واکنش داجمر،مدیرعامل کشتیرانی به تشدید تحریم ها: با اقتدار به فعالیت های مان ادامه می دهیم

مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: همواره به دنبال مدیریت تحریم ها بوده ایم و تلاش می کنیم تا نرخ حمل و نقل دریایی کشور را تعدیل و از افزایش غیر منطقی آن جلوگیری کنیم.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: علی رغم تحریم های جدید کشورهای غربی این شرکت کمافی السابق به فعالیت مقتدرانه و حماسه گونه خود در آب های بین المللی ادامه می دهد.

محمد حسین داجمر در گفتگو با خبرآنلاین با بیان این مطلب گفت : تحریم های دول غربی به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیش از پنج سال است که شدت بیشتری به خود گرفته اما این شرکت همچنان با اقتدار به فعالیت های هوشمندانه خود در آبهای بین المللی ادامه می دهد.

وی ادامه داد : کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال مدیریت تحریم ها بوده و تلاش نموده است تا نرخ حمل و نقل دریایی کشور را تعدیل و از افزایش غیر منطقی آن جلوگیری نماید.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : با قطع تردد خطوط کشتیرانی خارجی به بندر شهید رجایی ، حمل محمولات صاحبان کالا از طریق شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت های همکار در منطقه آسیا و آفریقا با نرخهای متعارف پذیرفته شده و در زمانبندی مناسب به کشور حمل می شود.

داجمر افزود : در بدو شروع،تحریم های اعمالی عمدتا با ایجاد محدودیت های بیمه ای و مالی فعالیت های بازرگانی شرکت را هدف گرفته بود که با این مشکل نیز با تدبیر ، مدیریت شده و کشتی های ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ایجاد یک شرکت بیمه خاص دریایی داخلی به فعالیت خود کماکان ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان ناوگان ملی همواره سهم مناسبی از محمولات وارداتی و صادراتی داشته است گفت : کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تا حدّ توان سعی کرده است تا محمولات وارداتی و صادراتی کشور، به ویژه کالاهای اساسی، به موقع تامین و با اولویت حمل شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون این شرکت نقشی به مراتب مهمتر و اساسی‌تر نسبت به قبل در تامین خدمات کشتیرانی بر عهده دارد.

3939

کد خبر 301767

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    19 7
    کی میخوایم قبول کنیم که با غرور کاذب نمیشه کار کرد،کمر مملکت شکست
    • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      1 3
      پیشنهاد شما؟
  • اميررضا A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    متاسفانه قيمت كانتينر ٢٠ فوت و ٤٠ فوت از ٩٠٠ -١٣٠٠ زمانيكه شركتهاي ديگه در رقابت بودند رسيده به ٢٠٠٠-٤٢٠٠ از بندر نينگبو به بندر عباس مشكل ما اينكه شركتهاي انحصاري در ايران در اين زمانها از خصوصيت انحصاري بودنشان استغاده كرده و راحت بگم خودمان هم خودمونو تحريم كرديم / اگه اين اقاي مدير عامل و يا مديران ارشد از اين تهديد فرصتي بسازند و با سرويسهاي به موقعه و ارزان بتوانند بازرگانان ايراني را ساپورت كنند بدانند كه اين بهترين فرصت ميباشد كه پس از اينكه تحريمها كمتر و يا برداشته شود بازرگانان نيز از خود وفاداري نشان خواهند داد.ما كه ديگه بريديم ،!!
  • حمید CN ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    0 0
    در حال حاضر شرکتهای کوچک دارای کانتینر یخچال دار هستند .اما کشتیرانی ایران ..

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین