مهر گزارش داد: «9 گام در راه عشق و زندگی» عنوان کتابی از مجموعه «کلیدهای مدیریت زندگی» نوشته هنری کلود و با ترجمه اکرم کرمی از سوی انتشارات صابرین منتشر شده تا به نیاز کسانی که می‌خواهند در حوزه مدیریت زندگی مطالعه کنند، پاسخ دهد.

«9 گام در راه عشق و زندگی» عنوان نخستین کتاب از مجموعه «کلیدهای مدیریت زندگی» نوشته هنری کلود و با ترجمه اکرم کرمی است که از سوی انتشارات صابرین منتشر شده تا به نیاز کسانی که می‌خواهند در حوزه مدیریت زندگی و یا «خودیاری» مطالعه کنند، پاسخ دهد.

انتشارات صابرین تاکنون با تمرکز بر نیاز خانواده‌های ایرانی به انتشار آثاری با عنوان «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان»، «کلیدهای همسران موفق»، «کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق» و «کلیدهای مشاوره» منتشر شده است.

«9 گام در راه عشق و زندگی»، 12 فصل و 9 اصل را دربرمی‌گیرد. فصل نخست به بررسی اشخاص آشناپندار می‌پردازد. کسانی که گاهی با خود فکر می‌کنند: «صبر کن ببینم... من این آدم را پیش از این دیده بودم» سپس تلاش می‌کنند تا به خاطر آورند پیش از این او را کجا دیده‌اند و بعد متوجه می‌شوند که ممکن نیست پیش از این او را جایی دیده باشند.

«نه اصل پنهان در زمینه‌ای روشن» عنوان فصل دوم است. اصولی که در فصل سوم تا یازدهم مورد بررسی قرار می‌گیرند. «درون خود را بکاوید» اصل اول و سومین فصل از کتاب را شامل می‌شود. آغازگر این بخش، نقل قولی از دبلیو اچ. ادن است مبنی براین‌که: «توجه به دنیای درون مانند عمل کردن در دنیای بیرون است. در هر دو صورت انسان نسبت به انتخابش مسئول است و باید پیامدهای آن هرچه باشد بپذیرد.»

دومین اصل که چهارمین فصل از کتاب است «دندان لق را بکنید» نام دارد. در این بخش به این موضوع پرداخته شده که یکی از دشوارترین کارها، تصمیم‌گیری درباره این موضوع است که چه زمانی باید از چیزی بگذریم که برایمان اهمیت دارد و....

«فیلم خود را به نمایش بگذارید» سومین اصل و فصل پنجم کتاب «9 گام در راه عشق و زندگی» را شامل می‌شود. در این بخش آمده «از یک فیلم طرحی بریزید که قهرمان اصلی آن، خود شما باشید و در آن روابط، زندگی معنوی و شغلی، وضعیت جسمانی و شرایط مالی خود را به تصویر بکشید. سپس صحنه‌هایی را ازریابی کنید که هر روز آنها را خلق می‌کنید».

«پیش قدم شوید» اصل چهارم و عنوان ششمین فصل کتاب است. «مانند مورچه عمل کنید» هم پنجمین اصل است که توصیه می‌کند: اگر می‌خواهید در کاری موفق شوید، ببینید دیگرانی که در این کار موفق‌اند، چگونه عمل می‌کنند.»

اصل ششم که هشتمین فصل از کتاب «9 گام در راه عشق و زندگی» را دربرمی‌گیرد، «خوب متنفر باشید» نام دارد. این بخش با عبارتی از سی. اس. لویس شروع می‌شود که می‌گوید: «بعضی از امور اگر مورد دوست داشتن یا نفرت قرار نگیرند، هرگز آن‌طور که باید دیده نمی‌شوند.» در این بخش به علت نفرت می‌پردازد و این‌که آنچه از آن متنفریم شخصیت ما را تعریف می‌کند و ....

نهمین فصل از کتاب به توضیح اصل هفتم «عادلانه بازی نکنید» می‌پردازد و این‌که چطور عادلانه بازی کردن موجب خراب کردن تمام روابط می‌شود. «متواضع باشید»، اصل هشتم است و آخرین اصل این‌که «گاهی لازم است دیگران را برنجانیم». «آشناپندار شدن» عنوان دوازدهمین و آخرین فصل کتاب است. 12 گام در کاربرد اصول موفقیت از جمله مواردی است که در این فصل به آن پرداخته می‌شود. نکاتی چون در این مسیر تنها گام برندارید، در پی دانایی باشید، نظر دیگران را جویا شوید، به دنبال الگو باشید، شیوه‌های خود را مرور و بررسی کنید و ... در این فصل گنجانده شده است.

«9 گام در راه عشق و زندگی» عنوان کتابی از هنری کلود و با ترجمه اکرم کرمی از سوی انتشارات صابرین در 3000 نسخه و به قیمت 9500 منتشر شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =