جلالی: وقتی داور لج باز است عصبی ات می کند/ باید به علی کریمی زمان داد

مجید جلالی می گوید با داوری که لجبازی می کند نمی تواند تا کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مجید جلالی بعد از پایان بازی تیمش با پرسپولیس از داوری گلایه داشت. او در کنفرانس خبری گفت:«ما خوب بازی خوب کردیم. تا وقتی 11 نفره بودیم مالکیت توپ بیشتر برای ما بود. نه آن قدر خوب بودیم که برنده باشیم و نه آن قدر بد که بازنده باشیم. از بچه ها راضی هستم. اولین بازی بود. در بخش حمله هماهنگ بودیم. حتی زمانی که ده نفره شدیم و شرایط بازی سخت شد سعی کردیم با آوردن ربیع خواه بازی به تعادل کشیده شود. ولی در لحظه بازی را از دست دادیم. ولی من به عنوان اولین بازی می گویم بازی خوبی داشتیم.»
او در سئوالی درباره داوری مسابقه هم گفت:« داوری؟ وقتی آدم بداند اشتباهات داور سهوی است ، بی نظر است ، اتفاقات را می تواند تحمل کند. خیلی سخت است اما می شود تحمل کرد. ولی وقتی با یک داور لجباز طرف باشی خیلی سخت است تحملش. چون داور وقتی لجبازی می کند اشتباهات بعدی را رقم می زند. هر کسی در مسند قضاوت است باید قضاوتش را کند. اینکه لجبازی کند برای ما که نیمه اول تحمل کردیم سخت است. من به خاطر اینکه به طور کلی به قهرمانی اعتماد دارم، اشتباهاتش را تحمل کردم اما وقتی لجبازی می کند شما هم جای ما باشید خیلی سخت است اما دیدید که ما تحمل کردیم.»
او در سئوالی درباره کیفیت بازی علی کریمی هم گفت:«کریمی؟ به عنوان اولین بازی شاید کیفیت آن طوری که مورد انتظار ما باشد نبود. ولی او تمرینات سختی را پشت سر گذاشته. باید فرصت بدهیم تا به شرایط خوبش برسد.»
او درباره رفتارش بعد از تشر قهرمانی هم گفت:« ما اعتراض به داوری خواهیم داشت. اما اگر تحمل نکنیم قواعد بازی به هم می خورد. باید این فرصت را بدهیم به مجموعه داوری کشور تا کارشان را انجام بدهند. شما اگر جای ما باشید در این شرایط واقعا سخت است. من سعی می کردم تیم و خودم و نیمکت را کنترل کنم.»
او درباره روند بازی هم گفت:« ما وقتی ربیع خواه را آوردیم قبلش پرسپولیسی ها از راست حملات زیادی داشتند روی دروازه ما. با آمدن ربیع خواه آن جناح از کار افتاد و بازی بالانس شد. ما بعد از اینکه گل را خوردیم از نظر روانی بازی را از دست دادیم. ولی وقتی شما ده نفره می شوی و یار اصلی را از دست می دهی سخت است. در خط حمله هم دست ما باز نبود و ان شاءالله در بازی بعدی بهتر شود.»
او درباره کریم انصاری فرد هم گفت:«موضوع پیچیده ای است که ترجیح می دهم الان در موردش صحبت نکنم چون می خواهم مطمئن باشم. تا فردا یا پس فردا می توانیم بهتر صحبت کنیم.اتفاقاتی که می افتد برای من کمی عجیب است.»
او در پایان هم از تبریزی هایی که به بازی تراکتور آمده بودند تشکر کرد و گفت:«از هواداران تشکر می کنم. شرمنده آن ها هستیم. در بازی بعدی سعی می کنیم جبران کنیم.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =