاب كه مصادره شد.
  • رضا A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    خوب کاری کردن هرچند با هرج و مرج موافق نیستم دیکتاتوری باسم دین همینه
  • حمید IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    137 5
    نتیجه تندروی همینه حتی تندروی به نام اسلام.
  • حسن شحاته A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    آتشی که به جان مردم سوریه انداختند و آنها را سوختند حالا دامن خود اخوانی های سلفی را دارد می گیرد.
  • امین IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    57 28
    اخوان المسلمین بدترین عملکرد رو داشت ایران و لبنان و سوریع با رو کار بودن حکومت به ظاهر اسلامی مصر تحت نام اخوان المسلمین دیگر دشمن غربی لازم ندارم
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    بدترازاینهاحقشون ... مگه همین نامردان ونااهلان مسبب جنگ وویرانی وهزاران جنایت ودارزدن طفل 4ساله پرتاب کردن بیگناهان ازبالی برجها و.... درسوریه نیستند درنتیجه چاه کن سزایش افتادن درته چاه است
  • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    92 41
    این اثر خون مظلوم شیخ شحاته است هنوز زوده بیشتر از اینها ب سرشون میاد وقتی خون مظلوم گربیبانشون بگیره ..
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    خوش به حال مصری ها به موقع شصتشون خبردار شد. تازه یه سال از انقلابشون گذشته.
  • مجتبي IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    91 40
    حقشون هست انروزي كه اخوان از مخالفان سوريه حمايت مي كرد واون روزي كه درمصر چهار تن از شيعيان مارا همين طرف داران اخوان الكافرين به اون طرز فجیع وغمبار به خاك وخون كشيدن حق است كه به اين روز بيفتن
    • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      27 6
      دمت گرم از کلمه اخوان الکافرین که اومدی خوشم اومد.
  • مویز A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    124 6
    نتیجه ی دیکتاتوری همینه. هرکه با مردم در افتاد ورافتاد.
  • حسین A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    62 42
    کینه و انتقام در بیشتر نظرات موج می زند
    • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      بله حسین آقا چون از دریایی که طوفان ظلمت می وزد بخار انتقام برمی خیزد و مهمتر ازاون اینه که یادمون باشه همین اخوانی ها از مبارک و امثال مبارک هم بدترن.
  • حامد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    خیلی عالیه اینها همشون تکفیری هستن و کاری جز کشتن شیعیان ندارند بر دشمن مرتضی علی لعنت
  • سعید A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    آخر معلوم نشد اخوانی ها اگر طالبان اند پس چرا ما از اونا حمایت میکنیم اگر آمریکایی اند چرا آمریکا ازمخالفین مرسیحمایت کرده اگر مرسی ضد آمریکاست پس چرا ما از اون بهصراحت حمایت نمیکنم . ما کی هستیم او نا کی هستن
    • محمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      34 4
      نظر منم همينه همه چيز اينجا قاطيه
    • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      16 2
      واقعا
    • وحید IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      26 1
      قضیه بد و بدتره!
    • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      14 0
      متولیان سیاست خارجی ما اوایل در خوشحالی سرنگونی مبارک ذوق زده شدند و با دستپاچگی از مرسی حمایت کردند . مرسی هم بخاطر پول و قدرت عربستان و قطر و نیاز به حامی دم کلفت خودش را در بغل سلفی ها انداخت . به نظر من خطر سلفی ها و مرسی به مراتب از مبارک و سادات بیشتر است . بهترین گزینه برای مصر از نظر من البرادعی است .
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    40 2
    ایول
  • محمد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    44 7
    آتش زدن افراط افراط و افراط
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    7 42
    مرسی بر اساس نظر اکثریت حرکت میکند!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    73 27
    خدا راشکر.مرحبا به مردم مصر که خیلی زود بیدار شدند و میخواهند کشورشان را از دست افراطی ها نجات بدهند.امیدوارم به زودی آرامش به تمام کشورهای بحران زده برگرده!
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    59 33
    من موافقم. از قدیم گفتند: جواب "های" "هویه" . وقتی اخوان المسلمین تندروی میکنه نباید انتظار داشته باشن که مخالفین عقاید آنها ساکت بشینن. مرسی تو این یکسال هیچ اهمیتی به بقیه نداد و رییس جمهور اخوانیها بود. من فکر میکنم مردم مصر از دست دیکتاتوری رها ولی به دست دیکتاتور دیگری افتادند.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    بیداری غیر اسلامی
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    40 16
    حقشونه وقتیکه این #مسلمان نماها#از مخالفان سوريه حمايت ميکنند و چهار تن از شيعيان را اون جور مظلومانه به شهادت رسوندن همین میشه عاقبتشون. خون شیعیانی که به ناحق ریختن انشالله بزودی همشونو به درک میفرسته.
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    84 53
    اسلام باید تو دل مردم باشه نه با زور و افراط گری بخوای به خورد مردم بدی.دیکتاتوری از هر نوعش بد.انشاءاله برای بقیه ی حاکمین درس عبرتی باشد.
  • هادی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    70 7
    کلا حکومتهای اسلامی در کشورهای مسلمان که سنی هستند تمایل ختصی به سلفی ها دارند و در کل به ضرر ایران و منافعش است . نسخه کاریکاتوری از حکومت اسلامی ما است میخواهند با نام اسلامی بودن حکومت جریان اسلام و برداشت خودشون از اسلام را ارائه بدن چرا که اگر تنها حکومت که نامش اسلامیه در اختیار تفکر شیعه باشه تدریجا برداشت اونا از اسلام به چالش کشیده میشه . فکر کنین تا بیست سال پیش واژه هایی مثل عملیات انتحاری مصادف با شهادت طلبی و در راستای آزادی انسانها بود و امروز این واژه پیام آور بی امنیتی و ترس است همانچیزی که آنزمان غربی ها تبلیغ میکردند و از این دست مثالها زیاد است .
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    مردم مصر روشنفکر هستند به حزب اللهی ها باج نمیدن تازه این اولش
    • عبدالرضا EU ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      6 2
      سلام دوست عزيز مصر حزب الله نداره، إخوان المسلمين داره كه تشنه خون حزب الله و شيعيان هستش
    • mehdi!! IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      2 0
      وهابي م ه ا !! كشور شما از تفرقه و كشتار و تجزيه در كشور مسلماني حمايت ميكند كه مقابل اسرائيل ايستاده است و توسط تروريستهاي مرتجع عرب و تركيه و قطر با چراغ سبز و خوشحالي آمريكا و اسرائيل به ويراني كشيده شده ، نه اينكه مانند كشور تركيه جنگ زرگري راه بياندازد و دنبال منفعت طلبي باشد!! اسلام كشور تركيه ؛ اسلام آمريكائي و اسرائيلي است !سلام شما در اين فتواي احمق هاي وهابي كه كشتن مسلمان شيعه حلال بوده و يا تشويق جهاد جنسي و در اختيار گذاشتن تن دختران و زنان را براي عياشي و هرزه گي مشروع و داراي اجر اخروي دانسته ؛ مشخص ميشود ! پس اگر ظاهرا ناراحتي و در باطن خوشحالي برايتان همان را كه گفتم آرزو ميكنم! از قديم گفتن چوب خدا صدا نداره !!
  • حسین IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    11 4
    با با همشون سرکارند
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    11 22
    مرسی بر اساس نظر اکثریت حرکت میکند!!!
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    28 0
    مردم مصر بيدارن و به دنبال دموكراسي هر چند با خشونت ممكنه نتيجه اي مطلوبي نداشته باشه ولي در مقابل كسي كه تعصب ومنطق زور داره چيكار بايد كرد ؟ به اميد پيروزي دموكراسي برابري وانسانيت در تمام دنيا
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    54 7
    مگه همین امسال نبود که یک گروه گردشگری از ایران رفته بودن اونجا , همین به اصطلاح اسلامگراها به خون ایرانیها و کلا شیعیان تشنه اند که اون بدبختا مجبور بودن توی مملکت به اصطلاح اسلامی با اسکورت اینور و اونور برن. بنابرین حمایت بیش از این به نظر من اصلا" جایز نیست.
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 5
    آغاز افراط گرايي در مصر و پايان جنبش اخوان. ميگن انقلابا بچه هاشونو ميخورن.
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    37 19
    اشکال اینه که اخوان المسلیمن در جامعه متکثر مصر میخواد نظر خودش رو حاکم کنه!
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 8
    کار خیلی خوبی کردند. اخوان المسلمین نماینده مسلمانان نیست. اخوان المسلمین همان جریان فکری سلفی و وهابی است که نهایت عقیده پوکشان به قتل وحشیانه شیعیان منتهی می شود. دموشن گرم آفرین به مردم هشیار مصر که انقلابشان را دارند تکمیل می کنند.
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    46 12
    اخوان المسلمين بدون پشتوانه ايران تا چند سالي نميتونن جلو برن.مگه رشد كامل كنن بعد بگن ما ميتوانيم
  • یک ایرانی MY ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    26 15
    تک حزبی و تک صدایی همیشه محکوم به نابودیه . نوش جان اخوان المسلمین و تمامی احزاب که در هر مملکتی و با هر اسمی ورسمی میخواهند فقط با زور و قلدری حکومت مردم را قبضه کنند تا بتوانند بیت المال و ثروت عمومی رابچاپند
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 1
    نتیجه افراط و تفریط
  • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 8
    داستانش داره مثل دوران مصدق خودمون میشه...........
  • r.prime IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    52 14
    این حرکت بدون شک ناشی از دلسرد شدن مردم نسبت به اسلام امریکایی و روی اوردن به سیستم دموکراسی امریکاییست که این سیستم جدید بسیار خطرناک تر از سیستم قبلیست و نشان از پیشروی نقشه های امریکاست.
  • lpl,n IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    31 38
    انسان هایی نادان و متوحش در راستای امپریالیسم ضد اسلام.
  • ندیم EU ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    41 1
    اون شمشیرها خیله جالبه!ما که ندیدیم کسی با شمشیر بتونه کار دیپلماتیک بکنه
  • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    34 12
    اوضاع مصر و سوریه و عراق ولبنان تحریم های ما همه وسایل یک نقشه راه برای ایجاد خاورمیانه جدید هستند.جنگ مذاهب در منطقه در جهت منافع یهودی هاست که کشتن غیر یهودیان از نظر آنها جایز است.الان تعداد مسیحیان آواره های سوری و عراقی کم نیستند.ایران تحریم مبشه نه به خاطر انرژی هسته ای بلکه برای تضعیف شدن آن تا وفتی مثل چنین روزی دلاری در حمایت از بشار نبود سوریه آماج حملات قرار بگیره تا بعد سوریه نسخه حزب الله پیچیده بشه و ...
  • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 1
    دستشون درد نكنه
  • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    9 1
    شیره!
  • علی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    11 0
    این همون شعله ی کینه ایه که خودشون تو مصر کاشتن، حالا آتشی شد و دامنشونو گرفت.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    6 0
    دمشون گرم
  • رسول رشت IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    33 5
    این کمترین تقاص برای خون شیهد شحاته و همراهان او بود اخوان با اسم اسلام به صحنه امد و با رسم اسرائیلی ادامه داد اول با شیعیان تصویه حساب کرد شیعیانی که فقط به مراسمات خود میپرداختند و کاری به کسی نداشتند مرصی از روزی که به تهران امد شاخش تیز شده بود موضعگیریهای تند او در قبال شیعیان منطقه نشان داد که او تعهد دارد و باید خوش خدمتی خود را به انانی که با رئیس جمهور شدنش موافقت کردند نشان میداد .امیدوارم بهر حال عقل به کله پوک متعصبین بی ریشه صلفی بر گردد و بیخود مسلمانان را بجان هم نیندازند همینهایی که اگر یک بار اینگونه متعصبانه برای دفاع از مسلمین بجان اسرائیل افتاده بودند این وضع فلسطینیان نبود.
  • ali A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    5 0
    خود کرده را تدبیر نیست
  • mostafa65 IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    17 3
    چه زیباست سخن چرچیل از رهبران استعمار پیر در ملل عقب مانده آنهایی که با مشتهای گره کرده انقلاب میکنند روزی با مشتهای از هم گسیخته گدایی خواهند کرد!
  • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    13 0
    عاقبت تندروی در هر چیز نارضایتی به بار می آورد . باید همه درس بگیریم .
  • احمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    20 32
    باور کنید همش سیاست انگلیسه ،خدا میدونه چه خوابی برا منطقه دیدن .
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    9 3
    اتش بزن ويرانه را فرعون كجايي كه نيل طغيان كرده، موسايش باش
  • دکتر A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    31 38
    اگر مصر بجای غربی ها به ایرانی ها اعتماد می کرد الان وضعش این نبود
  • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    19 43
    امریکا و اسرائیل در حال نابودی اند.
  • علی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    14 9
    متاسفانه در کشور های عربی دید واضحی از زندگی و رفاه در بین مردم وجود ندارد. مردم این کشورها تنها انقلاب را برای تعویض حکومت دینی از فرقه ای به فرقه دیگر می خواهند. آنها سعادت و شکوه کشور را نمی خواهند و متاسفانه بعد از سرنگونی مبارک شاهد قتل ها و اعدام های بیشمار افراد بیگناهی که در چهارچوب دینی دولت جدید نبودند بودیم. در این کشورها تنها حکومت بی طرف دینی می تواند مردم را به سعادت برساند که البته مردم از روی نادانی چنین حکومتی را اصلا و به هیچ وجه نمی خواهند.
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    9 0
    چاه نكن بهر كسي اول خودت بعدا كسي. چاه كن جاش توي چاهه.
  • میثم IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    36 47
    یاد آقای خاتمی افتادم که در سخنرانی سال 77 گفته بودند : سرنوشت اجتماعی دین در گرو این است که جوری با دین رابطه بدیم که با آزادی سازگار باشد . شما به تاریخ بشر مراجعه بکنید ببینید آنچه که با آزادی مقابل شده است لطمه دیده است . حتی فضیلت های انسانی . دین اگر در مقابل آزادی قرار گرفته است دین لطمه خورده است . عدالت اگر در مقابل آزادی قرار گرفته است عدالت لطمه خورده است . ساختن و توسعه اگر در مقابل آزادی قرار گرفته است سازندگی لطمه خورده است . دو نمونه بزرگ آن را برای شما که بیشتر اهل مطالعه هستید عرض میکنم . یکی تجربه قرون وسطا است که دین و آزادی در مقابل هم قرار گرفته اند دین شکست خورد و یکی در دنیای امروز دنیای کمونست که عدالت اقتصادی در مقابل آزادی قرار گرفت عدالت شکست خورد !
    • رضا IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      3 28
      تحلیل های لیبرال از دنیا!!! چرا اینطور نمیگی که در بازخورد مردم نسبت به حکومت های لیبرال و مدرنیته، کمونیست شکل گرفت. راستی میدونی کلیسا 1000 سال بر اروپا حکومت کرد؟ اصلا دلیل برکناری کلیسا میدونی چی بود؟ چند دوره تاریخ تمدن رو بررسی کردی؟ نقش برژوا تو تغییرات مدرن چی بود؟ هوای نفس چه جایگاهی داشت؟ اگر مردم با دین مشکل داشتند چرا 1000 سال تونست بر اروپا حکومت کنه؟ دین و آزادی دو مقوله جدا نیستند که در برابر هم قرار بگیرند و همچنین عدالت اگر دین به تمام در جایی اجرا بشه هم آزادی و اختیار رو برای افراد به ثمر خواهد آورد هم عدالت رو.
    • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      23 2
      ایول. اخوانی ها انقلاب مردم مصر را دزدیدند. مال دزدی وفا نداره. تنها حکومت سکولار در مصر دوام خواهد یافت.
  • حافظ IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    30 7
    قبل از ور افتادن مرسی امریکا و اوبابما ازش حمایت کرد و مرسی ضد ایران بود الان امریکا دیده جهت باد عوض شده بیانیه صادر میکنه از کاخ سفید : اوباما : من برای مردم مصر اشک میریزم! موج سواری چیز خیلی خوبیه بابا قبل حرفای غیر معقول اول یکم فکر کنین تازه الان میاین تند تند منفی میدین اگر حرف یا استدلال داری بزن وگرنه هر منفی رو 5 تا مثبت به نفع خودم حساب میکنم حتما الان میگین نههههههههههههههههههههههههههههههه اوباما کی از مرسی حمایت کرد؟ یا اگرم کرد قصدش یه چیز دیگه بود و یه تاکتیک بود همین دانشجویان محترم داشنگاه تهارن موقع شلوغی در کشور میگفتن انقلاب مصر ربطی به جمهری اسلامی ندارد چراکه اخوان المسلمین گفته : انقلاب ما هیچ ربطی به اسلام و ایران ندارد نکنه این اخوان مسلمین یه اخوان دیگه بوده؟
  • بی نام IN ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    42 8
    اگه قراره اسلامشون از نوع وهابیت باشه همون نباشه بهتره!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    16 1
    داستان داستان نا آرامي هاي بعد از انقلاب است. بعد از هر انقلابي گروهي قدرت را به دست مي گيرند و سعي در از ميان بردن بقيه مي كنند. به قولي خون، خون مي آورد. تازه انقلاب مصر نسبتا آرام بود.
  • نورپوری A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    6 2
    کاسه داغ تر از آش شدن نتیجه اش همینه
  • ندا IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    62 22
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • آرش IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    15 1
    عاقبت افراطی گری
  • مصطفي IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    16 1
    مرسي به دنبال قبضه كودن قدرت است و اگر اين اتفاق بيفته مسيحيان و شيعيان مصر خيلي ببخت مي شوهد،شما اين إخواني هارو نمي شن أسيد،أينا قدرت بگيرن روزي هزار نفر رو إعدام مي كنند
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 5
    آیا می دانستید مرسی یک سلفی می باشد. انقلاب مصر دوباره زنده شد....
  • بهرام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    13 2
    شايد يواش يواش ارزوي دوران مباركو بكنن با اين فلج شدن اقتصاد و ناامني!!!!!!!!!!
  • اسدابادی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    9 2
    بهتراست بگیم انقلابی که رهبری باکفایتی نداشته باشد وراه نفوذ تند روهارا درحکومت نبندد عاقبتی چنین خواهد داشت
  • نوازی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    13 22
    بیداری اسلامی که از آن حرف ها گفته شد در واقع همان بیداری وهابیت بود که اخوان المسلمین نیز شاخه ای از سلفی ها است وشهید بزرگ شیعه شحاته را به شهادت رساندند. به نظر من در هر کشور اسلامی که انقلاب شد حکومت به دست سلفی ووهابیت افتاد به نفع اسلام این است که اشخاص بی ظرفیت مثل مرسی از مقام ریاست عزل شوند.
  • بی نام GB ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    11 16
    نباید قدرت در دست یک گروه متمرکز بشه چون به تجربه ، کم کم گرایش به فساد و دیکتاتوری و عدم شایسته سالاری پیدا می کنه ودر نهایت باعث عقب ماندگی وفقر جامعه میشه . حالا فرقی نمی کنه این گروه سلفی باشه یا اخوان المسلمین .... مصریها ابتدا اشتباه کردند که با اعتماد بیش از اندازه به یک گروه ، زمینه دیکتاتوری دیگری را در مصر فراهم کردند و حالا می خواهند جبران کرده و باید به جای آزمون وخطا ی مجدد ، راهی را بروند که آزموده شده است و یافته های علمی بشر در علوم انسانی محسوب می شود. مانند به وجود آوردن قطبهای متعدد قدرت چون اتحادیه های صنفی ، حزبهای سیاسی ، .... و آزادی مطبوعات ، اعتراض ،راهپیمایی ... استقرار نظارت مردمی ، مشارکت مردم در فعالیتهای سیاسی .... کمک گرفتن از مطبوعات آزاد درکنترل فساد....
  • همتی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    50 4
    بسمه تعالی سلام بر عزیزانم ظاهرا آنچه در مصر میگذرد ثمره دموکراسی غربی است دموکراسی غربی که مبنای آن رای اکثریت است در بسیاری از کشورهایی که اجرا شده دارای چنین مشکلی هستند چون وقتی رای اکثریت حاکم باشد اقلیت سعی میکنند راه را برای به قدرت رسیدن در دور بعد آماده کنند اولین اقدام آنان این است که رقیب که رای اکثریت را دارد ناکارآمد نشان دهند به همین خاطر شروع به تخریب آنان کرده و کوچکترین نقطه ضعف را بزرگ میکنند تا اینکه به قدرت برسند اما خود آنان نیز توسط رقیب با همین سیاست تخریب میشوند و این بازی همچنان ادامه می یابد تا اینکه یا به دیکتاتوری منجر میشود یا کشور دچار هرج و مرج میشود
  • همتی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    42 10
    مشکل دموکراسی این است که رای اکثریت یا خواست اکثریت حاکم است حال هرچه باشد مهم نیست هوای نفس باشد یا خواسته عقل در حالیکه خواست اکثریت هنگامی میتواند کارگشا باشد که هوای نفس نباشد بلکه خواسته عقل باشد در مردمسالاری دینی چون دین بر همه امور حتی خواست اکثریت نظارت دارد به همین خاطر آنجا که خواست اکثریت هوای نفس اکثریت باشد دین مقابله میکند و اکثریت را به عقلانیت هدایت میکند و همین باعث میشود مشکل دموکراسی را نداشته باشد
  • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 4
    اخوانی ها جز سواستفاده کننده ترین گروه ها از سالها پیش بوده وهستند با نام اسلام به فکر ابقای خودند.
  • آرمان IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 2
    این عاقبت افراط گرایی مذهبی است. افراط گرایی که کشور سوریه را نابود کرده و هزاران نفر از مردم آنجا را به خاک و خون کشیده و آواره کشورهای دیگر کرده است.
  • صادق 18 ساله IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    9 3
    من دوتا پدیده شوم میبینم !!!!!!!!
  • ایرانی EU ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    19 0
    جریانات اخیر در دنیا باید درس عبرتی باشد برای کلیه دولتمردان و بهمین راحتی گول زنده بادها و دوستت داریم ها را نخورند چون همانهائی که شعارزنده باد و دوستت داریم میدهند براحتی شعارشان را پس میگیرند وشعار مرده بادو ارحل سر میدهند
  • ایثلیا IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    19 2
    دمشون گرم
  • بی نام DE ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    21 2
    اخوان یعنی تندروی و تروریسم خدا رو شکر مردم مصر زود دست بکار شدند
  • علی A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    33 55
    هر کس با شیعه در افتاد ور افتاد . حق شونه
  • طالب IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    10 4
    مردم مصر انقلاب نکردن که بگن انقلابشون اشتباه بوده
  • مجید IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 4
    نفت بدم خدمتتون تا ریشه اخواان روهم بسوزونید
  • محمد A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    16 7
    هرکه با آل علی درافتد ور افتد این گوشه ای از خشم خدا ست علیه وهابیون تندرو
  • موسوی A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    5 26
    پایبند نبودن به قانون و نظر اکثریت مردم مصر در انتخابات قبل دقیقا مثل فتنه 88
    • نسیم IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      0 3
      احسنت
  • سراب IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    25 0
    وقتي مرسي در انتخابات رياست جمهوري مصر پيروز شد / تو ايران چنان ازش تعريف ميكردن كه انگار همين فردا مرسي وارد فردوگاه مهرآباد شده و پرچم اسرائيل و آمريكا رو به آتش خواهد كشيد!!
  • رضا A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    2 7
    مشکلشون نداشتن یه رهبر دینیه که بهش اتکا کنند.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    5 0
    من با خشونت و وندالیسم مخالفم اما از دولتهای اسلامگرا که سوار بر دین شده و همان خصوصیات درونی حاکمان لائیک و قدرت طلب را دارند بیزارم و اگر اخوان المسلمین از این دار و دسته است دست کم برای حفظ آبروی اسلام و مسلمین حکومت مادام العمر فردی مانند حسنی مبارک را ترجیح میدهم.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    4 0
    انشاء اله خون شهید حسن شهاته گریبان این اخوان المجرمین رو بگیره !
  • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    8 2
    همیشه پای یک مسلمان نما در میان است...
  • ارشک A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    5 0
    وقتی همه خوابیم
  • راد IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    0 3
    به نظر من سلفی های عربستان و قطر و تونس برنامه دراز مدت طولانی برای این فرصت به دست آمده دارند و برای زنده ماندنشان قربانی دادند. مرسی صادرات گاز به اسراییل رو قطع کرد و این ضربه بزرگی به تفاهمات اولیه و هدف مشترک سلفی ها و دولت نتانیاهو (نقشه راه خاور میانه)که برای اولین بار در دنیای عرب اتفاق می افتاد بود. بیشتر شبیه این هست که سران عرب با دست خودشون دارن خودشون رو خفه می کنند و به قول خودشان این را الگوی سیاسی پیشرفته هزاره سوم می دانند و نمونه اش بازی جابجایی قدرت در قطر
  • محسن IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 1
    هر انقلابي صرف نظر از هر عقيده و هدف انقلاب چنانچه فاقد رهبري قدرتمند كه مورد تاييد همه گروهها باشد قوام لازم را نداشته و از هم مي پاشد
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    0 7
    بیداری اسلامی
  • روانی A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    6 0
    واین است اغازی بر بسیاری از پایان ها
  • مهدی IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    8 1
    پایان حکومتداری ایدیولوژیک
  • رحمان طاهری IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 0
    مصر دیگه روی آرامش را نخواهد دید
  • محمد IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    7 2
    آمریکا با سیاست اخوان المسلمین رو پیروز کرد و اونا با ندانم کاری خودشون این حزب رو از چشم مردم انداختند و حالا در انتخابات بعدی یک دولت لائیک سرکار میاد .این یعنی ضربه به اسلام به اسم اسلام
    • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      5 5
      کسایی که از سلفی ها حمایت میکنن مسلمون نیست برادر من!
  • محمد IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    6 6
    عاقبت حمایت از کشتار شیعیان از این بهتر نمیشه اینها همه اش بخاطر آه شیعیان هست که دامن گیر این اخوان خشک مغز و احمق شده که شیعیان رو دشمن میدونن اما آمریکا و اسرائیل و اروپایی های خوش رنگ و لعاب رو دوست خودشون میدونن در افغانستان و عراق و مصر و ترکیه و پاکستان و ... تا زمانی که سنی ها از کشتار شیعیان حمایت کنند و کاری برای حمایت دوستی و همدلی بیشتر با شیعیان انجام ندهند کشورهاشون روزگار خوش نخواهند دید وگروه های ترویستی وابسته به آمریکا همواره در کشورهاشون نا امنی ایحاد میکنند و همواره تحت سلطه آمریکا و اسرائیل خواهند بود و تا ابد آه شیعیان دامن گیر آنهاست
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    3 5
    آیا انقلاب کار خوبیست ؟
    • ارسطو IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      3 0
      یاد ارسطو تو سریال پایتخت بخیر
  • ایراندوست A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    3 0
    آتشی است که خانمان مصر را خواهدسوزاند
  • علی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    3 1
    حق این بی دینان هست این انتفام خون شهدای بی گناه سوری است این انتقام خون شهدای شیعه درشب میلاد امام زمان است بخدا باور کنید هیج شکی نیست اخوانیهای مصر باید تقاص جنایاتشان را پس بدهندهمین دنیا دار مکافات است ظلمی که اخوانیهای مترود در این یکسال به اسلام کردند انورسادات ومبارک در طول حکومتشان نکردند
  • رستاخیز عقلی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    2 1
    آخه یه نفر نیست بگه بابا مصر که یک درصد اون حمایتی که عربستان و قطر و ... از مخالفن سوریه کردنو انجام نداد. چرا مباحثو به هم ربط نامربوط میکنین؟! مشکل مصر مشکل خودشونه که مردمش اصلا یه کم صبر ندارند تو رو خدا شما بگید اون دولتی که فقط یه ساله زمام امور رو به دست گرفته با اون شرایطی که در مصری حاکم بود می تونست معجزه کنه؟!اونم اون مصری که اصلا نذاشتند مرسی کارشو انجام بده هر روز درگیری هر روز نا آرامی.به خدا هرکسی به جای مرسی هم بود نمیتونست کاری بکنه.
    • فاطمه A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
      0 0
      اتفاقا توی این مدت کوتاه هر کار خواست کرد.تا وقتی مردم مصر ، حالا به اسم هر فرقه و مذهبی "در عمل" دنبال آمریکا و اسراییل راه بیافتن،همین آش و همین کاسه هست.
  • مراد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    0 2
    این نتیجه انحصار عدم تدبیر وپشت کردن به افکار عمومی است حالا چه اسلامگرا چه لائیک فرقی نداره.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    2 0
    با سلام برای همه یاد اون خاطره از یک فلسطینی افتادم که گفته بود فلسطین به دست رئیس جمهور مصر،که نامش محمد است ازاد خواهد شد. اما نه محمد اولی بلکه بدست محمد دومی..... برای روزهای خوب و خوب امیداوار باشید یادتان باشد کره زمین فقط بدست یک نفر روی خوش خواهد دید.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین